|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Die recentie had ik nog niet gelezen. Hoe bevalt 'ie jou Twan? |
|
quote:Volgens mij had ik dat al onder luide bewoordingen duidelijk proberen te maken in de herberg, Joost Ik vind het een erg gave plaat! Lekker veel variatie in zeer sterke composities! En een geweldig geluid! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
kvin um ook errug gaaf!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ook fijn dat het, voor de verandering, eens een mix is van hun moedertaal en Engels (overwegens engels that is). Zo blijkt "the Land of Hope And Glorý" naast lekker afwisselend en jazzy ooknog eens lekker anti-amerikaans te zijn |
|
Je zegt het alsof dat een toegevoegde waarde is She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Oh gaaf....nu ga ik hem zeker kopen. Met een nummer als deze moet het haast de beste plaat allertijden zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik probeer geen "Amerika: Ja/nee" discussie uit te lokken. Ik wil alleen aangeven dat de muziek zelf ook inhoud heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-08-2004 12:37] |
|
quote:Bwahahaha Trieste prutster. De muziek heeft opeens inhoud omdat de muziekanten realisme niet kunnen bevatten en dat in een crappy 'songetje'proberen te verwoorden. Rot toch een eind op. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Als iemand nou eens z'n mening zou geven in plaats van iemand gelijk z'n "mening te waarderen" zou het forum al boeiender worden (Hiermee doel ik dus niet op die Harige Rotwolf ) edit: ik bedoel natuurlijk Kwellie [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 07-08-2004 13:00] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Nou gezien Helmet en flippo dit gave muziek vinden ga ik deze plaat niet eens beluisteren want zal wel weer opzweepende homo herrie met tekasten over plastic zwaardjes zijn. Ik geen slechts een reactie op die ofzo slappe opmerking. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ga maar eens een sampletje luisteren, kan me niet voorstellen dat het me zal boeien, maar goed. (@Kwel: Zie trouwens de edit ) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Heb hem gisteren binnen gehad. Topper in zijn genre! Wellicht mogen we deze band een keer live aanschouwen. Mekker |
|
In hoeverre is deze band eigenlijk wel echt folk (black) metal en niet zeer drukke herrie alla Elvenking met hoogstens een (neo-)folky rieddeltje per nummer? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Black is het zeker niet. Ook niet zo ruig en vies als een band als Finntroll e.d. Denk meer aan de laatste paar Bal Sagoth albums, en gooi er een beetje Moonsorrow bij. Dat kan ik tenminste opmaken uit het titelnummer, want da's de enige die ik tot nogtoe gehoord heb. Folk zit er volgens mij wel aardig veel in. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 07-08-2004 13:11] Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Daar heb je het al. Beetje proberen mij te verlijden tot de gay scene door onwaarheden te verspreiden op zm Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Juist, dus een beetje lullen over paddestoelen plukken en mensen eten is natuurlijk een stuk beter dan een band die door één lyric de gehele schijf bij voorbaad meer diepgang geeft omdat je opeens alles als metaforen kan gaan zien. en als je zoveel moeite wil doen om muziek die je nog nooit gehoord hebt af te kraken, kan je ook de kleie moeite nemen om naar de site te gaan en er een empéédrietje van te downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-08-2004 13:19] |
|
quote:Ja want daar gaat het om bij folk. Genieten, feeschten, zuipen, schranzen en brallen. Folk hoort geen diepere/serieuse boodschap te hebben. En dan nog liever geen boodschap dan eentje uit onbegrip. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Vaak niet. Hoewel er wel degelijk soms een andere beteknis achter zit. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Dat is compleet gay Ik ga toch niet me ergens volgooien met mede een zwijn van't spit scheuren en vrolijk mossen omdaarna nog eens 'diepzinnige'nummers te beluisteren? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: O absoluut. Dat de cd bestaat uit strijdliederen doet er dan opeens niet meer toe hé? quote: Waarom niet? het is maar of je door die lagen heen prikt. Misschien vat jij het betreffende nummer nieteens op als 'anti-amerikaans', dat is iets wat ik er zelf uit interpreteer. En dan heeft het voor MIj de extra waarde dat het 2 slagen heeft en daarmee meer diepgang. Dat het voor JOU overkomt als onbegrip is jou probleem. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 07-08-2004 13:26] |
|
quote:lol, das waar inderdaad, wil niet zeggen dat er geen droevige folk-nummers zijn Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Ten eerste wat een combinatie Maar hoe klinkt ie werkelijk? En Kwelgeest ga je gebied veruimen door alleen maar naar rotzooi te luisteren ala Lugubrum |
|
Voor mensen die de genoemde bands Finntroll, Ensiferum, Thyrfing, Moonsorrow en Bal-Sagoth gaaf vinden, is dit album IMHO gewoon een must-have. Vind je die bands niet tof, tsja, dan houdt het op... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |