|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:idee! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-08-2004 14:15] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Een recensie is een combinatie van subjectieve en objectieve waarnemingen. Het kan immers zijn dat de stijl muziek je niet echt aanspreekt, maar dan kun je er toch nog een objektief oordeel over vellen. Maar het blijft idd de mening van 1 persoon, hoewel kwaliteit natuurlijk bij voorbaat niet subjectief is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zowiezo de combinatie death black is al iets waar je niet echt veel mee kan. Het is meer een tweestrijd altijd dan dat het samen kan. Of je hebt iemand die meer death georienteerd is of vica versa. Kan je beter 2 mensen kiezen? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
@Jenje;ik typ me het laplazarus.Stuk was te groot voor 1 mailtje,dus je hebt em in 4 x.Check effe of ie compleet is..... Andere stuk zal waarschijnlijk in een keer of 8(!!) komen.... spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik heb het geprobeerd net voor ze die nieuwe 'advertentie' naar redactieleden plaatsten, maar tja. Afstand is blijkbaar niet te overbruggen, anno 2004. Sorry, maar toch bedankt voor je vertrouwen "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Dat zei ik |
|
quote: tering!!!! HOE LANG IS DIE REVIEW WEL NIET?? I Find That I Am Not There... |
|
En trouwens CD reviews kan je ook gewoon door forumleden laten schrijven en mochten er meerdere reviews van dezelfde cd zijn kies je gewoon de beste. Als je toch een tekort op wilt vullen, dan kan je daar net zo goed het forum voor gebruiken. Er zijn veel mensen die gewoonweg geen tijd hebben om interviews te doen (of zelfs kunnen) en nieuws op te zoeken e.d. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Onzin. Veel black liefhebbers kunnen ook wel overweg met death metal platen en andersom. En dan spreek ik ook voor mezelf. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Slechts 2 a -4 tjes,maar schijnbaar veel te groot voor 1 e-mail. spelfout weggehaald... |
|
quote: hmm, naja ik dus niet. Over het algemeen spreekt black mij helemaal niet aan. Er is wel degelijk een flink gat tussen de 2 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: cd's door forum leden laten reviewen.... euh.... yeah right I Find That I Am Not There... |
|
quote: Gelukkig duurt het zoeken en plaatsen van nieuwtjes veeeeel minder lang dan een album vier of vijf keer moeten luisteren om er een objectieve mening over te kunnen vormen - waarna ook de review nog geschreven en online gezet moet worden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jij bent toch ook een forum-lid |
|
quote: Ik zie het probleem niet, of denk je soms dat hier mensen rondlopen die geen hans weten van metal. Er zijn wel mensen hier die vrij snel cd's krijgen en/of oudere cd's nog kunnen reviewen. Maarja als je zo conservatief wil blijven door alles over te laten aan een handjevol. Dan doe je dat he.. Dit kan trouwens ook over nieuwspostings gaan, een soort van nieuwssubmit. Veel handen maken licht werk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja! EN redactie lid I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ohhh hail vanderholst. Oppermaster van ZM! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Met andere dingen had ik het vooral over interviews en concerten. Daar moet je je namelijk voor verplaatsen en ganse avonden opofferen, en dat kan er bij mij niet meer bij. Cd's luisteren kan ik de ganse dag op het werk en in de auto, dat is dus geen probleem. |
|
quote: WORSHIP ME!!!!! muhahahaha !!! I Find That I Am Not There... |
|
Die nieuwssubmit bestaat al. Kom maar met die nieuwtjes zou ik zeggen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: UGH!!! I Find That I Am Not There... |
|
Als het puur om live verslagen/interviews gaat en nieuwtjes wil ik best een gokje wagen |
|
quote: oh, dat wist ik niet eens Maarja ik leg hier alleen wat ideetje neer. Zie maar wat ermee gedaan wordt "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |