IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nieuwe redactieleden gezocht! Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 20:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Denken we aan

Alhoewel deze proefrecensies in eerste plaatsniet voorplaatsing bedoelt zijn, meer om te zien of je er wat van kan

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2004 20:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 20:17 schreef Jenje het volgende:
Denken we aan

Alhoewel deze proefrecensies in eerste plaatsniet voorplaatsing bedoelt zijn, meer om te zien of je er wat van kan

Ja,dat snap ik,maar als jullie de boel goedkeuren zou het zonde zijn om ze weg te pleuren en er niks mee doen bedoel ik maar

spelfout weggehaald...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 20:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

I know

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-08-2004 20:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 19:35 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Daar hoef ik niet eens heen te gaan om er een recentie van te kunnen schrijven: Het was bar slecht en belabberd, een ongeinspireerd zooitje slap aftreksel waar zelfs mijn ongewassen sokken van op de loop zouden gaan!!

cultuurbarbaar

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 05-09-2004 1:25 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2004 9:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nieuwe vacature

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-01-2006 14:42 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Voor de volgende vraag weet ik geen beter topic te vinden en ik heb ook geen zin om een nieuw topic te openen.

Wat betreft de recensies op Zware Metalen.
Waar zijn de scores op gebaseerd? Als een score 73/100 is, wordt eigenlijk gesuggereerd dat het de som is van diverse punten. Iets wat ik betwijfel.
Waarom krijgt een cd niet een score van 7/10 of 8/10?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-01-2006 16:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2006 14:42 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Voor de volgende vraag weet ik geen beter topic te vinden en ik heb ook geen zin om een nieuw topic te openen.

Wat betreft de recensies op Zware Metalen.
Waar zijn de scores op gebaseerd? Als een score 73/100 is, wordt eigenlijk gesuggereerd dat het de som is van diverse punten. Iets wat ik betwijfel.
Waarom krijgt een cd niet een score van 7/10 of 8/10?

Vooral omdat er een ontzettend groot verschil bestaat tussen een 7 en een 8. Op deze manier kun je behoorlijk precies een cijfer geven aan een gerecenseerde cd.

Het is dus idd geen optelsom van verschillende factoren. Als je dat gaat doen, moet je ook weer een bepaalde weegfactor inbouwen voor elke factor die je beoordeelt (still with me?). Zo is instrumentbeheersing behoorlijk wat relevanter voor technische death metal, dan voor veel black of doom metal, bijvoorbeeld. Voor technische death metal zou "instrumentbeheersing" dus een weegfactor "1" krijgen, voor bepaalde bands in het black en doom metal genre niet eens "0.5", etc. Dat zou veel te ingewikkeld worden.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 15-01-2006 16:04]

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-01-2006 16:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ach, ik zie sowieso het nut van die cijferbeoordeling niet in. Waarom zou je er een cijfer aan geven als je je ook kunt redden met louter woorden? Ik ben echt blij dat ik geen cijfers aan m'n recensies moet geven, ik zou niet weten waar te beginnen.

MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 16-01-2006 14:22 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Ik heb al 3x eerder gepoogt om redacteur te worden van een metal-site/zine, zonder succes. Niet dat ik slecht was ofzo, maar ik kwam gewoon te laat vrees ik. Ik wil het in ieder geval dolgraag proberen uiteraard. Ik heb al veel reviews geschreven, maar dat waren game-reviews voor game-sites (voor o.a. een XBox-site).

[Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 16-01-2006 14:25]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-01-2006 14:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 16:29 schreef WhiteRider het volgende:
Ach, ik zie sowieso het nut van die cijferbeoordeling niet in. Waarom zou je er een cijfer aan geven als je je ook kunt redden met louter woorden? Ik ben echt blij dat ik geen cijfers aan m'n recensies moet geven, ik zou niet weten waar te beginnen.
Groot voordeel voor ons:

Wij zijn een NL-talig webzine. Zo kunnen buitenlandse labels/bands/etc. deze info toch gebruiken als promotiemateriaal en/of als gewoon informatie.

Op zich hoeft cijfers geven trouwens niet moeilijk te zijn. Tenminste als je een goed referentiekader hebt kun je normaalgesproken erg goed beoordelen op verschillende punten. Niks mis mee lijkt me.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 16-01-2006 15:05 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Ik heb een mail + proefrecensie verzonden.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2006 15:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com