|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waarom doe jij geen reviews signature |
|
Omdat ze zwaar ongelijk heeft natuurlijk! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
hij Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat krijg je met twee arghs op één forum... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
die ander is "Aargh" en heeft zich 1 dag later geregistreerd geloof ik haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind het nieuwe album gaaf, lekker puh. |
|
quote: Een sticker "true pagan/black metal" op een cd van Turisas??? Die zal dan alleen op jouw exemplaar hebben gezeten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hahahahahahahahahahahahahaha ja, lache man... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: goed, dan geloof je het niet. en het is gelukkig niet mijn exemplaar, al kreeg ik geld toe dan zou ik dit soort choleraherrie nog niet kopen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Was dat niet toevallig Thurisaz? |
|
quote: neen, want Thurisaz heerscht!!!! Turisas trek ik eig enkel live nog wel een beetje... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: neen, de cd battle metal van turisas, ik heb niet gezegd dat het er letterlijk zo op staat, maar wel iets in de trant van black/pagan metal... terwijl het gewoon gaye powermetal is met wat overdreven folk imo. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Zit idd een sticker op met blablabla debut black/pagan metal album of the year blabla op. Iets in die geest in ieder geval... spelfout weggehaald... |
|
Nee met black heeft het totaal niks te maken, maar aan power metal doet het mij ook zeker niet denken. Boeiend, het klinkt goed, lekker bombastisch...Battle Metal in ieder geval. Over de nieuwe ben ik niet zo enthousiast, hoewel er wel een paar aardige nummers opstaan (vooral het laatste). |
|
Vandaag de nieuwe plaat binnen gekregen. Ik vind hem vooralsnog niet beter dan Battle Metal, maar toch wel erg goed. Battle Metal was gevarieerder en daarmee interessanter. The Varangian way is meer van hetzelfde, maar niet saai. Het klinkt meer als epic metal dan battle metal. Ik werd helaas niet overrompeld door een stortvloed aan geweld, emotie, en mythologie, zoals dat bij Battle Metal wel het geval was. Desalniettemin, er zitten een aantal erg mooie nummers tussen. Wat ik wel erg leuk vind is dat elk nummer diepgang heeft en een verhaal vertelt. Daarbij is het hele album ook een verhaal en een hele reis. Aan het eind voel je ook dat je een reis hebt afgelegd. Bij Battle Metal schreeuwde ik na het laatste nummer, Katuman Kaiku, bijna letterlijk om meer, meer, meer! Dat had ik hier niet, hoewel het einde wel heel groots aanvoelde. Maar genoeg vergelijkingen met hun debuutalbum, ookal is dat een goede maatstaaf. The Varangian Way is gewoon een lekkere plaat, en daar bijf ik bij. dus |
|
Ik vind beide platen best gaaf, maar als ik in een folkmood ben, zal ik veel sneller andere bands uit de kast pakken... |
|
Ik kende de band nauwelijks voor graspop, maar toen zag ik ze dan live! Man zo vet!!! Heb mij direct 'Battle metal' aangeschaft en damn wat een een heeerschplaat. Vooral het nummer 'One more' is supervet. En wat een liveprestatie dat ze neer kunnen zetten! Hier wil ik zeker nog meer van horen. |
|
quote: Hulde, een medestander! dus |
|
Welcome to three years ago! Bruce Banner |
|
Dat zwaard van jou is anders nog veel ouder! Nieuwe cd blijft leuk, maar is geen meesterwerk. Battlemetal vond ik stukken beter. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
hoempapa!!! strrrrijden mannen! signature |
|
quote:Aparte vergelijking... quote: Bruce Banner |
|
quote: Ik moet toch zeggen dat The Varangian Way me veel meer weet te boeien dan Battle Metal, na een paar luisterbeurten Battle Metal is even leuk, maar al snel slaat de irritatie toe bij mij. De nieuwe zit even iets volwassener in elkaar. EDIT 1/9: niet dat die schijf me intussen nog boeit [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 09-09-2007 11:34] |
|
Zo, hier is al een tijd niks meer gepost. Moet zeggen dat ik die verdwijning van die accordeonist nog steeds een rare gewaarwording vind. Hij schijnt nu in ieder geval weer terug in Finland te zijn, en daar ergens in de middle of nowhere te wonen. Raar verhaal. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |