|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Alle Ljå cd's zijn uitverkocht vanaf nu. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Phew. Ik was net op tijd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hij is binnen! Heerschplaatje! Trouwens, welk nummer is het bonusnummer eigenlijk? Jullie zijn allemaal negers! |
|
"Lanternens Grusomme Fravaer" is het extra nummer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zozo, klinkt goed zeg. <insert signature here> |
|
quote: Zo zo. Je kunt wel goed merken dat het een bonusnummer is, haha. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Het verhoogt de totale speelduur ook met een asswhooping 7 (!) seconden! Beste gift ooit! Jullie zijn allemaal negers! |
|
|
|
Hoelang zullen ze er aan geschreven hebben? Ik ga voor 1,5 minuut. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Nee, zo lang zullen ze er niet over hebben gedaan hahaha. Tijd is geld tegenwoordig hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, zo is 't. Maar verder is dit een prima demo. Ik vraag me wel af wat de lyrics van Victorinox zouden zijn. Vertaald dan. Het nummer klinkt een beetje alsof er een humoristische ondertoon aan zit, vooral die vrolijke cleane stukjes wekken die indruk. Gaaf nummer. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Binnenkort komt trouwens de nieuwe demo uit van Ljå. Ik heb al contact gehad met het label welke ze distribueert.Hopelijk kan ik er weer een deel krijgen. De nieuwe moet namelijk nog veel beter klinken, ben dus zeer benieuwd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klinkt goed! Als je er weer een paar te pakken kunt krijgen heb je hier iig al één klant. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 21-09-2004 17:07] Jullie zijn allemaal negers! |
|
@ Olav en Michael, de cd's zijn vandaag verstuurd! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: relaxed! bedankt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dank u! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En hij is binnen! Super gedaan, Marcel; snel aangekomen, goed aangekomen en makkelijk betaald en besteld. En een vette CD natuurlijk! NP: Ljaa - Vedderbaug Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fucking heerschplaat. Thanks HDG! Als die gasten eens van hun reet afkomen en flink aan het promoten/touren slaan dan kunnen ze met gemak Marduk in de vergetelheid doen geraken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
No way! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jup, dit ragt in ieder geval de hedendaagse Marduk er behoorlijk uit. Misschien dat die lui weer wat boeiender worden met die nieuwe zanger, maar vooralsnog...Ljå! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Jullie maken me toch benieuwd. Waar is er nog spul te krijgen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ljå gaat op tournee met het Noorse Gehenna, weet alleen nog niet of ze ook het Europese vaste land aan doen of dat het alleen Noorwegen word. Ik heb wel een vermoeden dat ze in april op Inferno festival staan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |