|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Supertof ja! Mis alleen deel 13 na alles gedownload te hebben. Ach ja, schoonheidsfoutje. |
|
quote: Nu je het zegt. Ik heb zelf deel 13 ook niet. Alles wat Snarkmans toentertijd online heeft gegooid heb ik gedownd. Blame it on him. |
|
@Snark: Je hebt ook cassette-USB spelers quote: |
|
Ja, leuk, maar het lijkt mij dat een oldschool cassetterecorder een stuk goedkoper is, gewoon ff bij een kringloopwinkel naar binnen lopen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, leuk, maar hoe maak je dan mp3's van je tapes? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geweldig om dit weer terug te luisteren!!!!!bedankt!!! kom maar op met de rest !!!!! |
|
Heeft Aaaaaaaaaaarco die FTP nu al es online? Can't wait... |
|
er zijn een aantal uitzendingen van Vara's Vuurwerk via soulseek te vinden |
|
Ha heb ook nog tig opnames op tape. Leuk om terug te horen. =) |
|
quote: Knal 't op mp3! Maken we er een mooi bibliotheekje van |
|
Ik heb er het apparatuur niet voor. En het zijn geen hele opnames van de uitzendingen.Zo min mogelijk geklets,wel interviews van bands. =) |
|
Godverse Holiemolie! Dit is echt supervet!! Dat wat ik ooit heb opgenomen is al JAREN geleden gewist/weggegooid. Heerlijk om weer te horen!!! Here kitty kitty kitty! |
|
Het meeste wat Henk toen draaide heb ik, maar ik zoek nog een paar opnames: Love/Hate (Aardschokdag 1992) Love On Ice (DOA 1992) The Organization (DOA 1992) Megadeth (Aardschokdag 1988) Iemand torrent/ftp tips? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Je wilt geld hebben voor 20 jaar oude tapes met radio opnames? :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
dat is wel het idee,ik heb ze namelijk ook gekocht. |
|
:')!!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
=) |
|
Preventief gehuil, misschien laat hij ze wel voor een zeer miniem bedrag gaan. Niks mis mee, toch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
die opmerking behoeft de aanvulling van de vraagprijs, vleesvoorbeest.... [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 01-10-2010 15:33] |
|
quote: Oew! *maakt een spurt naar de zolder* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
het gaat er eigenlijk om een klein beetje dat je natuurlijk een stukje geschiedenis in handen hebt,niet de jouwe,maar het kan wel de jouwe worden voor laten we zeggen 1 euro per bandje,das toch hartstikke leuk. |
|
Godver Ik bied de Wachttoren aan, als iemand interesse heeft kan ik zelfs de wachttorens vanaf den eerste uitgave bij elkaar krijgen. Dus. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |