|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, ik vond em dus tegenvallen .. te weinig verrassing en een te lieve productie ... Hatebreed heerscht ze er gewoon vierkant uit, klaar. |
|
Lowest of the low is inderdaad een superbrute M-CD , godverdomme wat een agressieve energie heeft die cd, de nieuwste nog niet gehoord... heb ze op graspop bij gebrek aan kennis niet gezien Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hatebreed hard ??? Grapjas. zels St Wanker van Metallica is harder dan alles wat de softies van hatebreedhebben uitgebracht. |
|
quote: Ik wil niet lastig doen of zo, maar ik zie in Jenje's reply nergens het woord "hard" staan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je weet wat ik bedoel, trut |
|
quote: nee Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
stik jij. |
|
nekro, is het jouw bedoeling om ELK topic te verneuken? niet slowchatten aub Bruce Banner |
|
Nieuwe Terror is super! Valt vergeleken met Lowest of the Low misschien wel een HEEL klein beetje in de herhaling, maar er zitten een paar nummers bij waardoor je dit ruimschoots vergeet. Heb ze afgelopen tour 3 keer gezien, en geen een keer heeft het me verveeld. Wat een super band, en hoe vet is dat nummer op hun nieuwe cd (Out of my way, van de split met Ringworm) OUT OF, MY WAY.. OUT OF, MY FACE! |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 31-07-2004 17:02] |
|
De vaart is er een beetje uit... We don't take it, we just fake it... |
|
Pfff, terror...een bandje dat weer zingt over de hoe "true" en "dedicated" ze wel weer niet zijn. Geef mij maar Hatebreed en All out war. Die bands zijn een heel stuk agressiever!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
All Out War is meer een metalband... Hatebreed? Tsja, smaken verschillen, maar geef mij maar 't harde, SNELLE, beukwerk van Terror... Blaast op die Lowest Of The Low als een Hatebreed zonder de overbodige metal-invloeden... We don't take it, we just fake it... |
|
de vergelijking met Hatebreed loopt een beetje mank, wat ik hier hoor is toch echt een volbloed hardcore band of niet? Ik hoor weinig metal zoals dat bij Hatebreed wel het geval is......ben ook geen groot hardcore kenner al heb ik die periode wel gehad, ten tijde van Rebel 4 Life en Guilty As Charged.....zo'n 8 a 9 jaar geleden, maar dat ligt toch wel achter me. |
|
quote:Black metal bands, hoe gaaf het wel niet is om op een begraafplaats mensen op te graven, of teksten over hel.. Ik wil maar zeggen, daar zijn meningen over verschilt, dat vindt ik dus pure onzin. [Dit bericht is gewijzigd door Ringworm op 01-08-2004 18:58] |
|
quote: Daar ben ik het mee eens, snel afschaffen die bands What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Terror; Afentoe iets te erg 'old school' voor mij maar best een vermaakelijke band. Die mini klinkt erg lekker. Is de nieuwe wat minder 'old school' of wat meer richting de metal-core? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Allebei..minder old-school, waardoor het meer richting metalcore kant gaat, maar dat wil ik zelfs nog niet eens zeggen, metalcore is het echt niet. |
|
quote:Dan ga ik 'm zeker aanschaffen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Lees mijn review nou gewoon |
|
quote:Al gedaan maar die overtuigde me niet echt Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dan moet je em gewoon ergens luisteren |
|
je moet ook niet naar iemands revieuw lezen over hardcore die ringworm nog niet eens kent. Dan heb je duidelijk was gemist qua Hardcore of zeg ik nu iets stoms? |
|
Ik ken ringworm niet *kijkt in kast ....* ga ergens anders de purist uithangen [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-08-2004 17:11] |
|
quote: Nee, maar je schrijft hier een revieuw over Terror..allemaal leuk en aardig, maar hoe kun je nou een fatsoenlijke revieuw schrijven als je een band als Ringworm niet kent. Ik kan toch ook geen black-metal cd revieuwen terwijl ik Immortal, en al dat oude spul niet ken.. Dan kun je toch geen vergelijkenis maken. Zeg nou eerlijk, ken je veel hardcore bands? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |