|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gore sloot feest? Das wat voor infaustus Life doesn't get much better than this! |
|
No meat is sweater |
|
*kick* Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hee,das om de hoek spelfout weggehaald... |
|
hoe kom ik daar in vredesnaam? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Auto? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die hef ik niet seun! kin wel terug komme met 1 maar mut er zelf heen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Als ik der heen ga(wat vrij zeker is..)rij je maar met mij mee. spelfout weggehaald... |
|
te gek ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Godver. Spreek Nederlands. Ik ben gister al in Ljouwert geweest en moet er voortaan elke week heen. Da's al erg genoeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Had je nog bij Grou getoeterd?? spelfout weggehaald... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
te gek mut ik es langs komme ! 058euhhh! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nee, want daar vroeg je pas vanmiddag om! Het viel me trouwens op dat er ENORM veel alto losers en andere hippies in Leeuwarden rondliepen? Maar het is wel een grappig dorpje. Lekker provinciaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: must es in de prinsetûn kieken kist lachen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hmm,toeter je de volgende keer maar effe.Lopen af en toe veel hippies rond ja,en op sommige tijdstippen ook veel te veel junks... spelfout weggehaald... |
|
Ik ergerde me vooral aan de Friezen...waarom kunnen die mensen geen fatsoenlijk Nederlands? En maar zeiken over de Marokkanen die geen Nederlands kunnen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
haha dat valt in leeuwarden wel mee,ze praten daar meer stadsfries denk dat je net de verkeerde treft. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
De mensen op de zaak spraken gelukkig gewoon Nederlands. LOL. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehe,de meeste friezen kunnen wel nederlands,maar verdommen het te spreken spelfout weggehaald... |
|
quote: Een soort Fransen zijn het dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: waar werk je dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: LOL ja,zoiets spelfout weggehaald... |
|
quote: Mijn klant is ING. De Postbank Callcenter verzorgt onze callcenter functionaliteit en de backoffice zit daar. Ik heb dus elke maandag overleg in L'warden, maar omdat het zo'n teringeind rijden is plug ik mijn laptop daar ergens in en blijf de hele dag daar. Wij zitten in het pand recht tegenover station. Dat is eigenlijk Aegon maar het wordt verhuurd aan de ING. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |