IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Gothic in het nieuws... Vorige pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-06-2004 0:09 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 0:08 schreef Fedaykin het volgende:
spellen ook

Goed brainboy, ik kan niet typen ok, slechte coördinatie ofzo, ik zal het even aanpassen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 24-06-2004 0:13 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

braaf


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-06-2004 0:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 23:58 schreef M. het volgende:



















I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2004 0:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Heersend, daar heb ik nog lang haar. Wat een lelijke hondekop.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-06-2004 0:20 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Nee, nú is het verbeterd!



Subtiel kamerolifantje


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-06-2004 0:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

persoonlijk vind ik je user icon een grotere belediging dan dat aambeeld....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-06-2004 0:28 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 0:20 schreef stigma het volgende:
Nee, nú is het verbeterd!




Hey hey, zullen we maar ontopic gaan of we hebben meteen een zwaard in onze reet


Ik bekeek net even dat filmpje: wat een vette larie is dat zeg. Zijn die verslaggevers jaloers omdat die goth gasten wél tieten te zien
krijgen op optredens ofzo? Niet dat ik me met te extravagante clowns wil gaan associëren, maar één van die gasten deed zelfs een zinnige uiteenzetting over zijn visie op de dood.

Kijk dit soort filmpjes kan wel lekker tegen de Breezahgolf in gaan, want nu pa en ma gezien hebben dat er zoveel bloot aan te pas komt mogen de kindertjes vast niet meer zo naar buiten

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-06-2004 0:30]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-06-2004 0:30 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 0:28 schreef Gunman het volgende:


...Beerahgolf...


Leg uit! Wat is er mis met Bier?


Ohja, en een achterlijk filmpje idd. De goede man had wel even wat meer research mogen doen. Bovendien kwam hij negatiever over dan al het volk wat er rondliep bij elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 24-06-2004 0:32]


Subtiel kamerolifantje


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-06-2004 0:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2004 0:30 schreef stigma het volgende:
Leg uit! Wat is er mis met Bier?


Ohja, en een achterlijk filmpje idd. De goede man had wel even wat meer research mogen doen. Bovendien kwam hij negatiever over dan al het volk wat er rondliep bij elkaar.


Haha, ik dacht dat ik op tijd was met de verbetering. Hoelang had je die quote al in de aanslag?

Het is idd een triest voorbeeld waar zelfs riooljournalisten zich voor moeten schamen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen