IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Turisas Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 20-06-2007 0:01 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

homofiele neurotische op m'n zenuwen werkende troep is dit, een paar keer bij mn vriendin mogen beluisteren deze rotzooi, gatverdamme , mooiste is nog dat stickertje op 't eerste album:

TRUE PAGAN/BLACK METAL oid

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-06-2007 0:02]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 0:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 0:01 schreef Argh het volgende:
homofiele neurotische op m'n zenuwen werkende troep is dit, een paar keer bij mn vriendin mogen beluisteren deze rotzooi, gatverdamme , mooiste is nog dat stickertje op 't eerste album:

waarom doe jij geen reviews

signature

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-06-2007 0:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Omdat ze zwaar ongelijk heeft natuurlijk!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Argh
Usericon van Argh
Posted 20-06-2007 0:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hij

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-06-2007 0:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Dat krijg je met twee arghs op één forum...

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Argh
Usericon van Argh
Posted 20-06-2007 1:33 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

die ander is "Aargh" en heeft zich 1 dag later geregistreerd geloof ik haha

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2007 7:25 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik vind het nieuwe album gaaf, lekker puh.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2007 8:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 0:01 schreef Argh het volgende:

Een sticker "true pagan/black metal" op een cd van Turisas???

Die zal dan alleen op jouw exemplaar hebben gezeten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 20-06-2007 8:43 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 12:52 schreef Burzum het volgende:
;')

hahahahahahahahahahahahahaha

ja, lache man...

Dear dirty delightful old drunken old days

Argh
Usericon van Argh
Posted 20-06-2007 15:15 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 8:43 schreef altx het volgende:
Een sticker "true pagan/black metal" op een cd van Turisas???

Die zal dan alleen op jouw exemplaar hebben gezeten...

goed, dan geloof je het niet. en het is gelukkig niet mijn exemplaar, al kreeg ik geld toe dan zou ik dit soort choleraherrie nog niet kopen.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2007 15:22 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 15:15 schreef Argh het volgende:
goed, dan geloof je het niet. en het is gelukkig niet mijn exemplaar, al kreeg ik geld toe dan zou ik dit soort choleraherrie nog niet kopen.

Was dat niet toevallig Thurisaz?

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 20-06-2007 15:23 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 15:22 schreef Tenderstrike het volgende:

neen, want Thurisaz heerscht!!!!

Turisas trek ik eig enkel live nog wel een beetje...

Member of the iso-betawuste crew!!

Argh
Usericon van Argh
Posted 20-06-2007 15:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 15:22 schreef Tenderstrike het volgende:

neen, de cd battle metal van turisas, ik heb niet gezegd dat het er letterlijk zo op staat, maar wel iets in de trant van black/pagan metal... terwijl het gewoon gaye powermetal is met wat overdreven folk imo.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2007 15:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 15:28 schreef Argh het volgende:
neen, de cd battle metal van turisas, ik heb niet gezegd dat het er letterlijk zo op staat, maar wel iets in de trant van black/pagan metal... terwijl het gewoon gaye powermetal is met wat overdreven folk imo.

Zit idd een sticker op met blablabla debut black/pagan metal album of the year blabla op. Iets in die geest in ieder geval...

spelfout weggehaald...

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-06-2007 19:36 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nee met black heeft het totaal niks te maken, maar aan power metal doet het mij ook zeker niet denken. Boeiend, het klinkt goed, lekker bombastisch...Battle Metal in ieder geval. Over de nieuwe ben ik niet zo enthousiast, hoewel er wel een paar aardige nummers opstaan (vooral het laatste).

evilreddysatan666
Usericon van evilreddysatan666
Posted 20-06-2007 22:41 by evilreddysatan666 Wijzig reactieProfiel van evilreddysatan666Quote dit bericht

Vandaag de nieuwe plaat binnen gekregen.
Ik vind hem vooralsnog niet beter dan Battle Metal, maar toch wel erg goed. Battle Metal was gevarieerder en daarmee interessanter.
The Varangian way is meer van hetzelfde, maar niet saai. Het klinkt meer als epic metal dan battle metal. Ik werd helaas niet overrompeld door een stortvloed aan geweld, emotie, en mythologie, zoals dat bij Battle Metal wel het geval was. Desalniettemin, er zitten een aantal erg mooie nummers tussen.

Wat ik wel erg leuk vind is dat elk nummer diepgang heeft en een verhaal vertelt. Daarbij is het hele album ook een verhaal en een hele reis. Aan het eind voel je ook dat je een reis hebt afgelegd.

Bij Battle Metal schreeuwde ik na het laatste nummer, Katuman Kaiku, bijna letterlijk om meer, meer, meer! Dat had ik hier niet, hoewel het einde wel heel groots aanvoelde.

Maar genoeg vergelijkingen met hun debuutalbum, ookal is dat een goede maatstaaf. The Varangian Way is gewoon een lekkere plaat, en daar bijf ik bij.

dus

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 29-06-2007 16:21 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ik vind beide platen best gaaf, maar als ik in een folkmood ben, zal ik veel sneller andere bands uit de kast pakken...

Windir
Usericon van Windir
Posted 29-06-2007 21:17 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Ik kende de band nauwelijks voor graspop, maar toen zag ik ze dan live! Man zo vet!!! Heb mij direct 'Battle metal' aangeschaft en damn wat een een heeerschplaat. Vooral het nummer 'One more' is supervet. En wat een liveprestatie dat ze neer kunnen zetten! Hier wil ik zeker nog meer van horen.

evilreddysatan666
Usericon van evilreddysatan666
Posted 30-06-2007 1:14 by evilreddysatan666 Wijzig reactieProfiel van evilreddysatan666Quote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2007 21:17 schreef Windir het volgende:
Ik kende de band nauwelijks voor graspop, maar toen zag ik ze dan live! Man zo vet!!! Heb mij direct 'Battle metal' aangeschaft en damn wat een een heeerschplaat. Vooral het nummer 'One more' is supervet. En wat een liveprestatie dat ze neer kunnen zetten! Hier wil ik zeker nog meer van horen.

Hulde, een medestander!

dus

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-06-2007 1:14 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Welcome to three years ago!

Bruce Banner

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-06-2007 10:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Dat zwaard van jou is anders nog veel ouder!

Nieuwe cd blijft leuk, maar is geen meesterwerk. Battlemetal vond ik stukken beter.

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2007 17:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoempapa!!!

strrrrijden mannen!

signature

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-07-2007 17:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 juni 2007 10:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dat zwaard van jou is anders nog veel ouder!

Aparte vergelijking...

quote:

Nieuwe cd blijft leuk, maar is geen meesterwerk. Battlemetal vond ik stukken beter.

Bruce Banner

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 22-07-2007 15:27 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 30 juni 2007 10:20 schreef Gemene Lepel het volgende:
Battlemetal vond ik stukken beter.

Ik moet toch zeggen dat The Varangian Way me veel meer weet te boeien dan Battle Metal, na een paar luisterbeurten Battle Metal is even leuk, maar al snel slaat de irritatie toe bij mij. De nieuwe zit even iets volwassener in elkaar.

EDIT 1/9: niet dat die schijf me intussen nog boeit

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 09-09-2007 11:34]

Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 03-10-2010 22:46 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Zo, hier is al een tijd niks meer gepost. Moet zeggen dat ik die verdwijning van die accordeonist nog steeds een rare gewaarwording vind. Hij schijnt nu in ieder geval weer terug in Finland te zijn, en daar ergens in de middle of nowhere te wonen. Raar verhaal.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com