IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Gorguts / Negativa Vorige pagina | Volgende pagina
Duffeknol
MtvHell's Official Forum Fag
Usericon van Duffeknol
Posted 10-02-2006 13:48 by Duffeknol Wijzig reactieProfiel van DuffeknolQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2006 13:46 schreef trol het volgende:
Ferm staaltje niet snappen van MTVfag..


nee echt, misschien kun je Gorguts klassificeren als 'interessant' ofzo, maar als muziek? Nee echt niet, het is totaal doorgeslagen, net als tegenwoordig een blauwe stoel op een tafel kunst te noemen


If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-02-2006 14:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ik wil het de gemiddelde muzikant nog wel eens zien naspelen eigenlijk.

Jazz is zeker ook geen muziek?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-02-2006 20:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vraag me af wat Duffeknol wel goede muziek/metal vindt.

Maar ik gok eigenlijk dat we hier met een kloon te maken hebben. Of gewoon iemand die zin heeft om te zeiken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Ed
Usericon van Ed
Posted 10-02-2006 22:55 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2006 20:47 schreef XnegativeX het volgende:
Ik vraag me af wat Duffeknol wel goede muziek/metal vindt.

Maar ik gok eigenlijk dat we hier met een kloon te maken hebben. Of gewoon iemand die zin heeft om te zeiken.


of hij luistert ernaar op zo'n draagbare radio op een oud bandjes. Met een goeie audioset hoor je prima wat alle instrumenten doen. En dissonancies is moeilijk voor de meeste mensen, dat moet je niet vergeten..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-02-2006 22:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Vooral die laatste zin.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-02-2006 22:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2006 13:48 schreef Duffeknol het volgende:
nee echt, misschien kun je Gorguts klassificeren als 'interessant' ofzo, maar als muziek? Nee echt niet, het is totaal doorgeslagen, net als tegenwoordig een blauwe stoel op een tafel kunst te noemen

Klopt helemaal man. Six Feet Under en Mortician, die hebben het tenminste begrepen he?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Duffeknol
MtvHell's Official Forum Fag
Usericon van Duffeknol
Posted 11-02-2006 0:48 by Duffeknol Wijzig reactieProfiel van DuffeknolQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2006 22:57 schreef M. het volgende:
Klopt helemaal man. Six Feet Under en Mortician, die hebben het tenminste begrepen he?


ja man, SFU is t3h br00tal heavy daath mteal
ik vind Gorguts gewoon gay, omdat t dat ook is, ok?


If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2006 0:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Omdat het dat ook is? In welk boek staat dat, en wie schreef dat boek?
Nietzsche ---> Nijntje =
Gorguts ---> Obituary

Omdat jij het niet snapt betekent nog niet dat het nergens op slaat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-02-2006 0:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

OMG


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Duffeknol
MtvHell's Official Forum Fag
Usericon van Duffeknol
Posted 11-02-2006 2:02 by Duffeknol Wijzig reactieProfiel van DuffeknolQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 0:53 schreef Greycloak het volgende:
Omdat het dat ook is? In welk boek staat dat, en wie schreef dat boek?
Nietzsche ---> Nijntje =
Gorguts ---> Obituary

Omdat jij het niet snapt betekent nog niet dat het nergens op slaat.


wie zegt dat ik het niet snap?
muziek hoor je toch niet te luisteren van "goh... hmm... ja, interessante maatwisseling... poepoe... zo hee wat technisch...'
ik bedoel kom op -_-


If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2006 7:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 2:02 schreef Duffeknol het volgende:
wie zegt dat ik het niet snap?
muziek hoor je toch niet te luisteren van "goh... hmm... ja, interessante maatwisseling... poepoe... zo hee wat technisch...'
ik bedoel kom op -_-
Tuurlijk, maar da's precies mijn punt!
Lezen is leuk zo van hee, Nijntje gaat met de trein naar de dierentuin, wat leuk, en niet zo van sjees oh nee, deze stelling zou ik ook op mezelf kunnen betrekken, hmm, ja, interessante hypothese!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ed
Usericon van Ed
Posted 11-02-2006 9:07 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 7:10 schreef Greycloak het volgende:
Tuurlijk, maar da's precies mijn punt!
Lezen is leuk zo van hee, Nijntje gaat met de trein naar de dierentuin, wat leuk, en niet zo van sjees oh nee, deze stelling zou ik ook op mezelf kunnen betrekken, hmm, ja, interessante hypothese!




maargoed, als hij zo nodig naar zeer slechte obituary kloon, six feet under wil luisteren moet hij dat vooral doen. ik luister liever naar wat orgineels

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 11-02-2006 9:08]


Duffeknol
MtvHell's Official Forum Fag
Usericon van Duffeknol
Posted 11-02-2006 13:38 by Duffeknol Wijzig reactieProfiel van DuffeknolQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 9:07 schreef Ed het volgende:


maargoed, als hij zo nodig naar zeer slechte obituary kloon, six feet under wil luisteren moet hij dat vooral doen. ik luister liever naar wat orgineels


wacht... jij snapt niet dat ik een pokkehekel heb aan troep zoals SFU?


If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(


Aggrozanger
sXe
Usericon van Aggrozanger
Posted 11-02-2006 14:00 by Aggrozanger Wijzig reactieProfiel van AggrozangerQuote dit berichthttp://www.aggromusic.com

quote:
Op 11 februari 2006 13:38 schreef Duffeknol het volgende:
wacht... jij snapt niet dat ik een pokkehekel heb aan troep zoals SFU?


Haha, nu je niet meer zo stoer bent he hier, dat iedereen dat kut muziek vind (wat het ook is). zeg jij snel.. jah ik vind SFU ook niet mooi!

Laten we weer verder gaan over Gorguts! verspil geen tijd aan kut bands, maar juist de goede!!

Ik luister Gorguts al vanaf mijn 13e geloof ik, maar zelfs morbid angel kan hier niet aan tippen! naar mijn mening!


Aggro-sief www.aggro.nl


Ed
Usericon van Ed
Posted 11-02-2006 14:38 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 14:00 schreef Aggrozanger het volgende:
Haha, nu je niet meer zo stoer bent he hier, dat iedereen dat kut muziek vind (wat het ook is). zeg jij snel.. jah ik vind SFU ook niet mooi!

Laten we weer verder gaan over Gorguts! verspil geen tijd aan kut bands, maar juist de goede!!

Ik luister Gorguts al vanaf mijn 13e geloof ik, maar zelfs morbid angel kan hier niet aan tippen! naar mijn mening!


had ook wel eens over toen Morbid angel zonder gitarist en bassist zat dat ze gewoon Luc en die bassist van Gorguts moesten vragen. Maar Negativa klinkt veel beter qua lineup dan het laatste werk van MA


Aggrozanger
sXe
Usericon van Aggrozanger
Posted 11-02-2006 14:41 by Aggrozanger Wijzig reactieProfiel van AggrozangerQuote dit berichthttp://www.aggromusic.com

quote:
Op 11 februari 2006 14:38 schreef Ed het volgende:
had ook wel eens over toen Morbid angel zonder gitarist en bassist zat dat ze gewoon Luc en die bassist van Gorguts moesten vragen. Maar Negativa klinkt veel beter qua lineup dan het laatste werk van MA


NEGATIVA ken ik dan niet van muziek, maar wel van naam, onze gitarist heeft het er altijd over!

Maar Gorguts!! Fucking GENIAAAAAAL!!

Ik vind het FWTH album, iets duisterde nog dan OBSCURA, obscura is lekker vel en agressief. maar FWTH heeft ook veel rust en dan die disonantie heel vet!


Aggro-sief www.aggro.nl


Duffeknol
MtvHell's Official Forum Fag
Usericon van Duffeknol
Posted 11-02-2006 20:16 by Duffeknol Wijzig reactieProfiel van DuffeknolQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 0:48 schreef Duffeknol het volgende:
ja man, SFU is t3h br00tal heavy daath mteal



dit duidt op het haten van een band, jij totale sarcasme noob


If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-02-2006 20:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
So you have no frame of reference here, Donny. You're like a child who wanders into the middle of a movie and wants to know...


Suck my piss


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-02-2006 20:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Maar ook:

quote:
Brint: [about Hansel] Have you seen the way he does his hair? Or
Meekus: Or like, doesn't, it's like, *ex-squeeze* me, but have you ever heard of styling gel?
Brint: I'm sure Hansel's heard of styling gel, he's a male model.
Meekus: Uh, earth to Brint, I was making a joke.
Brint: Uh, Earth to Meekus, duh *I knew that*!
Meekus: Uh earth to Brint, I don't think you did because you were all like 'well I'm suure Hansels heard of styling gel' like you DIDN'T know it was a joke!
Brint: Earth to Meekus, I knew it was a joke ok, I just didn't get it at first!
Meekus: Earth to Brint...



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-02-2006 20:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Earth RULES!


Suck my piss


Ed
Usericon van Ed
Posted 11-02-2006 21:18 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 14:41 schreef Aggrozanger het volgende:
NEGATIVA ken ik dan niet van muziek, maar wel van naam, onze gitarist heeft het er altijd over!

Maar Gorguts!! Fucking GENIAAAAAAL!!

Ik vind het FWTH album, iets duisterde nog dan OBSCURA, obscura is lekker vel en agressief. maar FWTH heeft ook veel rust en dan die disonantie heel vet!


zijn ook pas een demo aan het opnemen, geloof in maart. Maar als je ziet wie erin zit lijkt me sterk dat ze lang zonder platenlabel blijven. Het is in principe Gorguts uit de Obscura tijd met een andere ritme sectie.

ik vind het juist andersom!


Ed
Usericon van Ed
Posted 11-02-2006 21:20 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 20:16 schreef Duffeknol het volgende:
dit duidt op het haten van een band, jij totale sarcasme noob


er zijn hele volkstammen die zo praten en had je daar al ingedeeld door je wansmaak.


Duffeknol
MtvHell's Official Forum Fag
Usericon van Duffeknol
Posted 11-02-2006 22:15 by Duffeknol Wijzig reactieProfiel van DuffeknolQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 21:20 schreef Ed het volgende:
er zijn hele volkstammen die zo praten en had je daar al ingedeeld door je wansmaak.


ik geef me over


If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"(


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2006 22:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ok, ontopic maar weer!
Tenzij jullie willen dat je wordt weggemod natuurlijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ed
Usericon van Ed
Posted 11-02-2006 22:29 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 22:25 schreef Greycloak het volgende:
Ok, ontopic maar weer!
Tenzij jullie willen dat je wordt weggemod natuurlijk.


zal een beetje jammer zijn want ik zal Steeve Hurdle weer is een mailtje sturen hoe ver ze zijn


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen