IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Turisas Vorige pagina | Volgende pagina
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-08-2004 17:18 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

[quote]Op 5 augustus 2004 15:25 schreef Tormented soul het volgende:
Deze plaat maakt mijn lichte teleursteling van Nattfod (resp. Finntroll)

Wat een kwats spreekt deze man, ik heb voor de gein de cd beluistert bij State off art en ik vond het geen moer. Die dames stem en dan dat 3de nummer Zit totaal geen sfeer in. Nattfod een terleurstelling Battle Metal was een teleurstelling een totale WANprodukt

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-08-2004 17:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2004 15:25 schreef Tormented soul het volgende:
Deze plaat maakt mijn lichte teleursteling van Nattfod en Wyrd (resp. Finntroll en Elvenking) ruimschoots goed. Bijna een uur lang bombarische, opzwepende en afwisselende strijdliederen in het verlengde van bovengenoemde bands, Ensiferum, een snufje Thyrfing en een toefje Ball Sagoth. Mocht je een zwak hebben voor een van deze bands moet je dit toch eens proberen. Uitstekend debuut!

is zeker een goed album!

al vind ik Nattfod van Finntroll misschien toch nog wat beter

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-09-2004 19:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Vanmiddag aangeschaft deze plaat en daar heb ik geen spijt van!!

Wat een fokking HEERSCHplaat!!

Normaal houd ik niet van het woord "afwisseling" om muziek te omschrijven (een leeg kutbegrip) maar hier staat het volledig in dienst van het hele album!!

Geweldige nummers, precies goede scream vocals, prachtige koortjes die lalala meezingrefreinen balken, zelfs een stuk SKA en ze komen er mee weg!!!! Alles valt op zijn plaats.

En vooral FOLK!!!! Dit is geen band die beweerd folk melodie-en te spelen en vervolgens enkel razende black speelt. Neen, prachtige melancholische melodie-en!!!

FINNTROLL EAT YOUR HEART OUT!!!

Dear dirty delightful old drunken old days

BasBoot
Ultima Ratio Regum
Usericon van BasBoot
Posted 16-09-2004 20:18 by BasBoot Wijzig reactieProfiel van BasBootQuote dit bericht

Inderdaad een erg gave ceedee! Ik luister wel vaak alleen het begin, aan het eind wordt het wel minder.

PS. ik ben trouwens nieuw hier, hallo!!

A narrow view sees better.

Schaffelaer
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-09-2004 20:23 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

het wordt zeker niet minder aan het eind! Luister bv eens naar die prachtige afsluiter "katuman kaiku"

valfar
Usericon van valfar
Posted 16-09-2004 20:51 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik vind de intro echt zooo heerlijk he, de rest van de cd ook trouwens, maar de intro is echt zooo mooi, die heeft echt een bepaald sfeertje! En het nummer Sahti-Waari is ook geweldig!

Schaffelaer
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-09-2004 21:50 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2004 20:51 schreef valfar het volgende:
Ik vind de intro echt zooo heerlijk he, de rest van de cd ook trouwens, maar de intro is echt zooo mooi, die heeft echt een bepaald sfeertje! En het nummer Sahti-Waari is ook geweldig!

NP: sahti-waari

geweldige feeling dit nummer!! Dit is wat je noemt met FOLK!!

Laat hem echter aanstaan en luister prologue en R.R.R.!!!!! HEERSCH!!!

(godzamme, ik ben in tijden niet zo enthousiast geweest over een nieuwe plaat! kijken of ik hem na 20x nog steeds zo gaaf vind! )

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-11-2004 0:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zeker een vette plaat. Voor mij het debuut van 2004!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-11-2004 0:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 september 2004 21:50 schreef Schaffelaer het volgende:
\
(godzamme, ik ben in tijden niet zo enthousiast geweest over een nieuwe plaat! kijken of ik hem na 20x nog steeds zo gaaf vind! )

ik wel!!

Bruce Banner

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-11-2004 0:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, dat was te verwachten van een plaat die Battle Metal heet.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-11-2004 0:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Tsja,

Bruce Banner

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2004 0:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb hem op basis van allerlei lovende uitspraken gekocht en hij dient nu als stofvanger.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-11-2004 0:52 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 november 2004 0:51 schreef Chelman het volgende:
Ik heb hem op basis van allerlei lovende uitspraken gekocht en hij dient nu als stofvanger.

wat vraag je ervoor? (de cd, niet het stof)

Bruce Banner

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2004 0:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 0:52 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
wat vraag je ervoor? (de cd, niet het stof)

Het stof zou je gratis bij kunnen krijgen ware het niet dat ik nooit CD's verkoop.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-11-2004 0:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

jammer.

Bruce Banner

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2004 0:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik pleeg dan ook zelden miskopen.

Mijn miskopen beperken zich tot de platen waarbij ik een eerlijke kans aan bepaalde genres/bands wil geven terwijl ik eigenlijk weet dat het niet veel soeps kan zijn.

Zo heb ik ook een paar grind platen in mijn bezit.

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 21-11-2004 1:18 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

quote:
Zo heb ik ook een paar grind platen in mijn bezit.

Zolang het maar een berg strakke snelle takkeherrie is, blijkt het al snel een goeie grind-cd te zijn

om even bij het onderwerp te blijven; heb een paar samples gehoord van Turisas die wel ok waren!

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-08-2005 14:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik heb na vele lovende verhalen deze CD het afgelopen weekend een luisterbeurt gegeven bij de Boudisque, maar ik vond hem dus redelijk zaad. Niet gekocht dus, en blij toe.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2005 14:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, heb em al een hele poos in huis, en draai em af en toe nog steeds met plezier.

spelfout weggehaald...

Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 15-08-2005 19:40 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Moet 't nog allemaal kopen. Heb ze gezien in de Goudvis, vond ze erg goed. Ben wel een voorstander van meer viool in (bepaalde soorten) metal. Maar dat is geen verrassend nieuws.

Ephedra
attack of the dwarves
Usericon van Ephedra
Posted 16-08-2005 17:16 by Ephedra Wijzig reactieProfiel van EphedraQuote dit bericht

de cd is echt wel vet man..
ik ga hem binnenkort koppen..
k heb er wat van gedownload en het klinkt goed

at the court of king chaos, only blood can write it's own tragedy

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2005 17:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2005 17:16 schreef Ephedra het volgende:
de cd is echt wel vet man..
ik ga hem binnenkort koppen..
k heb er wat van gedownload en het klinkt goed

Dat vind ik knap. Een cd vet vinden op wat gedownloade fragmenten..

spelfout weggehaald...

Ephedra
attack of the dwarves
Usericon van Ephedra
Posted 16-08-2005 17:25 by Ephedra Wijzig reactieProfiel van EphedraQuote dit bericht

nogal logisch als je 15 bent
dan doe je dat eerst he
en ja ik ben nieuw

at the court of king chaos, only blood can write it's own tragedy

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-08-2005 17:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vond het een muzikaal samenraapsel van Nightwish-bombastiek en COB pingeltjes en het was allemaal net iets te blij en het kon me niet echt boeien. Ik kreeg evenmin de indruk dat dit met een paar luisterbeurten zou gaan verbeteren, dus ik kan mijn geld wel ergens beter aan besteden.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

valfar
Usericon van valfar
Posted 16-08-2005 18:04 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hadden ze in de GVH ook die violist, de accordeon spelers, de achtergrondzangers, dat wijf en die mensen met trommels bij zich?

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com