![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een haat toch allemaal tegen een uiterst nuttige diersoort. ![]() |
|
Ik haat ze niet maar bij mijn vriendin zijn er echt teveel. Die huisgenoot heeft ongeveer 30 planten op het balkon staan. En al die beesten vliegen dus nu in de keuken. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: jij bent die gekke drent die ze opvreet? ![]() ![]() |
|
weinig last van wespen hier. ![]() |
|
quote: lucht krijgen ze echt wel hoor, ze worden alleen te zwaar om nog te kunnen vliegen. edit: vandaag wel 2 wespen gezien ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Had hier vorig jaar een nest in de gevel,en dat was behoorlijk vervelend,maar merk momenteel dus echt niks van een plaag hier. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Als je last van wespen hebt : vb gezellige BBQ buiten onder vrienden, zet een kommetje met kruidnagel gemengd met een beetje water en gegarandeerd blijven de wespen uit de buurt ! ![]() |
|
8 wespennesten op het werk....en ik ben allergisch... Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: idd, die beesten zijn uiterst nuttig ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ze zijn best nuttig, zolang ze me niet steken. Verder leuke beestjes hoor. Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: Als je hen niks doet doen ze ook niks. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Behalve als ze in je haar vast komen te zitten en je in je achterhoofd steken ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: That's what they call "bad luck" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:dacht van niet, volgens mij is het de meest agressieve diersoort. De plantenspuit is een goede tip! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-08-2004 10:11] ![]() |
|
quote: Pfft, gewoon erg stil staan of zitten en geen bruuske bewegingen maken en er gebeurd niks, en ik spreek uit ervaring, hetzelfde geld voor haaien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Jouw ervaring dus. Wespen steken zonder reden. Op een boottocht in Griekenland vloog er eentje op me hand en prikte me.... F*ck hippies ![]() |
|
quote:Zou ik ook gedaan hebben hoor ![]() Wespen doen echt niet veel zolang je hen niet probeert te verjagen met bruuske beweging, of angstig gaat zitten rondhollen. Bewijs daarvan kreeg ik gisteren nog. M'n zus en ik waren een ijsje gaan eten, en werden geplaagd door een paar wespen. Zij liep de hele tijd gillend in het rond, en trok haar hoofd weg, en sloeg naar hen met haar handen, heeft zelfs mij haar ijsje in de hand gestopt om dat de beestjes daarop afkwamen. Ze is twee maal gestoken, dat terwijl ik rustig mijn ijsje zat te eten, met wespen die mee op m'n hand zaten. Geen probleem dus als je rustig bent ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 12-08-2004 10:51] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Dat was een buitenlander, die zijn altijd agressief ![]() We hebben hier op het dakterras zo'n wespenvanggeval hangen en die doet zijn werk goed. Ze blijven nu in ieder geval uit de keuken vandaan ![]() ![]() |
|
Ik heb een paar gevangen wespenkopjes op luciferhoutjes gezet, die stokjes voor mijn ramen geplaats om zo een duidelijke boodschap te geven aan de andere wespen. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-08-2004 11:08] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Did it work? ![]() |
|
ik heb de laatste weken geen wespen meer gezien in mijn huisje. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Wespen komen nagenoeg nooit me huis binnen. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 12-08-2004 11:11] F*ck hippies ![]() |
|
quote:Euh, andere wespen komen af op, en worden kwaad van de geur van andere wespen die platgedrukt of opengesneden zijn... Maar toch succes nog hoor ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Is dat zo? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |