IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Grimm Vorige pagina | Volgende pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-06-2004 19:10 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2004 19:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ...
Goh ...
Leuk ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-06-2004 19:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Tjonge.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 10-06-2004 19:51 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

@Kramy: Ga met je poppen spelen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-06-2004 20:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zozo.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-06-2004 20:04 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Hehe, Grim en Fluisterwoud verspreiden bijna net zoveel propaganda als TMDC.


F*ck hippies


Twamby
Usericon van Twamby
Posted 10-06-2004 20:33 by Twamby Wijzig reactieProfiel van TwambyQuote dit bericht

Is er nog een site waar ik samples kan downloaden ofzo, want ik wil wel eens wat horen van deze band . op hun site staat nog steeds grimm is dead, fuck off, en daar valt dus niks te downloaden


Nerclath
Nonnenslachter
Usericon van Nerclath
Posted 10-06-2004 23:08 by Nerclath Wijzig reactieProfiel van NerclathQuote dit berichthttp://www.demonizer.be

Heerschend nieuws ivm Grimm

op naar HMF III


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-06-2004 23:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:04 schreef Manifest het volgende:
Hehe, Grim en Fluisterwoud verspreiden bijna net zoveel propaganda als TMDC.



kennelijk nog niet goed genoeg om je de naam Grimm goed te laten typen....


hehe





Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 11-06-2004 14:45 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

Haha, een waar klugtspel met Kramy


Red de fietsen de winter door.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 11-06-2004 15:01 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 10 juni 2004 18:50 schreef Kramy het volgende:
Ik ben bij iedere metal aangelegenheid aanwezig in de jonosh... mijn naam staat in mijn profiel... gaan jullie mij nu met zen 10'en in elkaar trimmen omdat ik het niet gaaf vind om te zien hoe 3 kortharige mensen hun saaie show proberen te compenseren door poser-uitspraken als: heavy thrashing gay bashing?
En dan heb ik het nog niet over het belachelijke aandacht trekken op fora door slipknot-achtige tafarelen als uit elkaar gaan en weer bij elkaar komen uit te voeren...

Ten eerste hebben wij geen boodschap aan het element show, wat bij bands als Dimmu Borgir en Cradle of Filth op de eerste plaats staat in plaats van fatsoenlijke muziek te maken en niet de heavy metal belachelijk te maken, ten tweede is het nummer Heavy Thrashin Gay Bashing bedoeld als reactie op nichterige huilebalken als jij, die eveneens de metal belachelijk maken, ten derde als jij graag je tijd nuttig besteed, waarom ga je dan naar Zwartketterij kijken, ga je ouwe rotmoer lastig vallen in plaats van met je aanwezigheid ons plezier te vergallen, ten vierde begin eerst maar een met naar echte heavy metal te luisteren voor je je kop open doet met je waardeoordelen, want dat jij alleen naar death-metal luistert en dan ook nog een voorkeur hebt voor melodieuze death-metal is echt om te huilen


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 11-06-2004 15:03 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 20:04 schreef Manifest het volgende:
Hehe, Grim en Fluisterwoud verspreiden bijna net zoveel propaganda als TMDC.


er is 1 verschil... grimm en fluisterwoud zijn wel interessante bands.. tmdc niet


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 15:23 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 15:03 schreef Digerdoden het volgende:
er is 1 verschil... grimm en fluisterwoud zijn wel interessante bands.. tmdc niet
Ach, het geraaskal van beide bands is zeker vermakelijk.


F*ck hippies


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-06-2004 17:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

begrijp het gedoe niet... ik heb Zwartketterij live aan het werk gezien en ik moet zeggen dat daar niet de minste muzikanten aan de gang waren...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-06-2004 17:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

sowieso neit de minst geile muziekanten!!!!


Leathermasked maniacs!!!


Swedish perversion!!!


Lesbian bitches!!!




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 11-06-2004 18:00 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

Zwartketterij is recht-op-je-smoel-mes-in-je-rug trash metal. De enige muziek die steviger en zwarter is dan mijn koffie! Voor danspasjes en andere publiekslonkerij ben je duidelijk aan het foute adres!! En nou opflikkeren!!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 18:05 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ah, ik krijg al zin in een Poolse disco


F*ck hippies


Sardonis
Usericon van Sardonis
Posted 11-06-2004 18:28 by Sardonis Wijzig reactieProfiel van SardonisQuote dit berichthttp://www.heksenkringen.nl

quote:
Op 11 juni 2004 18:00 schreef Dolen het volgende:
Zwartketterij is recht-op-je-smoel-mes-in-je-rug trash metal. De enige muziek die steviger en zwarter is dan mijn koffie! Voor danspasjes en andere publiekslonkerij ben je duidelijk aan het foute adres!! En nou opflikkeren!!

Juist,en ik moet hieraan toevoegen dat heer Dolen menig dame de deur uit heeft geschopt omdat zijn koffie niet stevig/zwart genoeg was
Zeg Kramy,ik heb gehoord dat jij ook een hekel hebt aan de black-metal maffia en de bands die bij Blood en Honour horen, misschien dat je hun er ook even van kunt overtuigen dat ze niet helemaal de muziek spelen die jij graag zou willen horen


[Dit bericht is gewijzigd door Sardonis op 11-06-2004 18:29]


Talent hits a target no one else can hit; Genius hits a target no one else can see.


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 11-06-2004 18:31 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

Juist ja, als ik ergens een hekel aan heb, dat is dat slappe koffie. En de verkeerde dip bij mijn nacho's!!

[Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 11-06-2004 18:32]


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-06-2004 18:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Goed om horen dat dit gezelschap alsnog doorgaat . Ik heb ze twee keer kort na elkaar gezien, eerst was het wat wennen-wegens kutklank in de zaal- maar bij de tweede passage
was ik overtuigd


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 18:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

En wanneer gaat de site weer online? Of blijft er Fuck kkk off staan.


F*ck hippies


Voske
Usericon van Voske
Posted 11-06-2004 18:38 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 18:35 schreef Manifest het volgende:
En wanneer gaat de site weer online? Of blijft er Fuck kkk off staan.


Maak je geen zorgen, voor jou blijft er gewoon Fuck Off staan.


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 11-06-2004 18:41 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Op het Heydensch Metael Feeste hadden we inderdaad een erg slecht geluid, dit was te wijten aan slechte monitormix, waardoor we elkaar niet konden horen. Gelukkig zijn we nu met z'n drieen en zeer goed op elkaar ingespeeld, de volgende optredens zullen weer retestrak zijn


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-06-2004 18:41 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

En wanneer komen deze? Niet Oskerei festival ofzoiets zeker.


F*ck hippies


Voske
Usericon van Voske
Posted 11-06-2004 18:42 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 18:41 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
weer retestrak zijn


Retestrak?! Spreek voor jezelf, meneertje!

[Dit bericht is gewijzigd door Voske op 11-06-2004 18:43]


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen