|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He pisvlek! Heb je dit al beluisterd? Is je Mardsuck verslaving nu verminderd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Erg gave band. Krijg binnenkort de Vedderbaug tape binnen, dat wordt rossen. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Lanternens Grusomme Fravaer blijft het beste nummer natuurlijk. Clean vox gebruik op laatste nummer is gaaf gedaan, hehe! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-10-2004 23:52] |
|
quote: Allicht, wie had daar ooit aan getwijfeld? WHAAAAAAAAAAA!! Jullie zijn allemaal negers! |
|
|
|
Binnenkort nieuw werk: Ljå - Lam av Synd i Angest Sjø cd (to be announced) [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-10-2004 9:35] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wegens annulering van een bestelling is er nog 1 exemplaar verkrijgbaar van de officieel uitverkochte "Vedderbaug" cd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aftermath-Music: We are proud to present our new signing this week, which is: LJÅ From Stavanger/Norway comes one of the most ferocious Black Metal acts from here at the moment. The band which has done a few demos and a 7" split EP with Koldbrann last year are now ready to record their debut album in April at the Mansion Studios. www.ljaa.net Zodra 'ie uit is via HDH-Distribution te krijgen in de Benelux Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: aah, 't is dus eindelijk officieel bekend gemaakt... werd tijd... |
|
Werd tijd ja. Was al héél lang bekend maar voor ons onbekende redenenen heeft Haavard het nog niet publiekelijk willen maken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Drie nieuwe nummers te beluisteren op de vernieuwde website www.ljaa.net All the material for the upcoming full-length CD has been completed. We have put up 3 recordings of tracks that will appear on the album here. The album will feature 10 tracks and be approximately 45 minutes long. We plan to enter the studio in a couple of months and are signing with Aftermath Music. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze zijn dus alvast ingespeeld, maar krijgen een nieuwe versie op de full-length? In ieder geval, Ik zal ze eens luisteren als m'n LP afloopt. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Waar blijft ie dan? Van de Ljaa site: quote: van Aftermath: quote: 6 deb dus [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-01-2006 12:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben benieuwd. Welk label, al distro's bekent? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Aftermath dus, en Hub gaat het waarschijnlijk distribueren in de Benelux (zie paar posts naar boven). edit: raaaa! Guuuuuuds klaaaaamme Haaand! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-01-2006 12:55] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik heb dit nog nooit gehoord. Aankomende CD maar gewoon aanschaffen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Promo's zijn ondertussen al verstuurd van de nieuwe Ljå....alles is dus helemaal klaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zie er met spanning naar uit, heb wel weer zin in wat nieuwsch. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hm, ik ben deze band een tijd geleden uit het oog verloren. Ik kwam er ooit een mp3 tegen, dat bleek van de EP Vedderbaug te zijn. Ik had het ergens besteld, maar dat is niet doorgegaan ofzo. Ik weet niet meer precies hoe het zat. Toch vond ik het wel goede muziek. Is er na die EP eigenlijk nog iets uitgekomen? [Behalve die aankomende CD.] Geen zin om het hele topic door te bladeren...maar toen was het geloof ik die EP en een demo. |
|
quote: Je moeder. |
|
Je had eerst de "Vedderbaug demo", toen de " Ljaa/Koldbrann" split, toen de "Vedderbaug tape" en "Vedderbaug re-print". Toevallig onthouden omdat ik vorige week ofzo weer eens checkt waar Ljaa nu mee bezis was. @karni: en terecht! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-01-2006 2:26] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou nou, ze zijn erg productief geweest dus . Nou ja, ik krijg die CD vast wel eens te horen. Treden ze nooit op eigenlijk? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-01-2006 2:31] Je moeder. |
|
quote:Geen idee, daar moet je Hub-"de Noorse sceneboy"-de-Galliër voor hebben. Maar goed, ze doen er inderdaad veel te lang over, waarschijn moeten ze gewoon als accountants 70 uur per week draaien Tijd terug stonden al samples van het nieuwe werk online, en dat klonk erg goed. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |