|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wederom hebben we nieuwe mensen nodig, zeker nu ook Nilesons gaat verlaten (bedankt voor al je werk!). Voor de stijlen power, prog, heavy en doom hebben we genoeg mensen, maar we merken dat we vooral op het gebied van death, black en grindcore onderbemand zijn. We zijn op zoek naar mensen die tijd over hebben om met name interviews en live reviews te schrijven en om nieuws te posten. Natuurlijk hoort het reviewen van nieuwe albums daar ook bij. We zijn op zoek naar mensen die zelf veel interesse hebben in de nederlandse, belgische en buitenlandse metalscene's, die graag op zoek gaan naar nieuw talent maar die ook de gevestigde bands aan een eerlijk oordeel onderwerpen. Werkzaamheden: - Opzoeken en plaatsen van nieuwsitems. - Bezoeken van concerten en daar een verslag van maken. - Interviews afnemen en uitwerken. - Recenseren van cd’s, dvd’s en demo’s. Vereisten: - Goede kennis van hardrock en metal. - Goede kennis van de Nederlandse taal. - Algemene kennis van html en enige ervaring in het werken met computers. - Veel inzet, niet alleen nieuws-items, cd-reviews, live-reviews en interviews schrijven van favoriete bands, maar ook van bands die niet direct in zijn of haar straatje liggen. - Tijd (liever geen mensen die al verbonden zijn aan andere e-zines, magazines of clubs) - Bij voorkeur woonachtig in Nederland. Heb je interesse en denk je dat je een aanwinst zult zijn voor ZwareMetalen, mail dan naar vacature@zwaremetalen.com |
|
Ik wil het best een kans geven hoor. Mag ik ? Jenje ? |
|
Alsjeblieft niet iemand die wat bij voorbaat toch een hekel heeft aan alle black metal bands |
|
Als ik even mijn onbescheiden mening mag ventileren.... ....als je reviews in de trant: 'Dit is gay, dit is gaaf, dit is hard, dit is zaad het gaat over bloed, poep en sperma en daarom vind ik het gaaf.'; wilt hebben, moet je vooral Nekro aannemen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als je iemand wil hebben die al die underground schuurpapier amateurs afkeurt met slecht gestructureerde half-zinnen: I'm your man. Maar...ik ben geen nederlander, so no deal (bende racisten !! ) |
|
quote:Ey, bij voorkeur gozer! Die in Polen woonachtige Vlaamse gaat het ook proberen, dus wie houdt je tegen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: en voor de "beste-stuurlui-die-aan-de kant-staan" award nomineer ik (alweer) Chelman. |
|
quote: Ik zou het best wel willen proberen, alleen heb ik een accuut tijdsgebrek, en zie ik het niet zitten om naar 10 tallen ondermaatse optredens te gaan kijken en naar dozijnen slechte demos te luisteren. |
|
quote:Spijtig, je mening actief lezende had ik van jou wel het één en ander aan verbale hoogstandjes verwacht. Ah well. Mijn hoop ligt bij Malekith. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat is sarcastisch bedoeld neem ik aan ? |
|
quote:Neen, je onderbouwt je mening beter dan menig user, en beter dan ik ooit zou kunnen. [edit]Het 2e gedeelte van die post was wél sarcastisch.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 30-08-2004 12:34] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zeg dat maar eens tegen azagtoth edit: Maar kom, ik zal een toegeving doen: Ik wil best wel revieuws schrijven van CD's, maar geen verslagen van optredens. [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 30-08-2004 12:36] |
|
quote:Oh ja, over vrouwen. Lachen hoor, maar met een beetje mensenkennis kan je erg vaak aan de kop van een vrouw al zien of er een land mee te bezeilen valt. Ik zit er zel-den naast. Zo, nu weer ontopic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat schuift dat ? |
|
Zo,net m'n eerste review naar de opperjenje gestuurd..... spelfout weggehaald... |
|
hmmm, op zich leuk, maar gaat me teveel tijd kosten en tis gewoon moeilijk om objectief te blijven. |
|
quote: Ik denk niet dat iemand objectief kan blijven bij een muziek recensie, wel ? Je kan wel altijd objectief de "feiten" opsommen, kwa geluidskwaliteit en speeltechniek en weet ik veel. Maar als je verder wil gaan, dan komt het er toch op neer of het goed klinkt of niet, en wat de muziek in je opbrengt, en dat is volledig sujectief. |
|
Leuk man ... stuurlui aan wal. Als iemand er zin in heeft, gewoon ff mailen .. |
|
quote: ff serieus: Moet je al die dingen doen die je voorstelt, of kan je je opgeven voor één aspect ? Ik wil wel best CD revieuws enzo doen, maar ik heb echt geen tijd om naar optredens ofzo te gaan. Dus als dat je goed genoeg is, wil ik er wel eens over praten... |
|
quote: quote: |
|
quote: I'll take that as a "no" than... |
|
Er zijn legio mensen die alleen cd-reviews willen doen, maar het gaat ons juist om nieuws, interviews en live reviews. Dus logischerwijze als je die laatste drie niet wilt, dan hebben we gewoonweg niets aan je .. |
|
quote: Is begrijpbaar, maar voor die andere dingen heb ik gewoonweg geen tijd. (full-time job ed) |
|
...bij deze nodig ik een ZM delegatie uit voor Mastodon(24 oktober) & Krisiun (28 oktober) voor een gedegen live verslag & interviews! |
|
quote:Idem, terwijl ik juist wel tijd heb voor concerten e.d. maar niet voor cd-reviews |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |