IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Flesh Made Sin @ Dynamo pre-party 04.06.2004 Volgende pagina
Flesh Made Sin
Usericon van Flesh Made Sin
Posted 02-06-2004 21:00 by Flesh Made Sin Wijzig reactieProfiel van Flesh Made SinQuote dit berichthttp://www.fleshmadesin.nl

SPREAD THE NEWS!!!!

Flesh Made Sin is op de valreep toegevoegd aan de line-up van de Dynamo Open Air pre party aanstaande vrijdag, 4 juni in de Effenaar Eindhoven!!!

Aanvang Flesh Made Sin; 18:30 u, zaal open 18:00 u.

De complete line-up:
Agent Steel
Children of Bodom (nog niet bevestigd)
After All
Shadow’s Fall
Flesh Made Sin

www.fleshmadesin.nl
www.effenaar.nl

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 02-06-2004 21:03 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

err...NICE! Naast Agent Staal that is!

en de frontman van Agent Steel weet nog niet eens hoe laat ze moeten spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 02-06-2004 21:08]

Like Some Snow-white Marble Eyes

nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 21:08 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

[/quote]

Wel geile bandfoto....

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 02-06-2004 21:51 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Is dat serieus 12 euro?!

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 02-06-2004 22:27 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Yep, vandaag nog een kaartje gescoord.

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 02-06-2004 22:31 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

ik morgenvroeg maar ff 2 kaartjes scoren denk ik

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 22:35 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:27 schreef Der_Pim het volgende:
Yep, vandaag nog een kaartje gescoord.
Jij gaat volgens mij overal heen !!

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 02-06-2004 23:15 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ach je bent verslaafd aan metal of niet hè.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 02-06-2004 23:16 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Hoe kom ik aan kaarten? Ik wil er ook 3. Maar op ticketservice staan ze niet, kan iemand het me vertellen?

nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 23:17 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ja, maar volgens mij heb jij ook wel een aardig salaris waar je die concerten van financieren kunt !Nog gelukt met de boodschappen ??? Niks vergeten ?

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 02-06-2004 23:34 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2004 22:31 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
ik morgenvroeg maar ff 2 kaartjes scoren denk ik
Goed zo, komen we gegarandeerd binnen ....moet....agent....staal....zien (en FMS is natuurlijk altijd heerschend)
quote:
Op 2 juni 2004 23:16 schreef Meridian het volgende:
Hoe kom ik aan kaarten? Ik wil er ook 3. Maar op ticketservice staan ze niet, kan iemand het me vertellen?
Gewoon even naar de Effenaar bellen (http://www.effenaar.nl), dan kun je reserveren, komen wel wat reserverings-kosten bij!

@Pim: Gezellig!

[Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 02-06-2004 23:39]

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 02-06-2004 23:42 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Dankje, gaat goed komen dan

Oh hehe, hoe fucked up is dit, die ticketlijn is een 0900 nr, en mijn ouders hebben 0900 nrs geblokkeerd

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 03-06-2004 0:09]

Orion
Usericon van Orion
Posted 03-06-2004 8:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kut ik moet hier dus heen!!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 8:51 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 8:13 schreef Orion het volgende:
kut ik moet hier dus heen!!!

Wat is dan het probleem? Gewoon gaan

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-06-2004 9:09 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 8:51 schreef Pink Floyd het volgende:
Wat is dan het probleem? Gewoon gaan

dan moet je dus wel een slaapplaats of iets dergelijks hebben als je uit het noorden komt...

weet iemand trouwens of er een camping i de bbuurt is? ik kon namelijk nix vinden

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 9:14 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:09 schreef cerridwen het volgende:
dan moet je dus wel een slaapplaats of iets dergelijks hebben als je uit het noorden komt...

weet iemand trouwens of er een camping i de bbuurt is? ik kon namelijk nix vinden
Ik kom ook uit het noorden ja! (goed goed, ik woon nu bij Eindhoven om de hoek )

Volgens mij is er in Weert een camping (een aantal zelfs), maar in Eindhoven zelf zijn genoeg goedkope hotels!

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 03-06-2004 9:19 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:14 schreef Pink Floyd het volgende:
Ik kom ook uit het noorden ja! (goed goed, ik woon nu bij Eindhoven om de hoek )

Volgens mij is er in Weert een camping (een aantal zelfs), maar in Eindhoven zelf zijn genoeg goedkope hotels!

:p je was dus al wel wakker jij spiecht
Misschien zijn er in eindhoven en de dichte omgeving wel campings trouwens, maar ik vraag me af hoe je daar dan wil komen daar deeffenaar midden in het centrum ligt

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 9:23 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:19 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
:p je was dus al wel wakker jij spiecht
Ik zit ook achter de PC in m'n slaap hoor
quote:

Misschien zijn er in eindhoven en de dichte omgeving wel campings trouwens, maar ik vraag me af hoe je daar dan wil komen daar deeffenaar midden in het centrum ligt
Niet handig idd..maar je kunt toch ook gewoon de laatste trein terug-pakken? Dat deed ik voorheen altijd..

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 03-06-2004 9:26 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

tis toch al om 23 uur ofzo afgelopen tenminste als de bands niet echt veel uitlopen en agent steel geen 200000 extra nummers speelt

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 9:27 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:26 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
tis toch al om 23 uur ofzo afgelopen tenminste als de bands niet echt veel uitlopen en agent steel geen 200000 extra nummers speelt
GRAAAAG! Mja, 23:00 als het niet uitloopt, plak er dus maar een uurtje bovenop (en wie zegt dat AS maar een uurtje speelt? ). Mijn geld gaat naar 00:00!

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 03-06-2004 9:30 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:27 schreef Pink Floyd het volgende:
GRAAAAG! Mja, 23:00 als het niet uitloopt, plak er dus maar een uurtje bovenop (en wie zegt dat AS maar een uurtje speelt? ). Mijn geld gaat naar 00:00!

dan doe ik 00:15 want dan halen wij precies aansluitend de laatste trein terug

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 9:31 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:30 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
dan doe ik 00:15 want dan halen wij precies aansluitend de laatste trein terug
Err...is dat maar 14 minuten lopen dan?

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 03-06-2004 9:33 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:31 schreef Pink Floyd het volgende:
Err...is dat maar 14 minuten lopen dan?

wel minder, denk minuut of 7 (als het niet al minder is) maar je moet ook je jas en spullen nog pakken en je door de uitgang wringen

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 9:34 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:33 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
wel minder, denk minuut of 7 (als het niet al minder is) maar je moet ook je jas en spullen nog pakken en je door de uitgang wringen
Das het probleem niet "he! *ros* ik *beuk* moet *schop* erlangs! *kopstoot*"

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 03-06-2004 9:36 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:34 schreef Pink Floyd het volgende:
Das het probleem niet "he! *ros* ik *beuk* moet *schop* erlangs! *kopstoot*"

oh moet dat zo, ik zei altijd: "pardon meneer/mevrouw, mag ik er alsjeblieft even langs? ik moet nodig mijn trein halen, hij vertrekt over 3 minuten" met als antwoord: "ja flikker op, wij moeten ook onze trein halen!"

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 03-06-2004 9:52 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

quote:
Op 2 juni 2004 23:17 schreef nekro het volgende:
Ja, maar volgens mij heb jij ook wel een aardig salaris waar je die concerten van financieren kunt !Nog gelukt met de boodschappen ??? Niks vergeten ?

Nope, geld overgehouden om die kaartjes te scoren

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com