![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Op Zaterdag 25 September a.s. zal er in het Zwols Popfront wederom een metalavond plaatsvinden. Deze avond zullen de komende bands spelen: * Temple Of Eternity (thrash) * Carnal Leftovers (Death) Aanvang is 21.00 uur en de eerste band trapt rond 22.00 af!!! De toegang is gratis. Meer info op http://www.zwols-popfront.nl Wie oh wie heeft er zin in een lekker metal avondje?! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 26-08-2004 20:41] ![]() |
|
quote: Gecorrigeerd ... En Temple Of eternity is niet mijn band. Carnal leftovers wel! ![]() |
|
Jullie maken zeker Deat! hehe ![]() Ik ben er wel bij iig ![]() ![]() |
|
quote: Koele poep! Zo hoort dat Frank! [offtopic] Hoe gaat het nu eigenlijk met Spiritual Intervention?![/offtopic] ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 31-08-2004 12:00] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Hahahaha das kut .. twee bands hebben ![]() ![]() |
|
![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: In Hoogeveen vlgs mij met Sufferage ![]() ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 31-08-2004 12:00] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Ga proberen erbij te zijn. Poepfront is immersch om den spreekwoordelijke hoeck! ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
huh en je werkt in delfzijl? ![]() |
|
ja, bouwbedrijf. we werken overal, van Geertruidenberg tot Overschild en van Lelystad tot Losser. ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
we zulle es kijken wat er te regelen valt of ik er kan zijn de jaa of de nee... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 27-08-2004 3:05] ![]() |
|
ik ben er zeker, tijden terug dat ik leftovers gezien heb, en hoe zou die nieuwe gitarist het doen? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die doet het wel goed. ![]() ![]() |
|
Hmm wie komen dr hier eigenlijk allemaal uit zwolle? ![]() |
|
Ik niet. ![]() |
|
Ik wel ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm, misschien als ik echt niks beters te doen heb..... ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:meekomen jij! Bierdrinken ![]() ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Hmm oke, verleidelijk. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:heb het in mn "agenda" staan. k heb nog wel wat dingen waar ik heenwil. ik zal je mijn lijstje ook wel ff doen ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Ik drink gezwellig mee! ![]() ![]() |
|
quote: idd, en als ik toevallig in zwolle ben ![]() |
|
Carnal Leftovers is wel een leuke band, was zeker aangenaam op Stonehenge ![]() Helaas te ver weg, dus niet aanwezig ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |