IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Mega platen- en cd beurs Jaarbeurs Utrecht / NL Vorige pagina | Volgende pagina
Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 12-04-2010 14:14 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

[quote]Op 10 april 2010 22:49 schreef bloodcorpse het volgende:
Phlebotomized - Immense... voor 40 euro bijvoorbeeld
quote]
hmm die heb ik hier nog dubbel liggen..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2010 14:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die Phlebotomized, hoe goed ook, is toch echt geen 40 euro waard


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


R.
Usericon van R.
Posted 12-04-2010 14:36 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 10 april 2010 22:49 schreef bloodcorpse het volgende:
HAHA Master's Hammer - Ritual Gesealed voor 12 euro

Verder bijna 40 CD's voor gemiddeld 6,5 euro....goede beurs met vele zeldzame dingen.... helaas weten ook steeds meer handelaren wat de zaken waard zijn

Phlebotomized - Immense... voor 40 euro bijvoorbeeld

Verder veel toffe dingen voor 1 tot 3 euro gekocht.

21 November zijn we weer van de partij....


Welke Ritual? Vinyl? Monitor? Osmose?


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 12-04-2010 20:44 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 12 april 2010 14:36 schreef R. het volgende:
Welke Ritual? Vinyl? Monitor? Osmose?


CD Osmose


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 13-04-2010 22:47 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2010 14:22 schreef Mutilator het volgende:
Die Phlebotomized, hoe goed ook, is toch echt geen 40 euro waard


helemaal mee eens, geniale plaat maar zeker geen 40 eurotjes waard. Hoewel ik mensen er serieus meer voor heb zien betalen. Ander mooi voorbeeld, paar dagen terug was er iemand die $155 voor de eerste persing van Belphegor - The last supper betaalde. Damn voor die prijs verkoop ik hem ook wel!


R.
Usericon van R.
Posted 13-04-2010 23:01 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 12 april 2010 20:44 schreef bloodcorpse het volgende:
CD Osmose


Ritual osmose vinyl kopen? 50 euri en hij is van jou!


bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 14-04-2010 22:18 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

quote:
Op 13 april 2010 23:01 schreef R. het volgende:
Ritual osmose vinyl kopen? 50 euri en hij is van jou!


nee, bedankt! Zoek alleen vinyl met Seagrave hoes!


Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-11-2010 19:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ben zelf blut, maar voor de andere liefhebbers schijnt er dit weekend weer een platenbeurs te zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 19-11-2010 20:48 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2010 19:57 schreef Mutilator het volgende:
Ik ben zelf blut, maar voor de andere liefhebbers schijnt er dit weekend weer een platenbeurs te zijn.




Alleen even kijken hoe er te komen morgen, er schijnt wat ontregeld te zijn op station Utrecht.

Maar we komen er wel...


Bareuh...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-11-2010 20:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 november 2010 20:48 schreef De Ulk het volgende:


Alleen even kijken hoe er te komen morgen, er schijnt wat ontregeld te zijn op station Utrecht.

Maar we komen er wel...


Zo joh; ik kwam er net langs; ik dacht even dat de beurs al begonnen was maar idd hordes gestrande mensen nav een vals brandalarm oid. Natuurlijk zat de hele boel vast.

Geen treinen van en naar Utrecht

Wil je vanavond nog naar utrecht of juist uit de Domstad vertrekken met de trein? Dat kan je dan mooi op je buik schrijven, want er zullen vandaag geen treinen meer vanuit Utrecht vertrekken. Dit geldt tevens ook voor het treinverkeer naar Utrecht.

De schade door de brand aan de verkeersleidingspost is zo groot, dat er geen enkele kans meer op treinverkeer is. Prorail verklaard dat er veel rook- en waterschade is in de technische ruimte. Waarschijnlijk zal het treinverkeer morgen weer hervat worden, maar dat kan de duizenden mensen die momenteel vast zitten op Utrecht Centraal niet verder helpen.

Volgens ProRail is de schade aan het treindienstleiders-gebouw dermate groot dat men nog niet kan zien wat er precies kapot is. Er is teveel rook en waterschade om goed te kunnen zien welke apparatuur defect is. ProRail werkt de hele nacht door om de schade te herstellen maar verwacht dat er morgenochtend geen treinen rond Utrecht kunnen rijden.


'Treinverkeer morgen ook ontregeld'

Wanneer de treinen weer gebruik kunnen maken van het spoor, dat vanuit Utrecht aangestuurd wordt, is niet bekend. ProRail kan niet zeggen of de gevolgen meerdere dagen aanhouden. Volgens ProRail is er geen 'by-pass' mogelijk om de getroffen post te omzeilen omdat er schakelkasten voor seinen en wissels in het gebouw staan en deze zijn beschadigd.

Wel is er een landelijk coördinatiecentrum van ProRail actief om de treinen in de rest van Nederland zo goed mogelijk te laten rijden. De woordvoerder zegt het bijzonder vervelend te vinden voor de reizigers en dat de brand zo'n enorme impact heeft. ProRail hoopt zaterdag een prognose te kunnen geven over de duur van de stremming.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-11-2010 22:08]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-11-2010 19:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Er reden bussen tussen Amersfoort en Utrecht.


Bareuh...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2011 13:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Komend weekend weer!


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2011 14:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Yep!
Alleen ben ik er vrijdag en zondag Hans, dus dat biertje moet op een ander moment!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 07-04-2011 15:07 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 7 april 2011 13:43 schreef De Ulk het volgende:
Komend weekend weer!


Zaterdag maar weer even kijken inderdaad. Altijd een mooi uitje.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2011 17:19 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 14:40 schreef Staalman het volgende:
Yep!
Alleen ben ik er vrijdag en zondag Hans, dus dat biertje moet op een ander moment!


Mooi zo, dat gezuip ook altijd...


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2011 17:22 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Precies, en als ik met jouw een biertje drinkt ben ik weer een paar minuten kwijt die ik aan zoeken zou kunnen besteden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2011 17:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

En vice versa...


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2011 17:23 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dus uiteindelijk maar beter zo...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 13-11-2011 10:40 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Volgende week is het weer zover. Nog mensen die gaan?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 13-11-2011 10:57 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Zeker, volgende week zondag maar weer even kijken.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-11-2011 11:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zaterdag en zondag aanwezig, deels achter de stand en deels sneupen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 13-11-2011 11:24 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Achter the stand? Waaro ergens (welke stand)?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-11-2011 15:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 09-04-2015 12:36]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-11-2011 17:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Helaas, ik moet een keertje overslaan. Iets te fanatiek op Ebay, Discogs en Marktplaats bezig geweest de afgelopen tijd.


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-04-2015 9:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

*nerd alert*
Dit weekend weer! De vinyl-lijst is up to date, de platentas staat klaar.. kaartje is uitgeprint, en de reisplanner ook al bekeken.
Zoeklijst doe ik niet aan!




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen