![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Super Hoornaars to the rescue!!!!! http://www.olympus.co.jp/en/magazine/pursuit/200301/movie/movie_mp_b.html ![]() |
|
Mijn zusje is gisteren in haar mond ![]() ![]() |
|
quote: gewoon happen ![]() ![]() |
|
Vroeger, ik een duister verleden toen ik met school kampen mee moest. Zaten er 2 wespen te vechten boven mijn soep, en om de 10 seconde viel er een deel dat behoorde tot die wespen in mijn soep [Dit bericht is gewijzigd door Pluijzer op 24-07-2004 23:04] ![]() |
|
Vooral in Friesland zag ik en dat kan geen kwaad. ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Sprinkhanen zijn gaaf! Vooral als je met 160 door de wolk heenrijdt ![]() Of zijn dat weer geen sprinkhanen? Hatsjikidee! ![]() |
|
nee, dat zijn sprinkkippen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ze vlogen ook al rond bij mijn oma. ![]() |
|
quote: WTF? Met zen 30'en 30000 bijen vermoorden? 1000 bijen moeten toch wel 1 hoornaar dood krijgen zeg... 1000 bijen krijgen een mens nog wel plat. Gisteren op de televisie iets gezien over de wespenplaag in friesland... ze zeiden dat er in de maand juni 450 nesten weggehaald waren, maar ze lieten een kerel zien die 40 nesten per dag weghaalde... en daarnaast had de milieudienst van de gemeente het ook nog erg druk, vind ik toch vrij knap ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Yeps die beesten roeien hele bijenvolken uit. De enige manier waarop bijen zich kunnen verdedigen is door 1 hoornaar die op de uitkijk gaat het nest in te lokken en hem vervolgens te belagen met duizenden tegelijk. Ze steken niet, maar beginnen met zijn allen te zoemen waarbij een lichaamstemperatuur vrijkomt boven de 50 graden. Een hoornaar kan het maar tot 40 graden uithouden en word zo dus levend gefrituurd. Slimme beestjes die bijen ![]() Kankerlul ![]() |
|
2 weken geleden op de fiets zomaar in mijn voet gestoken ![]() ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Liever wespen dan mensen.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: alhoewel er ook behoorlijk veel overlap kan zijn!!!! ze komen te dicht in je buurt, dan mep je ze weg, en dan beginnen ze te steken!!! mensen zijn soms net wespen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-07-2004 12:51] ![]() |
|
quote: en heb je gezien hoe, hap, hap, hap en hap, hap, hap, hap en hap en dat een uur lang.... ![]() ![]() |
|
quote: Horzels, de familie Oestridae van de Vliegen. Het zijn vrij grote, harige insecten met gereduceerde monddelen, die niet kunnen steken. Het gebruik van de naam horzel voor stekende insecten is dus onjuist. De larven hebben een parasitaire leefwijze in zoogdieren. Bekende soorten zijn de runderhorzel en de schapenhorzel. De keelhorzels omvatten twee geslachten. De Paardenhorzels vormen een aparte familie. Encarta® - Naslagbibliotheek - Winkler Prins. © 1993-2002 Microsoft Corporation/Het Spectrum. Alle rechten voorbehouden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
wij hebben net door de gemeente een nest laten weghalenin onze tuin. volgens de gemeente waren het hoornaars, ik heb zo nog m'n twijfels, maar het zal wel. Ze waren inderdaad kneiterend agressief als je ook maar een klein betje aan dat nest porde dan stoven ze op je af. Ze waren alleen niet zo groot,de meeste althans, misschien dat het nog jonge hoornaars waren. Het nest hangt er nog steeds, we hebben er wel aardige pics van, jammer dat ik ze niet kan uplaaien. Een paar steken te veel van die beesten en je je kan maar beter zo snel mogenlijk naar het ziekenhuis, kan dodelijk zijn zover ik weet 'Vo ![]() |
|
quote: Same here. Zelfs met mijn (bijna) 2 meter willen die kleine tyfuskrengetjes me maar niet met rust laten. Laten wij nou net een wespennest in huis gehad hebben (achter de afscherming van de dakgoot, waar je het dus bijna niet ziet). Meteen een lading incecticide op gespoten, ik hoop dat ze voor eeuwig branden in het wespen-hiernamaals! ![]() All the posers: leave the hall! ![]() |
|
[dronken gebral] [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 29-07-2004 8:43] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
de oplossing voor het wespenprobleem! Wespen eten: oplossing plaag Een 61-jarige man uit het Drentse plaatsje Eemsterveen denkt dé oplossing te weten tegen het wespen probleem. Om de groeiende overlast van de agressieve vliegende beesten tegen te gaan, frituurt hij ze gemarineerd in honing en sojasaus en eet ze op. 'Als iedereen wespen zou eten, dan zou de wespenplaag gauw over zijn', zegt de Drent nuchter. 'Maar veel mensen zijn er huiverig voor. Ik ben er helemaal niet bang meer voor en gek genoeg blijven ze nu weg. Alsof ze het ruiken.' Hij lokt de wespen met honing en bakt ze op hoge temperatuur. 'Het kraakt wel als je erop kauwt, maar het smaakt heerlijk. Familie en kennissen eten ze ook. Dus allemaal wespen eten, dan zijn we er zo van af!' ![]() |
|
Wespen heerschen, nooit geen last met die beesten, muggen ook niet trouwens. Ben dit jaar nog niet gestoken en vorig jaar 1 keer ![]() EDIT: raar volkje, die Drenten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 11-08-2004 19:35] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Vandaag heb ik ook zo'n wespen nest ontdekt toen ik een kerstboom uit de tuin halen. Ik was heel snel weg, maar me moeder niet. Is het normaal dat die beesten zo klein zijn? F*ck hippies ![]() |
|
quote: Hmmmm jammie jammie ![]() ![]() |
|
Hier lijkt het daar alvast op, en dat 1700 en-nog-wat kilometers naar het Oosten. Mijn pa en broer zijn met een heuse wespen-eliminatie begonnen, wat best hilarisch is want primitief als de pest. Maar toch staat hun top-score nu op 32 wespen, en dat in één dag. Nu voeren de wespen al kindsoldaatjes aan (kleiner dan een cm..), en toch blijven ze hardnekkig komen. De panische angst van mijn zus is echter wel leuk, ikzelf vind de beestjes niet zo erg. Behalve als ze mee je mond in willen kruipen. Die beesten vliegen trouwens met hompen ham weg, ter grootte van hun lijf! ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Als een wesp nat wordt kan die niet ademen en dus ook niet vliegen. Dus pak een plantenspuit en schiet hem uit de lucht. Wanneer die dan zich weer droog wil maken kan je hem plat stampen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |