IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Flesh Made Sin @ Dynamo pre-party 04.06.2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 03-06-2004 10:06 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

quote:
Op 2 juni 2004 23:16 schreef Meridian het volgende:
Hoe kom ik aan kaarten? Ik wil er ook 3. Maar op ticketservice staan ze niet, kan iemand het me vertellen?

Als je bij Ticketservice koopt, moet je naar Agent Steel vragen! Zo staat de show aangemeld. Maar je kunt beter aan de dagkassa v/d Effenaar kopen, scheelt weer in servicekosten!

Only Deaf Is Real!

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 10:08 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 10:06 schreef Valiant666 het volgende:
Als je bij Ticketservice koopt, moet je naar Agent Steel vragen! Zo staat de show aangemeld. Maar je kunt beter aan de dagkassa v/d Effenaar kopen, scheelt weer in servicekosten!
Denk je dat als we om 21:00 aankomen dat er nog kaarten zijn?

Like Some Snow-white Marble Eyes

Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 03-06-2004 10:10 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

quote:
Op 3 juni 2004 9:26 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
tis toch al om 23 uur ofzo afgelopen tenminste als de bands niet echt veel uitlopen en agent steel geen 200000 extra nummers speelt

Volgens het meest recente tijdschema speelt Agent Steel van 22.00 tot 23.30... Als Children of Bodom nog in de line-up wordt gefrot (ALS...!!), zullen de optredens allemaal een bietje worden ingekort en proberen we toch ook om 23.30 klaar te zijn!

Only Deaf Is Real!

Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 03-06-2004 10:27 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

quote:
Op 3 juni 2004 10:08 schreef Pink Floyd het volgende:
Denk je dat als we om 21:00 aankomen dat er nog kaarten zijn?

Yep! Op zeker!! Kaartverkoop loopt niet supersnel... maar wel snel genoeg om t gezellie druk te laten worden. Wordt lekker exclusief showtje dus! En nu maar hopen dat de knapen van COB ook nog efkes wat nummertjes komen spelen....

Only Deaf Is Real!

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 10:29 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 10:27 schreef Valiant666 het volgende:
Yep! Op zeker!! Kaartverkoop loopt niet supersnel... maar wel snel genoeg om t gezellie druk te laten worden. Wordt lekker exclusief showtje dus! En nu maar hopen dat de knapen van COB ook nog efkes wat nummertjes komen spelen....
Mooi mooi dan is het zeker dat we komen! En CoB...ach...ik kom voor Agent Steel

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-06-2004 10:40 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 10:27 schreef Valiant666 het volgende:

Als CoB erbij komt zal het wel sneller gaan met de verkoop. Nog bedankt voor de info trouwens, word leuk morgen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 10:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

er zijn wel veel dynamo pre-parties zeg

Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 03-06-2004 11:06 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

quote:
Op 3 juni 2004 10:43 schreef ghoulliette het volgende:
er zijn wel veel dynamo pre-parties zeg

Maarrrrr...
dit wordt de coolste!
(iig de gezelligste!)

Only Deaf Is Real!

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-06-2004 12:24 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:14 schreef Pink Floyd het volgende:
Ik kom ook uit het noorden ja! (goed goed, ik woon nu bij Eindhoven om de hoek )

Volgens mij is er in Weert een camping (een aantal zelfs), maar in Eindhoven zelf zijn genoeg goedkope hotels!

ja hej waar denk je dak het geld heb zitten? en met de trein terug wordt ook niet wat het kost me al 28 euro voor de zaterdag... dan zeker de vrijdag er ook nog bij...

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 12:47 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 12:24 schreef cerridwen het volgende:
ja hej waar denk je dak het geld heb zitten? en met de trein terug wordt ook niet wat het kost me al 28 euro voor de zaterdag... dan zeker de vrijdag er ook nog bij...

Zo duur hoeft een hotel niet te zijn hoor..

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-06-2004 12:50 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 12:47 schreef Pink Floyd het volgende:
Zo duur hoeft een hotel niet te zijn hoor..

dat kan wel, maar ik hou het wel bij alleen dynamo...

waarom zag ik trouwens op de dynamo site nix over flesh made sin?

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 12:52 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 12:50 schreef cerridwen het volgende:
waarom zag ik trouwens op de dynamo site nix over flesh made sin?
Volgens mij worden die pre-party's onafhankelijk georganiseerd, vandaar

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-06-2004 12:55 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Er komt dus geen CoB bij zo te zien?

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 12:56 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 12:55 schreef Meridian het volgende:
Er komt dus geen CoB bij zo te zien?
quote:
Op 3 juni 2004 10:10 schreef Valiant666 het volgende:
Volgens het meest recente tijdschema speelt Agent Steel van 22.00 tot 23.30... Als Children of Bodom nog in de line-up wordt gefrot (ALS...!!), zullen de optredens allemaal een bietje worden ingekort en proberen we toch ook om 23.30 klaar te zijn!

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-06-2004 12:57 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 12:52 schreef Pink Floyd het volgende:
Volgens mij worden die pre-party's onafhankelijk georganiseerd, vandaar

ja maar er staat wel wat over die pre party, maar ik zag maar 3 namen...

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-06-2004 12:58 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

De enige echte DYNAMO Pre-party vindt plaats op vrijdag 4 juni in de
Effenaar in Eindhoven.

Vanaf 18.00 uur is de zaal open en er zijn optredens van

AFTER ALL
SHADOWS FALL
AGENT STEEL

Tickets kosten 12 euro en zijn verkrijgbaar bij de grotere postkantoren,
de GWK's, VVV's
en de Effenaar.

deze pre-party wordt er toch in dit topic bedoeld?

[Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 03-06-2004 12:59]

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 03-06-2004 13:32 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

COB?? da's een geintje zeker.....GAY!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-06-2004 14:46 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Kaarten binnen
Nou ben ik eens benieuwd of CoB er nog bij komt

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 03-06-2004 14:46 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hotel addink is al volgeboekt

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 03-06-2004 17:14 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

laat CoB maar thuis

Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 03-06-2004 17:44 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

quote:
Op 3 juni 2004 17:14 schreef Griffin het volgende:
laat CoB maar thuis

AH! Ik zie nét dat CoB definitief NIET komt!
Line up nu is dus:

Flesh Made Sin
After All
Shadows Fall
Agent Steel

Cheerz!

Only Deaf Is Real!

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 03-06-2004 17:51 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

CoB mag inderdaad wel thuisblijven
Ga toch maar proberen om toch morgen nog richting effenaar te gaan (als ik ergens geld vandaan kan halen tenminste)

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

nekro
Usericon van nekro
Posted 03-06-2004 17:56 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 9:52 schreef Der_Pim het volgende:
Nope, geld overgehouden om die kaartjes te scoren

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 04-06-2004 8:57 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2004 17:51 schreef Metallica-Freak het volgende:
CoB mag inderdaad wel thuisblijven
+1!
quote:

Ga toch maar proberen om toch morgen nog richting effenaar te gaan (als ik ergens geld vandaan kan halen tenminste)
dat ga je redden maat!

Orion
Usericon van Orion
Posted 04-06-2004 8:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kutzooi wil heir bij zijn maar ja vervoer (terug)
zou niet de eerste keer zijn !@#$%^%$#%^$@%!!!!!!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com