IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nieuwe redactieleden gezocht! Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2004 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wederom hebben we nieuwe mensen nodig, zeker nu ook Nilesons gaat verlaten (bedankt voor al je werk!). Voor de stijlen power, prog, heavy en doom hebben we genoeg mensen, maar we merken dat we vooral op het gebied van death, black en grindcore onderbemand zijn. We zijn op zoek naar mensen die tijd over hebben om met name interviews en live reviews te schrijven en om nieuws te posten. Natuurlijk hoort het reviewen van nieuwe albums daar ook bij.

We zijn op zoek naar mensen die zelf veel interesse hebben in de nederlandse, belgische en buitenlandse metalscene's, die graag op zoek gaan naar nieuw talent maar die ook de gevestigde bands aan een eerlijk oordeel onderwerpen.

Werkzaamheden:

- Opzoeken en plaatsen van nieuwsitems.
- Bezoeken van concerten en daar een verslag van maken.
- Interviews afnemen en uitwerken.
- Recenseren van cd’s, dvd’s en demo’s.

Vereisten:

- Goede kennis van hardrock en metal.
- Goede kennis van de Nederlandse taal.
- Algemene kennis van html en enige ervaring in het werken met computers.
- Veel inzet, niet alleen nieuws-items, cd-reviews, live-reviews en interviews schrijven van favoriete bands, maar ook van bands die niet direct in zijn of haar straatje liggen.
- Tijd (liever geen mensen die al verbonden zijn aan andere e-zines, magazines of clubs)
- Bij voorkeur woonachtig in Nederland.
Heb je interesse en denk je dat je een aanwinst zult zijn voor ZwareMetalen, mail dan naar vacature@zwaremetalen.com

Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 29-08-2004 21:08 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

Ik wil het best een kans geven hoor. Mag ik ? Jenje ?

valfar
Usericon van valfar
Posted 29-08-2004 21:11 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Alsjeblieft niet iemand die wat bij voorbaat toch een hekel heeft aan alle black metal bands

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2004 22:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2004 21:08 schreef Lord Gore het volgende:
Ik wil het best een kans geven hoor. Mag ik ? Jenje ?

Mail me maar eens wat recentelijk gechreven of nieuwe reviews van je ...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-08-2004 11:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Als ik even mijn onbescheiden mening mag ventileren....

....als je reviews in de trant: 'Dit is gay, dit is gaaf, dit is hard, dit is zaad het gaat over bloed, poep en sperma en daarom vind ik het gaaf.'; wilt hebben, moet je vooral Nekro aannemen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 12:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Als je iemand wil hebben die al die underground schuurpapier amateurs afkeurt met slecht gestructureerde half-zinnen: I'm your man.
Maar...ik ben geen nederlander, so no deal (bende racisten !! )

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-08-2004 12:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 12:16 schreef campske666 het volgende:
Als je iemand wil hebben die al die underground schuurpapier amateurs afkeurt met slecht gestructureerde half-zinnen: I'm your man.
Maar...ik ben geen nederlander, so no deal (bende racisten !! )
Ey, bij voorkeur gozer! Die in Polen woonachtige Vlaamse gaat het ook proberen, dus wie houdt je tegen?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-08-2004 12:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 11:56 schreef Chelman het volgende:
Als ik even mijn onbescheiden mening mag ventileren....

....als je reviews in de trant: 'Dit is gay, dit is gaaf, dit is hard, dit is zaad het gaat over bloed, poep en sperma en daarom vind ik het gaaf.'; wilt hebben, moet je vooral Nekro aannemen.

en voor de "beste-stuurlui-die-aan-de kant-staan" award nomineer ik (alweer) Chelman.

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 12:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 12:24 schreef Greycloak het volgende:
Ey, bij voorkeur gozer! Die in Polen woonachtige Vlaamse gaat het ook proberen, dus wie houdt je tegen?

Ik zou het best wel willen proberen, alleen heb ik een accuut tijdsgebrek, en zie ik het niet zitten om naar 10 tallen ondermaatse optredens te gaan kijken en naar dozijnen slechte demos te luisteren.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-08-2004 12:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 12:29 schreef campske666 het volgende:
Ik zou het best wel willen proberen, alleen heb ik een accuut tijdsgebrek, en zie ik het niet zitten om naar 10 tallen ondermaatse optredens te gaan kijken en naar dozijnen slechte demos te luisteren.
Spijtig, je mening actief lezende had ik van jou wel het één en ander aan verbale hoogstandjes verwacht.
Ah well. Mijn hoop ligt bij Malekith.

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 12:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 12:31 schreef Greycloak het volgende:
Spijtig, je mening actief lezende had ik van jou wel het één en ander aan verbale hoogstandjes verwacht.

Dat is sarcastisch bedoeld neem ik aan ?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-08-2004 12:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 12:32 schreef campske666 het volgende:
Dat is sarcastisch bedoeld neem ik aan ?
Neen, je onderbouwt je mening beter dan menig user, en beter dan ik ooit zou kunnen.

[edit]Het 2e gedeelte van die post was wél sarcastisch.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 30-08-2004 12:34]

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 12:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 12:33 schreef Greycloak het volgende:
Neen, je onderbouwt je mening beter dan menig user, en beter dan ik ooit zou kunnen.

Zeg dat maar eens tegen azagtoth

edit: Maar kom, ik zal een toegeving doen:

Ik wil best wel revieuws schrijven van CD's, maar geen verslagen van optredens.

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 30-08-2004 12:36]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-08-2004 12:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 12:34 schreef campske666 het volgende:
Zeg dat maar eens tegen azagtoth
Oh ja, over vrouwen. Lachen hoor, maar met een beetje mensenkennis kan je erg vaak aan de kop van een vrouw al zien of er een land mee te bezeilen valt. Ik zit er zel-den naast.

Zo, nu weer ontopic.

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 12:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 12:35 schreef Greycloak het volgende:

Zo, nu weer ontopic.

Wat schuift dat ?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2004 13:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo,net m'n eerste review naar de opperjenje gestuurd.....

spelfout weggehaald...

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 30-08-2004 13:26 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

hmmm, op zich leuk, maar gaat me teveel tijd kosten en tis gewoon moeilijk om objectief te blijven.

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 13:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 13:26 schreef collision-tammi het volgende:
hmmm, op zich leuk, maar gaat me teveel tijd kosten en tis gewoon moeilijk om objectief te blijven.

Ik denk niet dat iemand objectief kan blijven bij een muziek recensie, wel ?
Je kan wel altijd objectief de "feiten" opsommen, kwa geluidskwaliteit en speeltechniek en weet ik veel. Maar als je verder wil gaan, dan komt het er toch op neer of het goed klinkt of niet, en wat de muziek in je opbrengt, en dat is volledig sujectief.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leuk man ... stuurlui aan wal.

Als iemand er zin in heeft, gewoon ff mailen ..

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 13:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 13:57 schreef Jenje het volgende:
Leuk man ... stuurlui aan wal.

Als iemand er zin in heeft, gewoon ff mailen ..

ff serieus:

Moet je al die dingen doen die je voorstelt, of kan je je opgeven voor één aspect ?
Ik wil wel best CD revieuws enzo doen, maar ik heb echt geen tijd om naar optredens ofzo te gaan.
Dus als dat je goed genoeg is, wil ik er wel eens over praten...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 13:59 schreef campske666 het volgende:
ff serieus:

Moet je al die dingen doen die je voorstelt, of kan je je opgeven voor één aspect ?
Ik wil wel best CD revieuws enzo doen, maar ik heb echt geen tijd om naar optredens ofzo te gaan.
Dus als dat je goed genoeg is, wil ik er wel eens over praten...

quote:
We zijn op zoek naar mensen die tijd over hebben om met name interviews en live reviews te schrijven en om nieuws te posten. Natuurlijk hoort het reviewen van nieuwe albums daar ook bij.

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 14:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:01 schreef Jenje het volgende:

I'll take that as a "no" than...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 14:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er zijn legio mensen die alleen cd-reviews willen doen, maar het gaat ons juist om nieuws, interviews en live reviews. Dus logischerwijze als je die laatste drie niet wilt, dan hebben we gewoonweg niets aan je ..

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 14:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:03 schreef Jenje het volgende:
Er zijn legio mensen die alleen cd-reviews willen doen, maar het gaat ons juist om nieuws, interviews en live reviews. Dus logischerwijze als je die laatste drie niet wilt, dan hebben we gewoonweg niets aan je ..

Is begrijpbaar, maar voor die andere dingen heb ik gewoonweg geen tijd. (full-time job ed)

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-08-2004 14:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

...bij deze nodig ik een ZM delegatie uit voor Mastodon(24 oktober) & Krisiun (28 oktober) voor een gedegen live verslag & interviews!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-08-2004 14:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:05 schreef campske666 het volgende:
Is begrijpbaar, maar voor die andere dingen heb ik gewoonweg geen tijd. (full-time job ed)
Idem, terwijl ik juist wel tijd heb voor concerten e.d. maar niet voor cd-reviews

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com