|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wel |
|
quote:Och, 90+% van de metalheads is hetzelfde als alle andere mensen, schapen die achter de kudde aanlopen. Heel normaal dus. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wat zijn dat meisje en die jongen aan de ketting knus zeg... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Mwah, als je "normaal" definieert als "niet afwijkend van de grote massa"... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:nor·maal2 (bn.) 1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal 2 als norm dienend De norm is een schaap in de kudde zijn, dus het overgrote deel metalheads is normaal. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Beter normaal dan me als een dood figuur kleden en schilderen en vervolgens aan de ketting te lopen. Ik zag die dwazen op waldrock ook lopen, triest. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Leuk filmpje, ik mis het oh my goth topic. I am the 1%. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
haha, dat skelet aan het begin stond op één van de mobilhomes van onze belgische delegatie |
|
Net alsof gothic een trend is. F*ck hippies |
|
quote: Dat is het toch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
aangezien duizenden meisjes van 12-15 jaar opeens gothic zijn na de doorbraak van within temptations in de hitlijsten mag je het toch wel een trend noemen? |
|
Is het dan al een trend? Er zijn 10 kindjes of 5 kindjes op mijn school die je gothic zou kunnen noemen. 5 op de 1100 en het is al een trend. F*ck hippies |
|
quote: een groot artiest zong het al eens.... 't zijn de kleine dingen diet het doen die het doen. |
|
quote: Het is met name in de jaren 80 een trend geweest. Nu is het aan het terugkomen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jullie moeten allemaal op vrijdagmiddag naar de Boothill in Utrecht gaan, dan zie je precies wat voor trend het is. De gothic/metal/nu-breezaahhhh poepdoosjes bedoel ik dan. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-06-2004 16:44] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: kewl. mag je wel naar binnen boven de 18? |
|
quote: Daar ben ik ook precies 1 keer geweest. Met m'n 21 voelde ik me toch echt oud daar En van goede muziek hebben ze ook nog nooit gehoord. Constant Iron Maiden gecovered door Cradle of Filth gaat zwaar frustreren. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ben jij pas 21? Hm, ik dacht dat je ouder was. Jeetje. Ik vraag me af wat het barpersoneel daar er allemaal van denkt. Dat moet toch ook wat zijn, veertig uur per week dronken vijftienjarigen bedienen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat is dat toch. Jenje schatte me ook al een jaar of 27 ofzo. Zo'n oude kop heb ik toch godverdorie niet? quote: Dat lijkt me ook niet wat nee. Het barpersoneel is er trouwens wel relaxed (toen althans). Wat oudere lui, die zich ook leken te ergeren aan alle breezah/goths/sletjes/etc. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik dacht 35.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kutpooltje van me.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Zozo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat je dat dan weer moet vragen maakt je wel weer schattig. 21 it is... . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |