![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Hier heb je geen pm's, dit is metalfan niet! Ooit eens een wesp onthoofd? 2 seconden en 't beweegt nimmer. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: gelukkig niet nee anders waren het wel heel erg hardnekkige diertjes ![]() [Dit bericht is gewijzigd door thrash op 17-08-2004 22:36] ![]() |
|
quote: he jammer ik heb het over het achterlijf en ontachterlijfd heb ik idd straks nog gedaan ![]() |
|
quote:Ze hebben misschien een millimeter of twee aan tussenlijf, dus grote kans als je ze onthoofd dat ze ook ineens "ontachterlijfd" zijn. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
ik kan erg goed en precies knippen ![]() |
|
quote:Neem je pols, strop je mouwen op, lokaliseer een paar hoofdaders aan de onderkant van je pols, aim, knip! "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
zeg ben geen gottik ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Misschien niet, maar intelligent ben je ook niet. En nou bek houwe en on-topic! "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Wederom dank ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: ik had het over wespen maar ja waar het hart van vol is typt de trut van over ![]() |
|
nog veel wespen gevangen met die uber-wespenval zondag? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT ![]() |
|
ja een stuk of 30 en ook nog 10 in de ijs thee ![]() |
|
ijsthee heerscht. Die beesten schijnen m'n koffie ook erg lekker te vinden overigens. Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: het heeft ook met voedsel te maken, als er veel voedsel is worden de beesten groot en als er weinig voedsel is worden ze kleiner. bovendien zijn de vleugels van insecten alleen efficient bij kleine vleugels omdat er dan een vortex onder hun vleugels onstaat wat beter werkt bij kleinere vleugels. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gisteren ergens geweest waar dus duidelijk wel sprake was van een plaag.Nog nooit zoveel mensen zoveel spastische bewegingen zien maken. ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Die beesten sterven van koffiedrek ![]() Als wij 's middags buiten eten, zetten we altijd een glas sinas of cola, met op de bodem wat koffiepoeder. De zoetigheid trekt de beesten aan, en wanneer ze erin zitten, hup bordje erop, even schudden, en ze liggen binnen de minuut levenloos te dobberen ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Het lijf lijkt uit 2 delen te bestaan (twee wespachterlijf-achtige angelgedeelten). Het overleeft 2 volledig rake slagen met de punt van een theedoek. Rara wat is dit? En hoe duur is verhuizen naar de noordpool eigenlijk? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Ik was laatst door een hommel gestoken. Ja, die steken ook! Toch een paar dagen met een dikke enkel gelopen... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |