![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha... ik weet gelijk wie jij bedoelt. Het schandknaapje van Paul uit bussum. Maar nee dat ben ik niet... ik heb een mailorder geholpen waarmee ik niet meer zo goed mee kan. Vandaar de wijziging. Vrees niet mijn waarde, als ik je zie schiet ik je aan. Buiten dit interplekje zijn wij redelijk normale muziekliefhebbers. ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Millennium? Ja, die blonde, is gewoon de enige die mij in gedachten springt van jouw leeftijd en het ziet er mij ook een Frank uit. Verkoopt soms nog goeie zaken tegen lage prijzen. Maar ja. Ik kén hém niét. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Goed gegokt! Ik ben echter al jaren weer gewoon bezoeker. Bevalt mij prima. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik kén niet veel Hollandse standhouders eigentlijk. Ferdy/Doctor steel, maar die heeft nu z'n eigen beurzen. Dan nog die van Right Direction en zo'n dikke met een snor die kwaad wordt als je iets van Burzum bij hem koopt. En nu gaan we vegen ![]() |
|
De eerste is Dave van Kinsum Records en die andere is Willem van Metal A.O.R. dat is verder een prima kerel. Maar hij heeft alleen cd's dus ik ben geen klant. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Is er géén live-stream? Kwestie van al wat sféér op té snuiffen. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Niét dat ik wéét. With new found hope, there still could be Victory... ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |