|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja,dat snap ik,maar als jullie de boel goedkeuren zou het zonde zijn om ze weg te pleuren en er niks mee doen bedoel ik maar spelfout weggehaald... |
|
I know |
|
quote: cultuurbarbaar |
|
|
|
Nieuwe vacature |
|
Voor de volgende vraag weet ik geen beter topic te vinden en ik heb ook geen zin om een nieuw topic te openen. Wat betreft de recensies op Zware Metalen. Waar zijn de scores op gebaseerd? Als een score 73/100 is, wordt eigenlijk gesuggereerd dat het de som is van diverse punten. Iets wat ik betwijfel. Waarom krijgt een cd niet een score van 7/10 of 8/10? |
|
quote: Vooral omdat er een ontzettend groot verschil bestaat tussen een 7 en een 8. Op deze manier kun je behoorlijk precies een cijfer geven aan een gerecenseerde cd. Het is dus idd geen optelsom van verschillende factoren. Als je dat gaat doen, moet je ook weer een bepaalde weegfactor inbouwen voor elke factor die je beoordeelt (still with me?). Zo is instrumentbeheersing behoorlijk wat relevanter voor technische death metal, dan voor veel black of doom metal, bijvoorbeeld. Voor technische death metal zou "instrumentbeheersing" dus een weegfactor "1" krijgen, voor bepaalde bands in het black en doom metal genre niet eens "0.5", etc. Dat zou veel te ingewikkeld worden. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 15-01-2006 16:04] |
|
Ach, ik zie sowieso het nut van die cijferbeoordeling niet in. Waarom zou je er een cijfer aan geven als je je ook kunt redden met louter woorden? Ik ben echt blij dat ik geen cijfers aan m'n recensies moet geven, ik zou niet weten waar te beginnen. |
|
Ik heb al 3x eerder gepoogt om redacteur te worden van een metal-site/zine, zonder succes. Niet dat ik slecht was ofzo, maar ik kwam gewoon te laat vrees ik. Ik wil het in ieder geval dolgraag proberen uiteraard. Ik heb al veel reviews geschreven, maar dat waren game-reviews voor game-sites (voor o.a. een XBox-site). [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 16-01-2006 14:25] |
|
quote:Groot voordeel voor ons: Wij zijn een NL-talig webzine. Zo kunnen buitenlandse labels/bands/etc. deze info toch gebruiken als promotiemateriaal en/of als gewoon informatie. Op zich hoeft cijfers geven trouwens niet moeilijk te zijn. Tenminste als je een goed referentiekader hebt kun je normaalgesproken erg goed beoordelen op verschillende punten. Niks mis mee lijkt me. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb een mail + proefrecensie verzonden. |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |