|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe track! |
|
Nieuwe album is... meeh. |
|
Dat nieuwe plaatje Stand Up And Fight begint steeds meer te bevallen. De eerste paar keer ontlokte het een 'meeh' maar nu ik heb een dikke maand luister wordt hij sterker en sterker. Filmisch, orkestraal en voortbordurend op The Varangian Way maar dan wat meer oorlogsfilmerig. Erg gaaf en uniek maar je moet je ernaar zetten. Gaat dit checken. |
|
Ik heb nog altijd bij die eerste plaat dat ik in een nummer (kan effe niet op titel komen..) een telefoon meen te horen.. spelfout weggehaald... |
|
Irritant is dat. Ik heb zo ergens een nummer op een bepaalde cd staan (geen idee meer wie of wat het is) waarbij ik altijd meen een sirene te horen. Gebeurde dan ook regelmatig dat ik snel het geluid wegdraaide om te luisteren wat er aan de hand was. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ikzelf niet nee. Maar als die laatste van Dream Theater in de auto opligt, draait mijn halverwege het eerste nummer steeds het geluid weg om te luisteren of er geen echte ambulance aankomt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
U kunt de nieuwe plaat neerladen. |
|
quote: Midnight Sunrise, ik ken het gevoel Die nieuwe is trouwens wel erg lekker. Enorm over the top orkestraal, maar daar houd ik wel van. Prima plaatje, zal vast hoog scoren in mijn jaarlijst I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Wat een supergaye kutmuziek is dit geworden, zeg. Derivate bagger, blararghh. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
signature |
|
gay én kut!?!?!? Klinkt veelbelovend, meteen even luisteren! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Effe de myspace beluisterd, eerste plaat draai ik nog graag, maar de tering wat een homofiele kutplaat is die nieuwe zeg spelfout weggehaald... |
|
Groeiplaat, waarbij 'ff de MySpace beluisteren' geen recht doet aan het materiaal en de plaat als geheel. Hij is inderdaad weer softer en meer melodieus dan The Varangian Way en overtreft die plaat imho ook niet, maar er staan ook weer dingen op die gewoon sterk zijn en waar ik simpelweg kippenvel van krijg, en dan met name het drieluik Fear The Fear, End Of An Empire () en The Bosphorus Freezes Over. Plaatje voor de jaarlijst, in mijn geval. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Naja, we zien ze wel op Summerbreeze, misschien dat het kwartje dan wel valt... spelfout weggehaald... |
|
Vast niet. Ik heb Turisas altijd meer een studioband gevonden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Oei, blijkbaar verschillen wij van mening 本当は一人きり |
|
quote: Na 2x plaat uitluisteren, +1... gay én kut... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
echt wel nog erger dan de voorgangerband Cadacross signature |
|
Sjongejongejonge, wat een saaie meuk weer: EDIT: passende video ook... Bloedovergoten Mad Max [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-04-2011 22:24] Bruce Banner |
|
Nieuwe Turisas. Niks meer van over. Wat een poppy saaie muziek zeg! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 26-06-2013 15:46] |
|
Jezus, dat is wel echt schokkend kut zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh wacht, ik zie net dat dit niet de band is die verantwoordelijk is voor Scent of a Dream. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tering, ik mag bijna hopen dat het een cover is Tijdens het 2e album vond ik al dat ze teveel met soundtrack-achtig werk flirtten, het derde album nog meer, maar dit is wel helemaal van de kaart af. Jammer, maar wellicht is het een enkel nummertje op een plaat die verder wel knalt. |
|
Ralph heeft een post geplaats dus dit is bij voorbaat al kut. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |