|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Op Zaterdag 25 September a.s. zal er in het Zwols Popfront wederom een metalavond plaatsvinden. Deze avond zullen de komende bands spelen: * Temple Of Eternity (thrash) * Carnal Leftovers (Death) Aanvang is 21.00 uur en de eerste band trapt rond 22.00 af!!! De toegang is gratis. Meer info op http://www.zwols-popfront.nl Wie oh wie heeft er zin in een lekker metal avondje?! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 26-08-2004 20:41] |
|
quote: Gecorrigeerd ... En Temple Of eternity is niet mijn band. Carnal leftovers wel! |
|
Jullie maken zeker Deat! hehe Ik ben er wel bij iig |
|
quote: Koele poep! Zo hoort dat Frank! [offtopic] Hoe gaat het nu eigenlijk met Spiritual Intervention?![/offtopic] |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 31-08-2004 12:00] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hahahaha das kut .. twee bands hebben |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: In Hoogeveen vlgs mij met Sufferage |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 31-08-2004 12:00] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ga proberen erbij te zijn. Poepfront is immersch om den spreekwoordelijke hoeck! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
huh en je werkt in delfzijl? |
|
ja, bouwbedrijf. we werken overal, van Geertruidenberg tot Overschild en van Lelystad tot Losser. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
we zulle es kijken wat er te regelen valt of ik er kan zijn de jaa of de nee... [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 27-08-2004 3:05] |
|
ik ben er zeker, tijden terug dat ik leftovers gezien heb, en hoe zou die nieuwe gitarist het doen? |
|
quote: Die doet het wel goed. |
|
Hmm wie komen dr hier eigenlijk allemaal uit zwolle? |
|
Ik niet. |
|
Ik wel |
|
Hmm, misschien als ik echt niks beters te doen heb..... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:meekomen jij! Bierdrinken respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Hmm oke, verleidelijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:heb het in mn "agenda" staan. k heb nog wel wat dingen waar ik heenwil. ik zal je mijn lijstje ook wel ff doen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik drink gezwellig mee! |
|
quote: idd, en als ik toevallig in zwolle ben |
|
Carnal Leftovers is wel een leuke band, was zeker aangenaam op Stonehenge Helaas te ver weg, dus niet aanwezig |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |