![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Phlebotomized, hoe goed ook, is toch echt geen 40 euro waard ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Welke Ritual? Vinyl? Monitor? Osmose? ![]() |
|
quote: CD Osmose Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
quote: helemaal mee eens, geniale plaat maar zeker geen 40 eurotjes waard. Hoewel ik mensen er serieus meer voor heb zien betalen. Ander mooi voorbeeld, paar dagen terug was er iemand die $155 voor de eerste persing van Belphegor - The last supper betaalde. Damn voor die prijs verkoop ik hem ook wel! ![]() |
|
quote: Ritual osmose vinyl kopen? 50 euri en hij is van jou! ![]() |
|
quote: nee, bedankt! Zoek alleen vinyl met Seagrave hoes! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
Ik ben zelf blut, maar voor de andere liefhebbers schijnt er dit weekend weer een platenbeurs te zijn. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ![]() Alleen even kijken hoe er te komen morgen, er schijnt wat ontregeld te zijn op station Utrecht. Maar we komen er wel... Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() Geen treinen van en naar Utrecht Wil je vanavond nog naar utrecht of juist uit de Domstad vertrekken met de trein? Dat kan je dan mooi op je buik schrijven, want er zullen vandaag geen treinen meer vanuit Utrecht vertrekken. Dit geldt tevens ook voor het treinverkeer naar Utrecht. De schade door de brand aan de verkeersleidingspost is zo groot, dat er geen enkele kans meer op treinverkeer is. Prorail verklaard dat er veel rook- en waterschade is in de technische ruimte. Waarschijnlijk zal het treinverkeer morgen weer hervat worden, maar dat kan de duizenden mensen die momenteel vast zitten op Utrecht Centraal niet verder helpen. Volgens ProRail is de schade aan het treindienstleiders-gebouw dermate groot dat men nog niet kan zien wat er precies kapot is. Er is teveel rook en waterschade om goed te kunnen zien welke apparatuur defect is. ProRail werkt de hele nacht door om de schade te herstellen maar verwacht dat er morgenochtend geen treinen rond Utrecht kunnen rijden. 'Treinverkeer morgen ook ontregeld' Wanneer de treinen weer gebruik kunnen maken van het spoor, dat vanuit Utrecht aangestuurd wordt, is niet bekend. ProRail kan niet zeggen of de gevolgen meerdere dagen aanhouden. Volgens ProRail is er geen 'by-pass' mogelijk om de getroffen post te omzeilen omdat er schakelkasten voor seinen en wissels in het gebouw staan en deze zijn beschadigd. Wel is er een landelijk coördinatiecentrum van ProRail actief om de treinen in de rest van Nederland zo goed mogelijk te laten rijden. De woordvoerder zegt het bijzonder vervelend te vinden voor de reizigers en dat de brand zo'n enorme impact heeft. ProRail hoopt zaterdag een prognose te kunnen geven over de duur van de stremming. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-11-2010 22:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Er reden bussen tussen Amersfoort en Utrecht. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Komend weekend weer! ![]() ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
Yep! Alleen ben ik er vrijdag en zondag Hans, dus dat biertje moet op een ander moment! ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Zaterdag maar weer even kijken inderdaad. Altijd een mooi uitje. ![]() |
|
quote: Mooi zo, dat gezuip ook altijd... Bareuh... ![]() |
|
Precies, en als ik met jouw een biertje drinkt ben ik weer een paar minuten kwijt die ik aan zoeken zou kunnen besteden. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
En vice versa... Bareuh... ![]() |
|
Dus uiteindelijk maar beter zo... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Volgende week is het weer zover. Nog mensen die gaan? ![]() |
|
Zeker, volgende week zondag maar weer even kijken. ![]() |
|
Zaterdag en zondag aanwezig, deels achter de stand en deels sneupen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Achter the stand? Waaro ergens (welke stand)? ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 09-04-2015 12:36] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Helaas, ik moet een keertje overslaan. Iets te fanatiek op Ebay, Discogs en Marktplaats bezig geweest de afgelopen tijd. Bareuh... ![]() |
|
*nerd alert* Dit weekend weer! De vinyl-lijst is up to date, de platentas staat klaar.. kaartje is uitgeprint, en de reisplanner ook al bekeken. ![]() Zoeklijst doe ik niet aan! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |