![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Er komt weer een nieuwe Megafair aan.. 20+21 april– Megafair / Utrecht NL Wie gaat er heen? ![]() |
|
Heb m'n agenda hier niet, maar als ik kan ga ik er wel heen denk ik. ![]() |
|
quote:Cool! Misschien ikke. Ligt er aan hoeveel geld ik dan heb. En hoeveel platen ik voor Cadaveria's neus weg kan gappen... ![]() ![]() |
|
quote:Dan gaat mij misschien ook wel mee, ik heb net een financiele meevaller gehad ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Financieele meevaller zijn altijd fijn. ![]() ![]() |
|
quote:Ja ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Had ik maar zo'n erfenis. ![]() ![]() |
|
ik denk dat ik wel ga. kijken of ik aan Morbid Angel op LP kan komen ![]() |
|
quote: Ja, en er dan gelijk CD's van kopen he. ![]() ![]() |
|
quote: Haha, maar ikke heb, de originele allereerste release van Black Sabbath, met spelfouten in de de namen. Ossie Osbourne, en Tony Iommi. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Tony Iommi is toch goed? En ja, ik had toen 4 versies of zo gezien van MoR. ik heb er een gekocht voor 20 gulden (geloof ik...) en toen kwam ik er nog meer tegen. Ook een mooiere, originelere geloof ik voor niet duur. Maar ja, wat moet ik nou met 2 LP's en ook nog een CD... ![]() ![]() |
|
Nou ja, er zaten iig 2 spelfouten in, maar ik wet zogauw niet precies welke. Maar het is een zeer oude, want ik heb m van mn vader gejat. En op een enkele kras verkeert ie nog in perfecte staat. Ik vind het trouwens ook hun beste album. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Het is zeker hun beste album. Maar in principe zijn alle albums met Ozzy goed. Je mag trouwens van geluk spreken: Meestal zijn die dingen door ouders helemaal grijs gedraaid. Of in mijn geval: verkocht. ![]() ![]() |
|
Nop, sinds mn vader met mn moeder samenwoont, heeft ie het nog maar zeer sporadisch gedraaid, en is ie meer overgestapt op hippie muziek en jazz en blues enzo. Het enige wat er eigenlijk niet meer mooi aan is is de hoes, die lichtelijk verkleurd is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Grappig, ik heb een poster van de Reunion cd waarop staat: Ozzzy Osbourne. Ze leren het nooit. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Kick vargen ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Kijk eens: ![]() ![]() |
|
mooi daar moeten wel LP's van Morbid Angel te vinden te zijn ![]() ![]() |
|
best wel weer veel metal dus.. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
ik ben benieuwd. No regrets and no remorse... ![]() |
|
hou jij vargen bij je zodat ik ook nog wat kan kopen? ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
die is niet te temmen in zo'n geval ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
100% gelijk. Vargen zal alleen proberen op te passen. Eigenlijk ga ik alleen voor de eerst plaat van Diabolicum en de LP van Bathory. ![]() ![]() |
|
LOL Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |