|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ik heb 'm nu ook een tijdje liggen (review pas eind april ivm release-datum), maar het is inderdaad een heel sterke plaat. Gebeurt niet vaak dat je echte groei-albums onder ogen (of is het oren?) krijgt, die een gezond eigen smoeltje hebben... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik vin Grimm eigenlijk best wel zuig Ik had veel beter verwacht |
|
Ik bedoel dat ik het wel goed vind maar deze cd van ze niet egt, sry voor de verspreking... ofzo. |
|
quote: Beetje dyslexie aan de gehoorwegen toevallig?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Boeien! Dan luister je er toch fijn niet naar Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Die samples van dat nieuwe Grimm album klinken echt heel erg goed. Maar eens bestellen deze week. |
|
Wat een ongelovelijke zeikerds allemaal. Grimm heeft een heerlijke plaat afgeleverd. Punt. spelfout weggehaald... |
|
quote: Amen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
En binnenkort gaat Zwartketterij ook een fijn nieuw album afleveren, waar de liefhebbers van emocore en nu-metal dan ook weer fijn over kunnen zeiken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Goed nieuws, als dat ding minimaal zo goed is als Sodomizer... dan ligt er weer een wereldplaat in het verschiet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hehe, het nieuwe materiaal is nog meer oldschool jaren 80-metal gebaseerd, met meer highpitched vocals dan de vorige. De productie zal uiteraard een stukje beter zijn hehe Het vorige album was opgenomen in een varkensstal met poep aan de muur en stro op de grond [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 17-04-2007 18:51] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Die productie trok ik dan weer wel heel goed in vergelijking tot de eerste van Grimm. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hoe heersend is die pic hahaha [Dit bericht is gewijzigd door mental op 17-04-2007 19:19] Fuck the world and fuck you |
|
Voor de liefhebbers: er staat een heropgenomen nooit uitgebracht nummer online @ http://www.myspace.com/heksenkringen Dit nummer zal komen de verschijnen op de aankomende EP "Ter Galge". Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hoor 'ns! Eindelijk wat van het oude werk met fatsoenlijk geluid. MEER! Onverwacht maar een fijne onderbreking in de stilte rond Grimm. |
|
Nog een paar nieuwe nummers en her-opgenomen nummers online op de GRIMM-myspace: http://www.myspace.com/heksenkringen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
4 volledige nummers van de MCD "Ter Galge" zijn nu te beluisteren op http://www.myspace.com/heksenkringen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
signature |
|
Nobele bazen blijft toch echt een van de betere folk metal nr's ooit geschreven! |
|
Mee eens! |
|
zat willem toen niet nog in de band? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
wat is dit nou weer voor grap is dit serieus? nee toch? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik verneem niet dat het 100% serieus is, gezien er folkmetal meer dan genoeg ruimte is voor tjokkevol gedrag. Even nadenken aub |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |