|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
SPREAD THE NEWS!!!! Flesh Made Sin is op de valreep toegevoegd aan de line-up van de Dynamo Open Air pre party aanstaande vrijdag, 4 juni in de Effenaar Eindhoven!!! Aanvang Flesh Made Sin; 18:30 u, zaal open 18:00 u. De complete line-up: Agent Steel Children of Bodom (nog niet bevestigd) After All Shadow’s Fall Flesh Made Sin www.fleshmadesin.nl www.effenaar.nl |
|
[/quote] Wel geile bandfoto.... |
|
Is dat serieus 12 euro?! |
|
Yep, vandaag nog een kaartje gescoord. |
|
ik morgenvroeg maar ff 2 kaartjes scoren denk ik O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Jij gaat volgens mij overal heen !! |
|
Ach je bent verslaafd aan metal of niet hè. |
|
Hoe kom ik aan kaarten? Ik wil er ook 3. Maar op ticketservice staan ze niet, kan iemand het me vertellen? |
|
Ja, maar volgens mij heb jij ook wel een aardig salaris waar je die concerten van financieren kunt !Nog gelukt met de boodschappen ??? Niks vergeten ? |
|
quote:Goed zo, komen we gegarandeerd binnen ....moet....agent....staal....zien (en FMS is natuurlijk altijd heerschend) quote:Gewoon even naar de Effenaar bellen (http://www.effenaar.nl), dan kun je reserveren, komen wel wat reserverings-kosten bij! @Pim: Gezellig! [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 02-06-2004 23:39] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Dankje, gaat goed komen dan Oh hehe, hoe fucked up is dit, die ticketlijn is een 0900 nr, en mijn ouders hebben 0900 nrs geblokkeerd [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 03-06-2004 0:09] |
|
kut ik moet hier dus heen!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Wat is dan het probleem? Gewoon gaan Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: dan moet je dus wel een slaapplaats of iets dergelijks hebben als je uit het noorden komt... weet iemand trouwens of er een camping i de bbuurt is? ik kon namelijk nix vinden we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Ik kom ook uit het noorden ja! (goed goed, ik woon nu bij Eindhoven om de hoek ) Volgens mij is er in Weert een camping (een aantal zelfs), maar in Eindhoven zelf zijn genoeg goedkope hotels! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: :p je was dus al wel wakker jij spiecht Misschien zijn er in eindhoven en de dichte omgeving wel campings trouwens, maar ik vraag me af hoe je daar dan wil komen daar deeffenaar midden in het centrum ligt O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Ik zit ook achter de PC in m'n slaap hoor quote:Niet handig idd..maar je kunt toch ook gewoon de laatste trein terug-pakken? Dat deed ik voorheen altijd.. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
tis toch al om 23 uur ofzo afgelopen tenminste als de bands niet echt veel uitlopen en agent steel geen 200000 extra nummers speelt O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:GRAAAAG! Mja, 23:00 als het niet uitloopt, plak er dus maar een uurtje bovenop (en wie zegt dat AS maar een uurtje speelt? ). Mijn geld gaat naar 00:00! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: dan doe ik 00:15 want dan halen wij precies aansluitend de laatste trein terug O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Err...is dat maar 14 minuten lopen dan? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: wel minder, denk minuut of 7 (als het niet al minder is) maar je moet ook je jas en spullen nog pakken en je door de uitgang wringen O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Das het probleem niet "he! *ros* ik *beuk* moet *schop* erlangs! *kopstoot*" Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: oh moet dat zo, ik zei altijd: "pardon meneer/mevrouw, mag ik er alsjeblieft even langs? ik moet nodig mijn trein halen, hij vertrekt over 3 minuten" met als antwoord: "ja flikker op, wij moeten ook onze trein halen!" O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Nope, geld overgehouden om die kaartjes te scoren |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |