|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zal wel komkommertijd zijn, want gisteren op RTL4 in het nieuws van 19.30 uur was er een reportage te zien over gothics. E.e.a. speelde zich op dat Duitse gothicfestival af. Je kunt het filmpje vinden op: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/video/ En dan onder het kopje van dinsdag 22 juni. Ik kan de directe link niet plaatsen, want het zit in een javascriptje verstopt... Ik heb e.e.a. ff bekeken; zag er wel leuk uit, maar ik begreep geen ene moer van hetgeen de verslaggever nou vertelde en de "reactie" van het publiek... Het nieuws bracht het redelijk negatief terwijl het publiek zo niet echt was, zeg maar... Maar kijk en oordeel zelf. Ow, als je het filmpje opent en je hebt breedband, kies daar dan ook voor; op modem is het echt om te janken... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Alle goth's aanbidden Satan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Goths belachelijk maken is altijd leuk. Bonus punten voor RTL4. Next. Slotje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ook niet. Tegenwoordig schijnt de gevestigde Goth orde hun stroming te omschrijven als: TNSoNW [The New Sound of New Wave]. Destijds geen grapje trouwens. Zo achteraf bekeken natuurlijk ongeloofelijk wel. |
|
quote: Misschien moet ik ff een slotje op jou gaan zetten... tsssk If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Mod zijn is dan wel handig eigenlijk. |
|
Uhu-uhu, je moeder is een slotje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Slotje? Ik denk dat je aan een slotje niet voldoende hebt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:En jij hebt de sleutel om haar open te maken Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ontopic!!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1359848&page=15 Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: niet! enneh ontopic: gay MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Directe link: klik |
|
Ik kan me eerlijk gezegd echt niet meer drukmaken om hoe de buitenwacht tegen bepaalde dingen aankijkt. Een maat van me heeft het bijvoorbeeld tegenover mij altijd over "die idiote randdebielen" of zoiets (en dan bedoelt hij metalheads in het algemeen), maar dan denk ik bij mezelf, hij weet toch niet waar hij over praat... wat by the way niet wegneemt dat er wel een hoop randdebielen tussen zitten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
jawel, maar het is ook weer zo dat als je dan nietsvermoedende Gothic (of new wave dingest bent) je wel een stempel van duivelsaanbidder op je hoofd krijgt en van necrofiel feitelijk... Ik weet zelf ook wel dat ik - als metalhead - ook niet de duivel aanbidt, maar dat moet je anderen uit zien te leggen... Gelukkig dat de meeste mensen die mij kennen, weten dat ik verder heel normaal ben Het helpt overigens niet heel erg dat ik in een autootje rondrijd met een visje met satan erin If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: De meeste metalheads zijn dan ook idiote randdebielen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dan roep je het natuurlijk op jezelf af. 'Nee, ik ben geen satan-aanbidder, ik heb alleen stickers van hem op mijn auto zitten.' Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het is een sticker van de Large... dus If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: denk je dat dat de zaak veranderd? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ja....dat kunnen willekeurige voorbijgangers natuurlijk direct zien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waarom? Ik vind het persoonlijk veel leuker om op de vraag "Aanbid jij Satan?" te antwoorden "Ja en als je me nu ff wil excuseren, ik moet vandaag nog ff een maagd offeren..." te antwoorden of iets dergelijks... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:En daarmee help je de reputatie van de 'normale' metalheads om zeep. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik aanbid Satan alleen op werkdagen van 9 tot 5 ... |
|
quote:Nietes. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |