|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nu de hele MCD... GODVER!!! Dat Thedium Vithe is echt zo geniaal in elkaar gezet, zo'n extreem vette geluidjes zitten er ook in, en wat een heerlijke sfeer.. wow! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
DIT is zo ZO ZOOOOOOO Goed....ongelooflijk... Gorguts...ten tijde van Obscura....het ultieme vervolg... Geef deze mannen een deal!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Als het goed zit de mijne in de mail binnenkort, heb tenminste Steeve mijn adres gegeven, ben nu toch wel benieuwd naar de rest! |
|
HE Ed heb je hem nu al binnen?!?!? Ik heb hem aan verschillende kameraden laten horen en ze zeggen allemaal .... dat het gewoon het vervolg is van gorguts.... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Ja heb hem nu een tijdje binnen en het is een vette mcd hoor! is idd wel iets van een vervolg maar ook niet, vooral de ritme sectie is toch wel anders en de riffs zijn wat makkelijker volgens mij maar dat komt doordat Luc nog niet met de muziek heeft mee gecomponeerd. Dus bij de hele cd (als die komt) gaat dat denk ik wel goedkomen |
|
|
|
The erosion of sanity is geproduceerd door Steve Harris: is dat een naamgenoot of de Maiden mastermind? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zalige bende wat is dat van die EP? signature |
|
quote: huh? hoe bedoel je? |
|
Als ik hetgoed gezien heb, is de MCD van Negativa nu ook te bestellen bij displeased records. Weet alleen niet hoeveel copies men heeft dus even informeren. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Wat blijft Obscura een tering geschift cd zeg From Wisdom To Hate vind ik het gaafst; beter luisterbaar als z'n voorganger maar toch alles behalve recht toe, recht aan. Me likes it ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
GORGUTS are getting back together! Posted on March 11th, 2009 GorgutsIt was announced today that founding member Luc Lemay is bringing back Canadian metal institution GORGUTS, the epitome of the word tr00. Lemay is set to be the only original member but before you go crying sell-out he has an incredible line-up of musicians joining him. The full band lineup is: Luc Lemay - Vocals, Guitar Kevin Hufnagel (DYSRHYTHMIA) - Guitar Colin Marston (DYSRHYTHMIA, BEHOLD… THE ARCTOPUS, KRALLICE) - Bass John Longstreth (Motherfuckin' ORIGIN, DYING FETUS, SKINLESS) - Drums Are you drooling yet? He plucks up the strings section in Dysrythmia (including super-bassist Colin Marston and the deadly John Longstreth of ORIGIN. Are you kidding me? Yes! Yes and YES!!! The band is currently working on new material, with four songs already completed. No release date is scheduled but as soon as we hear anything we will let you know. http://www.metalinjection.net/latest-news/gorguts |
|
NAIS What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik was toch wel aan het kwijlen! |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
John Longstreth!!!!!!! |
|
Fokking hell, is dit een techdeath revival of wat. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Beter klappen die lui ff naar Europa, damn wat ruig! |
|
Gaaf, ik zat er net op te wachten. En dan die Longstreth er ook nog es bij damn |
|
Ik las het al op het Derek Roddy forum. Ben zeer benieuwd! En het is inderdaad te hopen dat ze met die line up hier gaan toeren. |
|
Fijn nieuws Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Eindelijk een band waar die wat meer kan gaan doen dan blasten, volgens mij kan die veel meer maar hij eindigt elke keer weer bij zo'n blast band |
|
Hehehe, snap wat je bedoelt, maar die gast kan ook zo lekker blasten. |
|
Ik zou zeggen, bekijk Origin live eens als je de kans krijgt. Die vent blast niet "zomaar" [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 12-03-2009 19:45] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |