|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb al wel een kaartje, maar er schijnen nog zat kaarten te zijn ja Ik ben er rond kwart over 6 |
|
quote:haha valiant666 die ken k... k ga maar ns die kant op... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Waarom weet ik pas vandaag dat dit speelt Waag eens een dansje! |
|
't was gaaf! beetje kort..mistte Cyriis, maar toch. weer een kudde ZM-ers, op de vaste groep van Snagger/Sargoth/Vork en testement na ook Orion, enforcer, Mirandarijntje, She_devil, Elfensteen, marcelcoenen gezien misschien vergeet ik wel iemand hier nog een stuk uit het ED gescant: dat blondje daarachter zal ik of mn vriendin zijn [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 05-06-2004 14:32] |
|
agent steel was super!! zzz |
|
hehe dat blondje is iemand anders, die met ManowaR backplaat. anyway was tof ja! FMS was een gave opwarmer echt wel. heel brak geluid en die drums waren om te janken maar het beukte je wel wakker. 2e band heerschte was gaaf! en de 3e band vond ik ook gaaf. agent was te bruut! alleen het was echt chaotsch vooraan, masters of metal heerschte en als ze dat stuk op het podium hebben opgenomen (en dat hebben ze) maar ik bedoel op de DVD zetten dan sta ik er goed op haha! word lachen! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
nog meer blondjes, ik herken mezelf niet eens |
|
quote: ja je vergeet mij ja (en ja je hebt me gezien niet gepraat dat dan wel weer) Elfensteen zegt: Masters of metal, AGENTS OF *hips* STEEL! ik zeg: O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
ehhh hoe zie je eruit dan heb wel meer mensen gezien, al die nicknames tegenwoordig |
|
hehe dan heb ik jullie wel gezien op t einde was gaaf, nog ff bangen op MERCILESS DEATH & EVIL!!! de DJ heerschte!! zzz |
|
haha ja te gek!!!! JEZUS CHRISTUS WAT EEN VETTE PLAAT IS DAT!!! te gek feesje was wel 4uur rijden waard hehe wat wel minder was was dat tijden agents of steel ik ene zip bier nam en er tegelijkertijd een bos haar achter in me strot kwam. hehe als dat op de dvd komt zie je dat ik mn eigen kots doorslik! @ testament bedankt voor het ( en Pink panter en enforcer ook bedankt oja en griffin leuk om eens gesproken te hebben oja : voor alle zuiderlingen! Skwor die off !!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
insgelijks edit: btw, ik weet nogsteeds dat je Daan heet, whoehoe! [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 05-06-2004 19:10] |
|
heb wel indruk op je gemaakt zeker [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 05-06-2004 19:11] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
dat moet wel, tis een zeer lastige naam |
|
LOL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Joah het was een leuk feestje! |
|
quote: tsja daar vraag je me wat, blauwe broek met wijde pijpen, zwart hemd ding aan, jamai-bril ( ) lang donker krullend haar, zoiets. ik heb volgens mij meer zm'ers gezien dan ik denk. Elfensteen, She_Devil, Testement, Sargoth, Orion dat was het volgens mij wel. O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
hm, zegt me even niks |
|
quote: tsja, denk dat de meeste mensen dat hebben... daar ik bijna nooit iets zeg tegen iemand. naaaaaaaaaaaja boeiend O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Ik was er ook, maar ik ken hier niemand |
|
quote: quote:ROFL! Ik denk er nog dagelijks aan terug Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Was heel gezellig ja, leuk om griffin, orion, testement, sargoth, snagger en pink floyd weer te zien! cheers |
|
quote: volgens mij heb ik ook met jou staan praten even... maar ik kan me vergissen :D O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Zou heel goed kunnen LOL maar je username is veel te ingewikkeld HAHAHHAHA! kan me effe geen gezicht meer herionneren maar was ook behoorlijk beneveld LOL! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |