|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, check. M'n judgementday.nl meeladres doet het om een of andere duistere reden niet meer, ik zal je ff meelen met een ander meeladres. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Had je m'n meel gehad? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wie kan de Vara's Vuurwerk 50 over 1989 aanvullen ? 01 Slayer - Angel of Death 02 Metallica - One 03 Metallica - Master of Puppets 04 Sacred Reich - Surf Nicaragua 05 Iron Maiden - The Number Of The Beast 06 Queensryche - Suite Sister Mary 07 - 08 - 09 Metallica - Dyers Eve 10 Annihilator - Alison Hell 11 Death - Leprosy 12 Megadeth - Peace Sells 13 Metallica - Sanitarium 14 Metallica - Fade to Black 15 Megadeth - In My Darkest Hour 16 Slayer - Hell Awaits 17 AC/DC - Whole Lotta Rosie 18 Anthrax - Indians 19 Slayer - South of Heaven 20 Queensryche - Eyes of a Stranger 21 Metallica - Damage Inc. 22 Metallica - Blackened 23 Anthrax - Antisocial 24 Obituary - Slowly we Rot 25 Sodom - Nuclear Winter 26 Kiss - Detroit Rock City 27 Iron Maiden - Hallowed be thy Name 28 Death - Pull the Plug 29 Toxik - World Circus 30 Metallica - To Live is to Die 31 Flotsam and Jetsam - No place for Disgrace 32 Vengeance - Arabia 33 Iron Maiden - Phantom of the Opera 34 Exodus - Fabulous Disaster 35 Queensryche - Queen of the Reich 36 Metallica - Am I Evil 37 - 38 King Diamond - At the Graves 39 Metallica - ...and Justice For All 40 Guns and Roses - Paradise City 41 Testament - Practice What You Preach 42 Metallica - For whom the Bell Tolls 43 Iron Maiden - Wasted Years 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - Laterrr, Wilco |
|
Wat een lijst! |
|
In ieder geval moet er nog Destruction-Mad Butcher bij, op plaats 7 of 8, en dan de tweede en mindere versie uit 1987. Helaas heb ik mijn handgeschreven vuurwerklijsten allang met het oudpapier meegegeven. |
|
tja, moest af en toe me bandje omdraaien denk ik. nog in dienst in 't harde opgenomen. Wilc "o" |
|
iedereen geintresseerd in de oude meuk opgelet.. ik heb n eigen ftp server opgezet. geen gekloot meer met megaupload en dat soort kankerzooi... mail maar... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Tof! Ik stuur effe een mailtje morgen! Waarom eigenlijk geen torrents? Dat is veel makkelijker, lijkt me. Nog zo stoere internet warrior. |
|
dan moet ik t alsnog zelf van mn eigen compie gaan seeden... dit ding draait los van mn computer In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Geweldig, dit! Ik heb net dit jaar al mijn handgeschreven lijstjes van Beton en Stampij weggegooid wegens 'ernstig kleiner gaan wonen'. Ik blijk dus niet de enige gek geweest te zijn Uiteraard heb ik al die lijstjes wel nog even doorgebladerd en verbaasd gestaan over alle bands die niet meer bestaan of die juist wel nog bestaan. Jeugdsentiment... ***Ruadh gu brath!*** |
|
alles bijgewerkt t/m 18-8-1987.. jaja nu loop ik in ene voor!!!! geintresseerden weten wat te doen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Werkt super. Thanx again! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Heb ik 'em nou gesloopt? 4 tegelijk downen gaat blijkbaar niet? Probleem bij het laden van de pagina. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ja mn fukkin router liep vast, dat doet ie soms... tip regel effe een ftp clientje en voer de gegevens daarin in... dfat lijkt me simpeler voor je + ik ben er zelf op een ander deel ong 30.000 beelden uit mn eigen verzamelde beeldarchief naartoe aan t kopieren... [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 01-08-2007 22:48] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, weer even ergens ws ftp downen, dat staat nog niet op deze pc. Handiger ook, telkens dat password scherm is ook weer zowat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dat klinkt interessant...email. Bazzio Attacks!!! |
|
Hierbij de aanvulling van de Vuurwerk 50 - 1989: 50. L.W.S. - Lunatics without a skateboard 49. Slayer - Praise of Death 48. Kreator - Betrayer 47. Kreator - Extreme Aggression 46. Metallica - Creeping Death 45. Metallica - The Four Horsemen 44. Iron Maiden - Aces High 37. Nuclear Assault - Hang the Pope 08. Testament - Over the wall 07. Helloween - Halloween Dus (helaas) geen Destruction met Mad Butcher (Posted 17-07-2007 18:03 by axegrinder). Wel een zeer goed nummer overigens! Hoe kan ik overigens de FTP server benaderen om bestanden te downloaden? |
|
Thx mate. Ja die FTP site zou ik ook wel willen weten. Dat zou wel cool zijn. Laterrrr, Wilco |
|
Hierbij dan de aangevulde, en dus complete Top50 over 1989. 01 Slayer - Angel of Death 02 Metallica - One 03 Metallica - Master of Puppets 04 Sacred Reich - Surf Nicaragua 05 Iron Maiden - The Number Of The Beast 06 Queensryche - Suite Sister Mary 07 Helloween - Halloween 08 Testament - Over the wall 09 Metallica - Dyers Eve 10 Annihilator - Alison Hell 11 Death - Leprosy 12 Megadeth - Peace Sells 13 Metallica - Sanitarium 14 Metallica - Fade to Black 15 Megadeth - In My Darkest Hour 16 Slayer - Hell Awaits 17 AC/DC - Whole Lotta Rosie 18 Anthrax - Indians 19 Slayer - South of Heaven 20 Queensryche - Eyes of a Stranger 21 Metallica - Damage Inc. 22 Metallica - Blackened 23 Anthrax - Antisocial 24 Obituary - Slowly we Rot 25 Sodom - Nuclear Winter 26 Kiss - Detroit Rock City 27 Iron Maiden - Hallowed be thy Name 28 Death - Pull the Plug 29 Toxik - World Circus 30 Metallica - To Live is to Die 31 Flotsam and Jetsam - No place for Disgrace 32 Vengeance - Arabia 33 Iron Maiden - Phantom of the Opera 34 Exodus - Fabulous Disaster 35 Queensryche - Queen of the Reich 36 Metallica - Am I Evil 37 Nuclear Assault - Hang the Pope 38 King Diamond - At the Graves 39 Metallica - ...and Justice For All 40 Guns and Roses - Paradise City 41 Testament - Practice What You Preach 42 Metallica - For whom the Bell Tolls 43 Iron Maiden - Wasted Years 44 Iron Maiden - Aces High 45 Metallica - The Four Horsemen 46 Metallica - Creeping Death 47 Kreator - Extreme Aggression 48 Kreator - Betrayer 49 Slayer - Praise of Death 50 L.W.S. - Lunatics without a skateboard Laterrr, Wilco |
|
En die 50 nummers staan ook nu nog als een huis! En dan zijn we 20 jaar later. Vorige week in een nostalgische bui de Vuurwerk 50 en wat DOA opnamen gedigitaliseerd en dan voel ik me weer 20! Op YouTube zag ik ook het optreden van Metal Church (DOA 1991) voorbij fietsen, komt dat ook op DVD? De dinsdag na DOA 1991 de ruwe versies van Primus, Metal Church en Obituary waren geniaal! Ach en toen hadden we Angel nog en traden er nog bands op in de Steile Trap in Deventer, Donkey Shot in Heemskerk. Gauw terug op de radio dat programma! FUCK KINK! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: http://www.metal-archives.com/release.php?id=152257 [Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 20-11-2007 13:07] |
|
afgelopen jaar heb ik een ftpserver aangeschaft en dacht o.a. de vara's vuurwerk opnames daarmee te kunnen 'overbrengen'... dat liep in de soep en ik was t helemaal zat, nu blijkt dat dat op de een of andere manier aan mn modem, daar heb ik nu een nieuwe voor en t ziet er naar uit dat dit werkt... ik ga zo een stel opnames erop mikken en een mail rondsturen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |