|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben daar, woon er toch vlakbij. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
ik ga denk ik ook maar eens |
|
quote: Is 't soms opgeschoven? Ik heb hier de flyer aan m'n muur hangen en de FFNR-website zegt ook al dat 't op 30 januari is. |
|
cliteater en ahumando granujo zijn er bevestigt dus komen en cerebral turbulency ook maar haemorrhage komt niet meer volgens mij [Dit bericht is gewijzigd door deathgore op 09-08-2004 23:08] |
|
Heamorrhage niet meer nee Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
De line-up nu: - Cock & Ball Torture - N.C.C. - Gronibard - Pigsty - Ahumado Granujo - Cerebral Turbulency - Disgorged Foetus - Sublime Cadaveric Decomposition - Last Days Of Humanity - Cliteater - Rompeprop |
|
Hmmmm, toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn om daar te komen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
wel veel gore, maar t zal wel oke worden. weer een grind fest in nl erbij. |
|
De voorverkoop start deze week en wel op woensdag 8 december |
|
GASTENLIJSTJES ZIJN LEUK!! |
|
Gaan er ook noorderlingen die kant op? Suck my piss |
|
yay, een hele dag monotone herrie. Alleen pigsty is gaaf. Life doesn't get much better than this! |
|
pigsty is kick ass |
|
wel balen dat Haemorrhage niet komt, maar er blijft zat over. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: |
|
het heet toch niet voor niks GOREcity en ja ik ga er ook heen *zucht* |
|
ik kan niet... kut |
|
quote:wie kan er nou niet naar gorecity wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik moet dj-en op een groot feest. ik kan eventueel smiddags komen, maar dan spelen er allemaal bands die ik niet hoef te zien of die ik al miljoen keer gezien heb |
|
nou zo geweldig vind ik het ook weer niet, maar ja me vriendin. Cliteater wil ik wel zien |
|
heb er zin innnnn! moet de topic naam niet worden veranderd? het is de 30e wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Jaaa ik zal dr zijn :D |
|
quote: die spelen toch alleen in antwerpen op het face your underground fest? www.fyu.be |
|
die zouden ook op Gorecity komen (en Antwerpen is veel te ver). Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: waar heb jij dan al een programma gezien? Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |