![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
SPREAD THE NEWS!!!! Flesh Made Sin is op de valreep toegevoegd aan de line-up van de Dynamo Open Air pre party aanstaande vrijdag, 4 juni in de Effenaar Eindhoven!!! Aanvang Flesh Made Sin; 18:30 u, zaal open 18:00 u. De complete line-up: Agent Steel Children of Bodom (nog niet bevestigd) After All Shadow’s Fall Flesh Made Sin www.fleshmadesin.nl www.effenaar.nl ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Is dat serieus 12 euro?! ![]() |
|
Yep, vandaag nog een kaartje gescoord. ![]() |
|
ik morgenvroeg maar ff 2 kaartjes scoren denk ik ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ach je bent verslaafd aan metal of niet hè. ![]() ![]() |
|
Hoe kom ik aan kaarten? Ik wil er ook 3. Maar op ticketservice staan ze niet, kan iemand het me vertellen? ![]() |
|
Ja, maar volgens mij heb jij ook wel een aardig salaris waar je die concerten van financieren kunt !Nog gelukt met de boodschappen ??? Niks vergeten ? ![]() |
|
quote:Goed zo, komen we gegarandeerd binnen ![]() ![]() quote:Gewoon even naar de Effenaar bellen (http://www.effenaar.nl), dan kun je reserveren, komen wel wat reserverings-kosten bij! @Pim: Gezellig! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 02-06-2004 23:39] Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
Dankje, gaat goed komen dan ![]() Oh hehe, hoe fucked up is dit, die ticketlijn is een 0900 nr, en mijn ouders hebben 0900 nrs geblokkeerd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 03-06-2004 0:09] ![]() |
|
kut ik moet hier dus heen!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote:Wat is dan het probleem? Gewoon gaan ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: dan moet je dus wel een slaapplaats of iets dergelijks hebben als je uit het noorden komt... weet iemand trouwens of er een camping i de bbuurt is? ik kon namelijk nix vinden we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven ![]() |
|
quote:Ik kom ook uit het noorden ja! (goed goed, ik woon nu bij Eindhoven om de hoek ![]() Volgens mij is er in Weert een camping (een aantal zelfs), maar in Eindhoven zelf zijn genoeg goedkope hotels! Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: :p je was dus al wel wakker jij spiecht ![]() Misschien zijn er in eindhoven en de dichte omgeving wel campings trouwens, maar ik vraag me af hoe je daar dan wil komen daar deeffenaar midden in het centrum ligt ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
quote:Ik zit ook achter de PC in m'n slaap hoor ![]() quote:Niet handig idd..maar je kunt toch ook gewoon de laatste trein terug-pakken? Dat deed ik voorheen altijd.. Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
tis toch al om 23 uur ofzo afgelopen tenminste als de bands niet echt veel uitlopen en agent steel geen 200000 extra nummers speelt ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
quote:GRAAAAG! Mja, 23:00 als het niet uitloopt, plak er dus maar een uurtje bovenop (en wie zegt dat AS maar een uurtje speelt? ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: dan doe ik 00:15 want dan halen wij precies aansluitend de laatste trein terug ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
quote:Err...is dat maar 14 minuten lopen dan? ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: wel minder, denk minuut of 7 (als het niet al minder is) maar je moet ook je jas en spullen nog pakken en je door de uitgang wringen ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
quote:Das het probleem niet ![]() ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: oh moet dat zo, ik zei altijd: "pardon meneer/mevrouw, mag ik er alsjeblieft even langs? ik moet nodig mijn trein halen, hij vertrekt over 3 minuten" met als antwoord: "ja flikker op, wij moeten ook onze trein halen!" ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
quote: Nope, geld overgehouden om die kaartjes te scoren ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |