|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
bij een verwachte temperatuur van -3 C° buiten... ach...beter te vroeg dan te laat info: www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-10-2004 16:29] |
|
Is mn vader jarig en ik woon in de buurt misschien vindt dit namelijk een bak vette stront klote band |
|
quote: woon jij in de buurt..... *durft niet meer naar buiten* ik kom wel kijken, vooral als ze in hun string gaan spelen. |
|
quote: , is dit nu + of - ? om maar even in de cryptische sfeer te blijven... quote: Het zullen nu wel proteses worden her en der..... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 02-08-2004 23:00] |
|
De eerste support is bekend; Thanatos |
|
quote: Tsss. Geen verstand van goeie herrie.. |
|
Thanatos support zag ik? |
|
Iemand die me kan vertellen of PS ook nog op andere plekken in NL speelt? Ik kan op hun site nl. niets vinden, en de Doornroosje is me te ver eigenlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Thanatos + Pungent Stench January 23 2005 Vera, Groningen Thanatos + Pungent Stench January 22 2005 Burgerweeshuis, Deventer Thanatos + Pungent Stench January 21 2005 Doornroosje, Nijmegen edit: dan is Doornroosje het dischtse bij voor jou. anderhalf uur treinen. Slaapplek kan geregeld worden. (we hebben een grote woonkamer) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-10-2004 22:31] |
|
Nog andere bands erbij? Anders zit ik helft van de avond aan de bar |
|
Hoezo Jenje? moet je deze keer per sé aan iemands pik zuigen die aan de bar zit? Normaal pak je toch gewoon de eerste de beste staaf die voor je komt?! |
|
quote: Jup, tegen die tijd maar eens kijken hoe het zit met de financien en de rest van de supports, dan zien we wel weer verder. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Ik zal op je wachten dan .... |
|
In Doornroosje zullen drie bands aantreden waaronder Pungent Stench en Thanatos. @Jenje, wat bedoel je met aan de bar hangen? |
|
quote: Ik kan speciaal voor jou wel regelen dat Izegrim er bij komt! |
|
..Nou SoulreaveR heeft ook wel weer eens zin in een avondje Doornroosje! |
|
Hatred heeft er nog niet gestaan! Dat wordt hoog tijd What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
...nou, zo heeft mr. Spirit in Black al een heel mooi festival bijelkaar |
|
quote: i know. Soort kind aan huis bij Stench of niet? |
|
quote: Nee, andersom. Ze slapen zelfs in mijn bed. |
|
quote: btw ik ga niet over de line-up van deze avond. TMR-Europe....... |
|
quote: aan de bar in groningen neem ik aan. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja, en Pulverizer hè! Voor extra added oldschoolness. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Tot voor kort was ik ook deel van TMR-Europe, maar mee gestopt wegens gebrek aan interesse. Maar met 'ze slapen in mijn bed' bedoel ik dan ook 'ze slapen in mijn bed' (waarmee ik niet wil zeggen dat Izegrim opteert voor deze gig want dat is niet zo). Overigens wil Izegrim wel graag een andere keer in Doornroosje spelen, maar dat ter zijde. [Dit bericht is gewijzigd door Izegrim op 12-10-2004 23:08] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |