|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Poeh, denk dat ik ze via de site (www.ljaa.net) gevonden heb. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hm, heb even gekeken. Alleen de samples van die demo staan erop. Ach, dan maar niet. |
|
quote:van de site kun je toch de volledige demo downloaden? Dat heb ik destijds (voor aanschaf) namelijk wel gedaan, ze zijn toch niet commercieel geworden! edit: ik denk dat ze van het media gedeelte zijn gehaald. Bij de nieuwsberichten wordt nog gezegd dat daar samples te vinden zijn. quote: [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-01-2006 2:49] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Precies, nou ja. Dan niet. |
|
Het is de bedoeling dat Ljå ook optredens doet ja alleen is er voor zover ik weet niks gepland. Er is sprake geweest van een tourtje met Gehenna maar da's helaas nooit door gegaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat een vette band is dit zeg Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Gister eindelijk 'Til Avsky For Livet' ontvangen. WAT EEN PLAAT!!!! Zelfs de toch al meer dan aardige 'Vedderbaug' demo valt haast in het niet bij dit juweeltje, ik had erg hoge verwachtingen van deze cd, en lja maakt ze allemaal waar. Heerlijke up-tempo black metal met een ranzig-melancholische ondertoon. En ook niet geheel onbelangrijk, Lja heeft het eindelijk een eigen 'sound' gevonden. Ik denk dat dit album bij veel mensen in de jaarlijst zal belanden. [Dit bericht is gewijzigd door metalmook op 14-02-2006 12:04] |
|
En de hoes: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Waar gaat dit ding zoal verkrijgbaar zijn, alleen Hub in NL of ook Displeased? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waarschijnlijk alle grotere distro's Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooi Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote uit de review: Soms borduren ze net iets te lang door op een bepaalde riff zodat mijn aandacht her en der lichtjes verslapt Hier ben ik het dus totaal niet mee eens, ik vind dit juist het sterke punt van Lja, die herhaling van riffs, wat mij betreft hadden ze dat zelfs nog wel meer mogen uitspinnen... |
|
Is jouw mening. Het klopt inderdaad dat dit bijvoorbeeld in het openingsnummer erg goed werkt. Maar verderop de cd heb ik het gevoel af en toe dat ze iets te lang een bepaalde riff uitmelken, zonder dat het functioneel is. Maar ach, ik zou hier niet al te zwaar aan tillen. Blijft een persoonlijk iets. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-03-2006 11:33] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Na een maandje of twee de CD soms geluisterd te hebben mag ik concluderen dat ik het een geslaagd vervolg op de demo vind. Het lijkt allemaal een stukje rauwer, zowel productie als de muziek zelf. Blijft een lekker stukje black metal. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gave plaat, ja. Echt zoeen waarvan bepaalde mensen verderop in het jaar gaan zeggen dat 'ie overgewaardeerd is, omdat teveel mensen 'm goed vinden. Grappig fenomeen is dat altijd. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Vind 'em zelf ook erg gaaf geworden.....een mooie vooruitgang ten opzichte van de demo. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zeg, ik zat dit nog eens door te lezen, enne: quote: Wat is hier nou eigenlijk mee gebeurd? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Leuke band is dat. |
|
zeer fijne band, met zeer fijn materiaal! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Damn, goed spul dit! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Blijft altijd gaaf hoe Huub altijd pronkt met namen die ons serieus geen ene drol zeggen. Als ie ze stuk voor stuk verzon zou ik het niet eens door hebben! |
|
Die namen verzin ik ook allemaal, hoe debiel om te denken dat ik ze inderdaad echt ken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |