|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toch zal het live een stuk saaier zijn... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hell yeah!! Grimm Grimm Grimm Grimm Grimm Grimm Grimm Grimm Grimm Grimm Grimm hoihoihoihoihoihoihoi. Wanneer mogen we weer komen kijken? |
|
Grimm weer actief! Zeer goed nieuws, Pagan Folk Metal heerscht! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: en waarzom zal dat dan wel wezen? Kramy je bent een grote mongool en een lachwekkende pipo.. ik heb vorige week de nieuwe grimm zien repeteren en het klonk fucking goed... beer als toen ik en Daan Schultenbrau nog mee deden.. kom, niet zo mekkeren, neem een glaasje melk en een koekje en ga met je barbies spelen baasje... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kramy heeft waarschijnlijk problemen met het Heavy Thrashin Gay Bashing imago van Zwartketterij, het zal er wel mee te maken hebben dat hij zelf homo is Talent hits a target no one else can hit; Genius hits a target no one else can see. |
|
quote: Sardonis' Ring kan het wel eens bij het rechte eind hebben Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: noem nou eens 1 fatsoenlijke reden zzz |
|
Kijk, kijk, zowaar nieuws dat me op deze tropische dag nog koude rillingen weet te bezorgen! |
|
quote: Kramy gaat voor het motto hoe meer hoe beter. Het gaat om de kwantiteit, niet kwaliteit. Daarom vind ie Dimmu Borgir ook gaaf, en de Village People (die zijn zelfs met z'n zessen!!) Kramy [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 09-06-2004 19:38] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: Wat te denken van The Kelly Family? Die hebben dan wel wat minder genetische variatie, maar toch. Schel |
|
quote: Aan de reacties van Kramy te merken, vermoed ik dat er in zijn familie ook te weinig genetische variatie voorkomt. POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Wat zijn de blackie's weer eensgezind... Zeg eens, is het gerucht dat jullie elkaar zo goed steunen dat jullie elkaar zelfs pijpen in tijden dat jullie moeders/zussen het te druk hebben om zich met jullie bezig te houden, om de black metal scene vrij te houden van sexuele frustraties, nu echt waar? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hier zijn gewoon geen woorden meer voor, wat een inzicht. Jonge als jij nu gewoon lekker in het openbaar tegen Grimm en zwartketterij gaat lopen kankeren i.p.v. op een forum de internet warrior uit te hangen. Meningen verschillen dat is duidelijk maar ja soms zijn er van die universele waarheden zoals: Zwartketterij en Grimm heersen gvd tieten. |
|
quote: Ik ben bij iedere metal aangelegenheid aanwezig in de jonosh... mijn naam staat in mijn profiel... gaan jullie mij nu met zen 10'en in elkaar trimmen omdat ik het niet gaaf vind om te zien hoe 3 kortharige mensen hun saaie show proberen te compenseren door poser-uitspraken als: heavy thrashing gay bashing? En dan heb ik het nog niet over het belachelijke aandacht trekken op fora door slipknot-achtige tafarelen als uit elkaar gaan en weer bij elkaar komen uit te voeren... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kramy even subtiel als altijd. Een ding heeft hij wel volledig gelijk in, de black metal scene is extreem incestueus en vol van 'over en weer' verering en adoratie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan ben ik toch benieuwd wie jij bent als jij altijd in jonosh komt aangezien dat voor mij een vaste plek is om pils te zuipen. |
|
Fluisterwoud/Zwartketterij tape binnenkort verkrijgbaar. Leden van ZM zullen worden gescreend voor ze mogen bestellen Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ja, stel, je verkoopt er wat ... |
|
Dat was een geintje, leipo.. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Van mij ook .. |
|
hm.. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Tjonge. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
nou.. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Poe poe ... wat een nieuws weer in dit topic |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |