![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, wel een paar boeken over de prehistorie, maar nergens ging het specifiek over het klimaat / de atmosfeer destijds. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ ![]() |
|
hier zitten ook wespen bij de buren maar die randebielen doen er niks aan ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hmm, waar zag ik die prent eerder.. Oh ja, op pagina 5! ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
oops ![]() ![]() |
|
quote:Ach, is wel 'n leuke hoor ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
ggrmmmbbllll ![]() |
|
quote: jij leest eerst alle post door? heb je vast een geweldig intressant leven ![]() |
|
quote: ook een druk bezet leven denk ik ![]() ![]() |
|
quote:Nee, ik volg dit topic al een tijdje? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Natassja moet je gewoon negeren, haar naam spreekt al boekdelen. F*ck hippies ![]() |
|
quote:U heeft gelijk. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Laat maar lullen dus ![]() ![]() ![]() |
|
quote: kan een naam dat? ![]() |
|
quote: ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
vertel mij wat het jou verteld dan ![]() |
|
quote:Klinkt als.... een domme blonde breezerdoos. correct me if im wrong... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote:Dat je niet kan spellen, schandelijk of topic bent + 'n noob. Nog meer reden om je te negeren, of volstaat dit wel voor een aantal huilbuien? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: ik dacht dat jij me al zou negeren maar goed en je ziet aan mijn naam dat ik niet kan spellen of heb je later pas mijn taalfouten ontdenkt? ![]() |
|
quote:Aan je naam zie ik dat je weinig geestelijke capaciteit hebt, je spelfouten in je vorige posts, en de inhoud daarvan, laten me concluderen dat je zowat het IQ van een mug hebt. En negeren doe ik graag, maar dat gaat niet als jij een normaal gezien interessant topic als dit komt volspammen. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Zo. Natassja nu moet de boodscha toch wel duidelijk zijn lijkt mij! ![]() |
|
quote: ik heb gister nog 12 wepsen gevangen maar wat is er mis met mijn naam dan, blijkbaar weet je niet eens waarom ik hem heb ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dankjewel heer Cloak ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |