IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Gothic in het nieuws... Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-06-2004 17:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Mensen, again: ontopic!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-06-2004 17:03 by Immortella Profiel van ImmortellaQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 23-06-2004 17:03]


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 17:04 by Chelman Profiel van ChelmanQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 23-06-2004 17:04]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-06-2004 17:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

LOLITA GOTHICS









tyr
Usericon van tyr
Posted 23-06-2004 17:43 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

Gothic staat altijd negatief in het nieuws ze moeten toch iets verzinnen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-06-2004 21:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Straks (thuis) eens bekijken dit. Maar het si een feit: irritante kids zitten overal, en die ergerlijke reputatie schijnt dan af op mensen die het allemaal goed menen met de muziek en aanverwante dingen. Maar het feit dat het een trend is is niet de fout van "stoere" kids, (voor eenb del wel) maar vooral van happige zakenlui die doorhebben dat duisternis verkoopt , voilà.
Uit heel die breezertroep (maar dat zijn geen Goths) wordt er wel een deel gefilterd die ernsitg met de zaken verder gaan hoor.
Maar intussen, goth of metalhead: geen zak aantrekken van trends, gewoon je ding doen, en die koters laten waaien, want dat is alles wat ze doen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-06-2004 21:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

De reportage is grotendeels geschoten in Leipzig, alwaar ik ook was, en ik heb daar geen tot zéér weinig personen van onder de 22 gezien...

Dus voor men gaat kankeren over die kut-BrEeZaH-goths...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2004 21:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 21:36 schreef Greycloak het volgende:
De reportage is grotendeels geschoten in Leipzig, alwaar ik ook was, en ik heb daar geen tot zéér weinig personen van onder de 22 gezien...

Dus voor men gaat kankeren over die kut-BrEeZaH-goths...

BrEeZaH is absoluut niet leeftijdsgebonden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-06-2004 21:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 21:36 schreef Greycloak het volgende:
De reportage is grotendeels geschoten in Leipzig, alwaar ik ook was, en ik heb daar geen tot zéér weinig personen van onder de 22 gezien...

Dus voor men gaat kankeren over die kut-BrEeZaH-goths...

Dat bedoelde ik ook, op zo'n fests ga je denk ik weinig van die breezahtjes aantreffen.
Het is gewoon een feit dat die snolletjes en knulletjes wel andere mensen stigmatiseren hé. ...maar ja, ipv ons daar aan te ergeren: gewoon je iegen ding blijven doen ipv je tijd te verspillen aan trendhoeren.

quote:
Op 23 juni 2004 21:38 schreef M. het volgende:
BrEeZaH is absoluut niet leeftijdsgebonden.

Ach nee,...vertel...

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-06-2004 21:40]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-06-2004 21:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 21:38 schreef M. het volgende:
BrEeZaH is absoluut niet leeftijdsgebonden.
... en werd daar dan ook niet geschonken; ben het iig niet tegengekomen. Op Leipzig kwamen de "echten" (en ik...) dus niet die wannabees die je hier ziet rondhuppelen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-06-2004 23:44 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl



[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 23-06-2004 23:44]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-06-2004 23:55 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 23:44 schreef arrebar het volgende:


Hey schapeneukers, hier op ZM zitten volgens mij enkele zwaar gefrustreerde zieltjes, want deze mop heeft een baard....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 23-06-2004 23:55 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

it's funny 'cause it's true


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 23:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 23:55 schreef Gunman het volgende:
Hey schapeneukers, hier op ZM zitten volgens mij enkele zwaar gefrustreerde zieltjes, want deze mop heeft een baard....


Maar hij heerscht nog steeds.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 23:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 17:43 schreef tyr het volgende:
Gothic staat altijd negatief in het nieuws ze moeten toch iets verzinnen.



Ze hoeven niks te verzinnen....de goths brengen zichzelf negatief in het nieuws.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-06-2004 23:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 23:55 schreef Chelman het volgende:
Maar hij heerscht nog steeds.

Juist ja het leuk vinden van voortdurende herhaling verwijnt met de leeftijd naar het schijnt, bij sommige mensen lijkt dat enkel wat langer te duren


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2004 23:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht
















Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 23:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 23:57 schreef Gunman het volgende:
Juist ja het leuk vinden van voortdurende herhaling verwijnt met de leeftijd naar het schijnt, bij sommige mensen lijkt dat enkel wat langer te duren


Kerel...wees een vent en geef toe dat als het niet je ex was wat op dat plaatje stond dat je dan NIKS had gezegd.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 23-06-2004 23:59 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Repetition is funny!!


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-06-2004 0:01 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 juni 2004 23:55 schreef Gunman het volgende:
Hey schapeneukers, hier op ZM zitten volgens mij enkele zwaar gefrustreerde zieltjes, want deze mop heeft een baard....

Nee er zijn hier werkelijk nog mensen die de humor van zo'n plaatje gewoon niet in kunnen zien. Dit is droge humor van de bovenste plank, al had Chel mijn kop erij geplakt had ik me er nog dood om kunnen lachen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-06-2004 0:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

U brengt me in verlegenheid.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-06-2004 0:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 24 juni 2004 0:02 schreef Chelman het volgende:
U brengt me in verlegenheid.
Ik heb nog wel een echte oh my goth foto van mezelf als je het toch wilt. Maar waar heb ik dat kreng toch gelaten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-06-2004 0:05 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Hihi! Maffe Goths.

(Of TNSoNW mensen. Hoe het beestje ook mag heten.)


Subtiel kamerolifantje


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-06-2004 0:07 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 23:58 schreef Chelman het volgende:
Kerel...wees een vent en geef toe dat als het niet je ex was wat op dat plaatje stond dat je dan NIKS had gezegd.....

Niet persoonlijk worden, ik probeer het objectief te bekijken, en dan kan ik niet anders dan volgende dingen vaststellen:
1) de grap is bij de haren getrokken, want die foto was door haar zelf als grap bedoeld (zie die boon ja)
2) eerste zie je bepaalde types "lief" doen tegenover haar, nar verloop van tijd worden die
ventjes blijkbaar gefrustreerd (bot gevangen?) en dan gaan ze lullig doen.

In jouw geval: dat ben jij gewoon, jij bent tenminste consequent...wat volgens mij ook minder storend overkomt.

Ik leg gelul op een forum meestal eenvoudig naast me neer, maar dit blijft duren en duren, ook al slaat een mens het weg met een kwinkslag.



Om enigszins weer ontopic te gaan: mensen die zich al langer met metal en/of goth (wat voor muziek daar ook allemaal onder valt) bezighouden worden door die "trend" vaak mee gestigmatiseerd, iedereen vergaat dat sommige mensen al langer wat anders erbij liepen zonder extreem te doen (ik zie geen extremen op die foto's),...leuk als je metal met de paplepel hebt binnengekregen, je jezelf gewoon stijlvol kleedt,...en dan ineens afgetekend wordt als iemand die een trend volgt.

Nuja, dieper nadenken is vermoeiend voor de massa.

quote:
Op 24 juni 2004 0:01 schreef arrebar het volgende:
Nee er zijn hier werkelijk nog mensen die de humor van zo'n plaatje gewoon niet in kunnen zien. Dit is droge humor van de bovenste plank, al had Chel mijn kop erbij geplakt had ik me er nog dood om kunnen lachen.

Ik zeg niet dat het niet grappig was/is, het aanslepen maakt het gewoon alsof het iets persoonlijks is. Ik heb ook al foto's van mij gesoept gezien en weetikveel, en da's ook lache (bewerken is vaak niet eens nodig), voor enkele keren ofzo...


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-06-2004 0:11]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 24-06-2004 0:08 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

spellen ook


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen