![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Klopt. Ben de vorige 2 beurzen ook geweest. Altijd een genot. Veel voor weinig ftw ![]() Straks maar eens die kant op... ![]() edit: typetering [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 21-11-2009 8:44] ![]() |
|
Godver! Is dat vandaag?! Dan kan ik niet, kutzooi. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
quote: Morgen ook nog hoor. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Duitsers en een vriendelijk prijsje? Das nieuw in mijn belevingswereld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ah, vandaar al dat tuig op het station vandaag! ![]() |
|
quote: Zie gekocht topic. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: Don,t be shy, come along ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
![]() Gezellig in m'n kiosk kleding tussen de goffiks en metolheads ![]() ![]() |
|
Oh is dat dit weekend al ![]() Hmm morgen dan waarschijnlijk even heen! ![]() |
|
Veel dingen gevonden maar maar weinig zeldzamer vinyl. De beurs blijft ook echt te groot, zelfs tussen de 60's stands stond metal opgesteld waar je bijna zo voorbij liep. In april weer maar ga ook nog wat kleinere beurzen proberen mee te pakken. ![]() |
|
quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
![]() Maar ach who cares? Was leuk. In april weer. ![]() En wat die kraampjes betreft ja...was hier en daar beetje teveel verspreid ja. Extreme metal kraampje tussen de 60's enzo ja. Moest even zoeken, maar had hem toch nog gevonden. Wist dat hij er stond. En een Nederslandstalig kraampje bij de metal/rock-sectie? ![]() Edit: typetyfus [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 22-11-2009 11:01] ![]() |
|
quote: Ja inderdaad een vreemd verschijnsel hier en daar ![]() En wat heb ik toch een hekel aan het vinden van die ene plaat die je al zo lang zoekt waarvan vervolgens de hele hoes ^@#&%! up is omdat de kat ermee gespeeld heeft. Ik laat hem liggen in dat geval want ik ben een echte mierenneuker als het aankomt op het beoordelen van een platenhoes. ![]() |
|
quote:pff je schaamt je toch niet voor wat je bent? ![]() ![]() |
|
Zou ik wel doen als ik uit Twente kwam, tering. Against God and Government ![]() |
|
Maar goed dat ik daar niet vandaan kom dan. Enfin, geen tijd gehad om er langs te gaan vandaag. ![]() |
|
quote: Salland boppe! ![]() Boeiender ![]() |
|
Niet aankomend weekend, maar het weekend erop weer. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Oef wat een klotesite zeg he. Menuutjes veranderen continu, onoverzichtelijke zooi. En 20 euro entree vind ik nogal wat voor iets waar je zooi komt kopen. ![]() |
|
Zeg dan dat je niet weet waar je het over hebt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Je haalt me de woorden uit de mond. Bareuh... ![]() |
|
HAHA Master's Hammer - Ritual Gesealed voor 12 euro ![]() Verder bijna 40 CD's voor gemiddeld 6,5 euro....goede beurs met vele zeldzame dingen.... helaas weten ook steeds meer handelaren wat de zaken waard zijn ![]() Phlebotomized - Immense... voor 40 euro bijvoorbeeld Verder veel toffe dingen voor 1 tot 3 euro gekocht. 21 November zijn we weer van de partij.... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
quote: Er is een verschil tussen weten wat iets waard is of er gewoon een jodenprijs op plakken. Als het dat waard is, tja. Of wil jij altijd voor een dubbeltje op de eerst rij zitten? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Tuurlijk weet iedereen tegenwoordig wel, wat de zaken waard zijn, maar sommige prijzen zijn overdreven! Iedereen wil ook voor een dubbeltje op de eerste rang zitten...dus ik ook! Een beurs is een mooie gelegenheid om zeldzame platen voor een redelijke prijs aan te schaffen, maar het moet wel redelijk blijven. Ik klaag zeker niet een goede beurs gehad en met een half jaar weer van de partij. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |