|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Aargh! Mwah...als hij vanavond komt zal hij deze dag toch nog wel thuis komen Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Bij hem is dat geen vast gegeven, kan zomaar dat ie ineens een week niet thuis is ofzo Als ik het red om te komen, heb jij dan heel toevallig nog een chrashplek over? Geloof nooit dat ik in staat ben om nog naar huis te gaan dan vanavond They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ai, dat wordt dan weer een stuk moeilijker..ik ben hier ook maar "op uitnodiging" zoals je weet ik kan je wel wat geld voorschieten voor een debiel goedkoop hotel Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Das niet verkeerd maat Maar dan nog de vraag; hoe kom ik in Eindhoven? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
eh...met de auto? Met de trein? Op de fiets? Desnoods kom je maar lopend verdomme! En nou ga ik maar eens douchen, tot vanavond misschien! [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 04-06-2004 9:16] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Fiets is nog te doen, maar lopen is geen optie Ik ga knarf nog proberen te bereiken of ze bij Harm een plek over hebben in de auto They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
godverdomme ik moet hier bij zijn lekker wat afleiding *!@#$%&^&^^%%$$#! kut OV Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik zit nog een beetje in dubio of ik met de auto ga of vervoer proberen te regelen. Als ik met de auto ga zou je zo ongeveer vanaf Schihol wel met mij mee kunnen rijden Orion. Terug wordt dan alleen iets lastiger want ik ga dan morgenochtend pas terug They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
ik wil eventueel ook wel overnachten mits ik een plaats heb natuurlijk. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Pink Floyd had het over een idioot goedkoop hotel in Eindhoven ergens, daar ga ik dan waarschijnlijk heen. Zometeen moet ik ff een maat van me bellen of hij nog plek heeft in de auto. Misschien kan ik regelen dat er 2 plekken zijn, dan zou je mee kunnen rijden. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
mee rijden waarheen als ik vragen mag? kijk er komen is niet echt een probleem alleen ik zit met de terugreis [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 04-06-2004 10:03] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Die maat van mij gaat morgen dan door naar Nijmegen, hij moet werken op Dynamo. Ik ga zelf dan morgenochtend terug richting Schiphol. Ik heb een weekend ov dus dan zou je iig tot schiphol korting hebben als we met de trein terug gaan. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
ik heb zelf ook een ov kaart dus korting is het probleem niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Das waar, dan schiet je er ook weinig mee op. Iemand met de auto die richting friesland gaat is de beste optie voor jou. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
vind die maar eens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Die zijn slecht te vinden helaas They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik ben er ook straks |
|
quote: tis godverdomme ALTIJD hetzelfde Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Inderdaad, alle gruwelijke concerten zijn een tyfuseind weg, of nagenoeg onbetaalbaar They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
hehe 't wordt druk geloof ik |
|
zijn er al mensen met kaartjes? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nee maar dat boeit niet, gewoon aan de deur kaufen! Orion: je MAG heir maffen als je wilt zijn er mensen die smiddags al gaan? ik zit in de alto stad te zuipen denk ik zzz |
|
zou mooi kut zijn als ik er kom en eht uitverkocht is ben er pas rond half 7 denk ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
vast niet, ik haal straks ook pas kaartje, en valiant666 zei dat er nog genoeg waren zzz |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |