|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
De mijne ook! [Dit bericht is gewijzigd door Aggrozanger op 15-02-2006 9:26] Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Die dvd moet ik hebben. wanner kwam het uit? |
|
Ok mailtje is de deur uit, ben benieuwd of ik iets van hem hoor... |
|
quote: hij was snel dit keer en met onwijs goed nieuws! quote: |
|
Tyfus, is dat ding om te verspreiden zodra hij uit is of alleen voor de maatschappijen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: weet ik niet... heb wel gevraagd dat zodra die iets heeft ik het wil horen. Hij is wel erg voor spread the word dus ik denk dat je hem wel kan downloaden. |
|
zo net ff de gorguts site geupdated met nieuws wat jullie dus al weten. oh het forum heb ik nog niet genoemd: http://forum.canadianmetal.com/viewforum.php?f=23 |
|
NEGATIVA To Enter Studio Next Month - Aug. 19, 2006 NEGATIVA, the new Quebec, Canada-based metal band featuring former GORGUTS members Steeve Hurdle (guitar, vocals) and Luc Lemay (guitar, vocals), along with Etienne Gallo (drums, ex-AUGURY) and Miguel Valade (bass, ex-ION DISSONANCE), has issued the following update: "The last few weeks have been very thrilling for us as we have finally arranged to enter studio in mid-September to record three songs. We will again be working with our old friend Pierre Remillard but this time it will be at his famous Wild Studio. Pierre has produced GORGUTS' very first demo, 'And Then Comes Lividity', back in 1989, plus the albums 'Obscura' in 1998 and 'From Wisdom To Hate' in 2001. He will be assisted by none other than Jean-Yves Theriault, a.k.a. Blacky and former VOÏVOD. We will be more than honored to work with him in the studio. At the end of September, expect a MySpace page for you to, at last, listen to our music." Songtitles set to appear on the mini-CD are "Chaos in Motion", "Taedium Vitae" and "Rebellion". The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gorguts.com weer geupdate met foto en nieuws van Luc dat ze 3 nummers hebben opgenomen! |
|
Nieuwe nummers online! http://www.youtube.com/watch?v=P15eXnrsm-k&eurl= klinkt als een vettere versie van Obscura! |
|
quote: Ontiegelijk vet nummer! Zeker van het niveau Obscura inderdaad! Ik vind alleen de productie van Obscura een stuk beter, daar komen de gitaren veel vetter over, bij dit nummer hoor je toch een stuk meer drums en het gitaargeluid klinkt iets te netjes zo.. Maar goed, misschien moet ik er gewoon nog even een paar keer naar luisteren Edit: Songtitles set to appear on the mini-CD are "Chaos in Motion" (4:35), "Taedium Vitae" (9:32) and "Rebellion" (6:11). The album will be available in November via Prodisk as a limited-edition of 1,000 copies. The disc will also contain enhanced material including video footage and photos taken during the recording sessions. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 14-10-2006 19:27] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: vind hem anders best vet klinken voor een demo cd en ik krijg als het goed is de cd gratis van Steeve & Luc... voordeel als je webmaster bent! Ben benieuwd ook hoe die andere nummers klinken! |
|
quote: Hmmz mjah, ik ben ook erg benieuwd hoe die andere klinken, maar ik heb geen paypal en 14 dollar voor een demo van 3 nummers vind ik wel wat prijzig eigenlijk Ik wacht wel op een full-length album, en hoop dat de productie daarvan wat rauwer is en met de gitaren harder in de mix Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Tering wat een dikke muziek! Gelijk van waar "From wisdom to hate" gestopt is!! Dit bevalt me dus zeker! Hoop dat die cd wel ergens makelijk te verkrijgen is, ben niet zon fan van overzees cds bestellen OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gaaf nummer, de zang trek ik alleen niet zo goed. Dat heb ik met Obscura ook. Er zit zo'n raar hees/hoog randje aan die zang waardoor het in plaats van krachtig eerder wanhopig overkomt, vind ik dan. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-10-2006 19:02] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat geluid waar jij het over hebt classificeer ik eerder als "ziek" en past er daardoor beter bij imho. Ieder zn meug. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Fuck wat gaaf! Gorguts is al zo fucking vet ben blij dat deze mannen weer bezig zijn! vette band! wil graag dit live bij gaan wonen! |
|
quote: pluz wan and then some. Wat een phat filmpje ook. Dat wat dinges roept over de zang klopt wel idd. juist gaaf., [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-10-2006 10:54] Suck my piss |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Voor de liefhebber: Eptje staat op Kerrazy |
|
...met de live drummer van Aborted tegenwoordig. |
|
quote: je moet het goed zeggen, Aborted leent de drummer van Negativa! |
|
|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |