|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ha! Ik heb wel wat beters te doen... koffie drinken, bijvoorbeeld. En zweedse wijven neijen. POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: We zouden op dat festival spelen, maar we hadden toen nog niet gerepeteerd met de nieuwe bezetting, anders hadden we even samen met Heidevolk Oost-Duitsland veroverd, hun wijven geneijd en hun bier opgezopen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Voske, zorg jij maar eens dat je jezelf zat zuipt in die metalkroeg in Gøteborg en daar alvast wat wijven regelt om mij tijdens mijn volgende bezoek te plezieren Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Had ik je al gezegd dat ze daar tot 22:00, 2 bier voor de prijs van 1 hebben?! Dat is wel een bezoekje waard dacht ik. PS Lees je mail eens, horseyguy. POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: Heersen! Later op de avond nog 2 wijven voor de prijs van 1 zou het helemaal afmaken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Of twee wijven voor de prijs van 1 bier! PS Mail al gelezen? [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 11-06-2004 18:59] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Zwartketterij heeft daar overigens nog nooit gespeeld/gezopen, dus in feite is die metalkroeg nog niet officieel ingewijd als metalkroeg! Yes, kom maar naar de Noorse chat, lullen we daar verder! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hehe, ik denk dat ze die toko na jullie optreden onbewoonbaar verklaren, too metal for the crowd. PS Ik ben om 20:30 thuis, dan log ik in op chat.no POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Tegen die tijd ben ik me zat aan het zuipen aan de Jaegermeister! We zouden het "Too horney for the bitches,too loud for the crowd" kunnen noemen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Welke nickname gebruik je tegenwoordig? Dat ik dadelijk niet tegen een of andere noorse rukker zit te lullen. POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Satanizer Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Ze hebben tegenwoordig een metalforum,dat heerst wel Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ja, in welke kanaal zit je? Dat moet ik toch ook weten, of niet? Ik stel voor het 13-18 kanaal! [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 11-06-2004 19:22] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Als er een metalforum is, rara, waar zou ik dan zijn? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ehm... ze hebben ook een meisjes van 13 tot 18 kanaal! Lijkt me ook een goede gok. POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
op eht forum voor meisjes van 0 tot 13? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je hebt geluk dat de ZM gestapo er nu niet is... Red de fietsen de winter door. |
|
quote: HAHAHAAA! DIE MODS, JONGEN!! ALS IK DIE EENS TEGENKOM, JONGEN, DAN SCHOP IK ZE ZO HARD ONDER HUN KLOTEN, JONGEN, DAT ZE MET HUN KONT MOETEN KIJKEN!!! STELLETJE OPGENAAIDE KLOOTZAKKEN!! VIEZE HOMO'S!!!! Met hoogachtende groeten, Voske, de internet warrior. [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 17-06-2004 17:33] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Die laatste zin doet het em F*ck hippies |
|
Is de oude drummer (Bart) ook van de partij? Heb de band eens op zijn tuinfeest gezien. Het had zeker wat! |
|
haha dat tuinfeest was amchtig.. erg bezopen.. hetenige wat ik nog weet is dat ik covers van blasphemy heb gespeelt emt patjakker, erg veel heb gezopen... met een neorm zwaard uit eht raam in de bmw van patjakker heb gereden en dat er ook nog een flinke nei partij was zonder te betalen.. hoppa.. owja.. de hamburgers van zwendelaer aka jack hellfire waren zeker neit te versmaden.. heersende vette hap, voor nog heersendere vette kerels.. joppa! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat tuinfeest schopte flink kont, wel jammer dat ik toen een wijf had, dat alleen maar zat te zeuren en te klagen in plaats van dat ze me eens naar behoren sexueel zou tevredenstellen, anders had ik ook flink geneijd zonder te betalen Dat wijf van jou schijnt daarna nog een anaal vibrator gekocht te hebben waar ze een metalen naamplaatje met daarop een zeer vakkundig gekalligrafeerde inscriptie die luidt: "Nachtraaf mijn duifje" Bitches, i want to torture you! |
|
Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |