IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nieuwe redactieleden gezocht! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:25 schreef 0Tolerence het volgende:
Dit kan trouwens ook over nieuwspostings gaan, een soort van nieuwssubmit. Veel handen maken licht werk

Er is al eeuwen een nieuwssubmit ..

campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 14:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:29 schreef Jenje het volgende:
Er is al eeuwen een nieuwssubmit ..

En als je nu eens een vitamine-kuur zou doen, mischien wordt je dan beter gezind...

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-08-2004 14:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Zo, zijn de slowchatters eindelijk wakker geworden? (duurde nog lang vind ik)

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:28 schreef 0Tolerence het volgende:
oh, dat wist ik niet eens
Maarja ik leg hier alleen wat ideetje neer. Zie maar wat ermee gedaan wordt

Het is een idee, maar de cd-reviews is het probleem niet, alleen de black en core-varianten zouden meer aandacht moeten krijgen.

Probleem zijn interviews, live-reviews en nieuws, daar moet de frequentie van omhoog ..

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-08-2004 14:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:35 schreef Jenje het volgende:
Het is een idee, maar de cd-reviews is het probleem niet, alleen de black en core-varianten zouden meer aandacht moeten krijgen.

Probleem zijn interviews, live-reviews en nieuws, daar moet de frequentie van omhoog ..

Deathmetal nieuws:
http://www.soulkillerwebzine.com/soulkiller_main.htm

"This one is older than shit, heavier than time!"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 14:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb 'm in mijn favorieten gezet!

Maar ik denk dat jullie onderschatten hoeveel tijd er in goed redactiewerk gaat zitten ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 11:56 schreef Chelman het volgende:
Als ik even mijn onbescheiden mening mag ventileren....

....als je reviews in de trant: 'Dit is gay, dit is gaaf, dit is hard, dit is zaad het gaat over bloed, poep en sperma en daarom vind ik het gaaf.'; wilt hebben, moet je vooral Nekro aannemen.

Iedereen mag een poging wagen, misschien kan nekro wel heel serieus goed schrijven, weet je maar nooit ...

J moet iemand forum persoonlijkheid niet doortrekken naar werkgedrag.

nobassak
Usericon van nobassak
Posted 30-08-2004 14:41 by nobassak Wijzig reactieProfiel van nobassakQuote dit berichthttp://www.nobassak.nl

Hoe doen jullie dat met het recenseren van cd’tjes?
Krijg je die via jullie?
En concerten? Hebben jullie veel zalen/platenmaatschappijen die met jullie samen werken?
En zo ja onder welke voorwaarden? Toch niet, jullie krijgen cd’tjes en daar verwachten zij een goede recensies voor in de plaats?

Ik zal van Ocultfest a.s. zaterdagmiddag eens een revieuw schrijven.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wij werken smaen met een fikse hoeveelheid labels en promotiekantoren, die weten heus wel dat niet iedereen alles goed kan vinden.

Via die labels/promo's komen we aan promo's en gastenlijstplaatsen. Soms ook via zalen zelf.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 15:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:06 schreef Spirit In Black het volgende:
...bij deze nodig ik een ZM delegatie uit voor Mastodon(24 oktober) & Krisiun (28 oktober) voor een gedegen live verslag & interviews!
Nijmegen of nie?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2004 15:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

@Jenje;check mail.Tweede stuk heb je in 7 keer
Zometeen gaat vrouwlief word terug op de pc zetten,want dit is hopeloos op deze manier helaas...
Ik hoop dat ik mijn eindexamen goed heb afgelegd heheheh

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 15:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hehehe ik zal het eens samen met Paul en Twan doorspitten ...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2004 15:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 15:04 schreef Jenje het volgende:
hehehe ik zal het eens samen met Paul en Twan doorspitten ...

Is goed.Laat me niet te lang in spanning zitten...

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is goe .. eerst zelf nog ff achterstandje aan reviews wegwerken ...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-08-2004 15:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 15:00 schreef Jenje het volgende:
Nijmegen of nie?

Jups!

Max. 2...wel contact opnemen mocht er gebruik van gemaakt willen worden!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 15:07 schreef Spirit In Black het volgende:
Jups!

Max. 2...wel contact opnemen mocht er gebruik van gemaakt willen worden!

Moet je me effe je adres mailen (zie dat je em verborgen houd hier op het forum) dan komt dat helemaal goed!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-08-2004 15:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

heb jeje mail?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep
Ben mensen aant zoeken!

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 30-08-2004 19:35 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 14:06 schreef Spirit In Black het volgende:
...bij deze nodig ik een ZM delegatie uit voor Mastodon(24 oktober) & Krisiun (28 oktober) voor een gedegen live verslag & interviews!

Daar hoef ik niet eens heen te gaan om er een recentie van te kunnen schrijven: Het was bar slecht en belabberd, een ongeinspireerd zooitje slap aftreksel waar zelfs mijn ongewassen sokken van op de loop zouden gaan!!

Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 30-08-2004 20:01 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 11:56 schreef Chelman het volgende:
Als ik even mijn onbescheiden mening mag ventileren....

....als je reviews in de trant: 'Dit is gay, dit is gaaf, dit is hard, dit is zaad het gaat over bloed, poep en sperma en daarom vind ik het gaaf.'; wilt hebben, moet je vooral Nekro aannemen.

Godver. Nou ja, hehehehe. @ Jenje, een beetje laat, maar je mag wel een copietje hebben van mijn eigen underground zine Trendkill hoor, kan je meteen m'n schrijfstijl es doornemen. Ik zal de zine wel even doorsturen naar het zm redactie adres. Dan moet het goed komen. Geef dan ook een exemplaar door aan Chelman. Kan ie lachen.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2004 20:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

@Jenje,heb je m'n stukkies al effe doorgelezen,en leek het ergens op?

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb er ff snel doorheen gelezen, zag er prima uit!

Ik maak er ff 1 heel stuk van zodat ik die aan Twan en Paul kan laten lezen, zodra die hun mening hebben gegeven krijg je bericht van me ...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2004 20:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 20:08 schreef Jenje het volgende:
Heb er ff snel doorheen gelezen, zag er prima uit!

Ik maak er ff 1 heel stuk van zodat ik die aan Twan en Paul kan laten lezen, zodra die hun mening hebben gegeven krijg je bericht van me ...

Mooi zo

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik hoop niet dat je verwacht dat we superrap reageren .. banen, huishoudens etc etc ...

Jammer dat ZM nog geen geld oplevert ..zucht ..

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2004 20:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 20:10 schreef Jenje het volgende:
Ik hoop niet dat je verwacht dat we superrap reageren .. banen, huishoudens etc etc ...

Jammer dat ZM nog geen geld oplevert ..zucht ..

Nee hoor,maar indien mogelijk zou het best leuk zijn om die stukjes te plaatsen als ze nog "actueel"zijn..

spelfout weggehaald...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com