|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De sound van Lja ligt meer in het verlengde van het debuut van Borknagar of Nattens madrigal van Ulver. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Thy Primordial maar weer eens opzetten inderdaad, beetje in de vergetelheid geraakt hier. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik eigenlijk ook maar weer eens, nu ik er zelf over begin, heb hier die dubbelaar liggen met Where Only Seasons... en die andere... veels te lange namen wel fantastische muziek. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Yep, erg gaaf (en ook ik ben effe de titels kwijt hehe) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is die beginriff van Til Satan geweldig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
gaaf bandje ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Band is wel aardig op haar gat aan het liggen, lijkt het. Laatste bericht op de website rept over nieuw geschreven materiaal, maar is wel van januari 2007... Weet iemand meer? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De drijvende kracht achter de band heeft Ljå een tijd terug al verlaten en heeft een nieuwe band opgericht genaamd Djevel. Edit: bij deze meteen maar de link: www.myspace.com/djevelmakt [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-12-2009 16:48] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah, dat Djevel had ik wel zien staan en ook gezien dat het die gast was maar nog niet opgemerkt dat hij ook uit Ljaa gestapt was Ik had daarom Djevel nog niet geluisterd, dat nu maar even doen dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: lijkt op zo'n nummer van Catamenia "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Klopt. Ik ben geen echte Catamenia liefhebber, maar die jongens hebben best wat gave nummers geschreven, moet ik zeggen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 en Djevel weet mij ook wel te boeien trouwens. Ja hoor, lekkere sfeervolle Black "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Morgen eens opzoeken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat Djevel lijkt heel erg op Ljaa, dus dat is goed. Hopen dat ze voor de release een soortgelijke productie als voor Til Avsky for Livet halen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |