|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Goed nieuws, man! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
jij hebt mail In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
*puppy-oogjes* |
|
a r c o < @ > p l a n e t . n l In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hier werkt het helaas nog niet |
|
Hi, Via google kwam ik hier terecht, ik zoek nl. uitzendingen van Vara's Vuurwerk. Ik had vroeger (lees: 15 jaar terug!) een heleboel tapes van Henk Westbroek, maar deze hebben het helaas niet meer overleefd... Ik heb dit topic al even snel doorgescrolld maar kwam geen bruikbare links (meer) tegen om te kunnen downloaden? Wie kan mij verder helpen? Ciao! Valentino |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
@Aaaarco: DONE! |
|
Arco, Hoe staat het met het ftp gebeuren ? Ik heb ook nog altijd 25 minuten van nov 1989. Later, Wilco |
|
Ja, offtopic, maar toch: Over nog ouder gesproken!!! STAMPIJ 1981, weet U nog? http://www.hannekekappen.nl/muziek.php [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-03-2008 22:14] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mogguuuh, Heeft iemand ook playlists van de wekelijkse uitzendingen ? Rol-lator, Wilco |
|
Hoi Arco, Wil het lukken met de FTP? Kan niet wachten... Ciao! Valentino |
|
hmm ben er gewoon niet zo mee bezig op t moment.. zal m op mn to do lijstje zetten, gewoon tussen de opdrachten, misschien komt t dan goed sorry.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Never mind, just curious! |
|
Hallo hier, in een nostalgische bui een googlesearch gedaan naar gedigitaliseerde vuurwerkopnamen, dus ff dit topic omhoog gekickt, Ben benieuwd of er nog een ftp-download locatie is. Eventueel kan ik dit materiaal op een andere manier hosten (lees : torrent-seed!) grtn, Mart |
|
hehe niet echt goede tijd van het jaar om daar op te gaan zoeken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Is dit nog iets voor je of heb je die al? http://thepiratebay.org/torrent/4062687/VARA_s_Vuurwerk_Top_65_(MP3__Various) Vara's Vuurwerk Top 65 - 1990 65 - De Raggende Mannen - Nee's Da's Niks !.mp3 64 - Metallica - For Whom The Bell Tolls.mp3 63 - Metallica - Blackened.mp3 62 - Metallica - Am I Evil-.mp3 61 - Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son.mp3 60 - Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name.mp3 59 - Guns N' Roses - Paradise City.mp3 58 - Death - Pull the Plug.mp3 57 - Testament - The Legacy.mp3 56 - Metallica - To Live is to Die.mp3 55 - Annihilator - Stonewall.mp3 54 - Sodom - Nuclear Winter.mp3 53 - Metallica - Dyers Eve.mp3 52 - Megadeath - peace sells.mp3 51 - Obituary - Cause of Death.mp3 50 - Napalm Death - Suffer the Children.mp3 49 - Iron Maiden - Phantom Of The Opera.mp3 48 - Helloween - I Want Out.mp3 47 - Slayer - South Of Heaven.mp3 46 - Obituary - Find The Arise.mp3 45 - Metallica - Orion.mp3 44 - Judas Priest - Metal Meltdown.mp3 43 - Carcas - Exhume To Consume.mp3 42 - Annihilator - Never, Neverland.mp3 41 - Iron Maiden - No Prayer For The Dying.mp3 40 - Anthrax - Indians.mp3 39 - Morbid Angel - Chapel of Ghouls.mp3 38 - Van Halen - Jump.mp3 37 - Slayer - Raining Blood.mp3 36 - Obituary - Slowly We Rot.mp3 35 - Obituary - Dying.mp3 34 - Judas Priest - Painkiller.mp3 33 - Napalm Death - Siege of Power.mp3 32 - Slayer - Hell Awaits.mp3 31 - Slayer - Dead Skin Mask.mp3 30 - Queensr che - Eyes Of A Stranger.mp3 29 - Entombed - Left Hand Path.mp3 28 - Nuclear Assault - Hang The Pope.mp3 27 - Metallica - Welcome Home (Sanitarium).mp3 26 - Metallica - Creeping Death.mp3 25 - Megadeath - Holy Wars... The Punishment Due.mp3 24 - Napalm Death - Evolved As One.mp3 23 - Iron Maiden - Holy Smoke.mp3 22 - Metallica - Fade to Black.mp3 21 - Helloween - halloween.mp3 20 - Sepultura - Slaves Of Pain.mp3 19 - Sepultura - Beneath The Remains.mp3 18 - Death - Spiritual Healing.mp3 17 - Annihilator - Alison Hell.mp3 16 - Sacred Reich - Who's to Blame.mp3 15 - Queensr che - Suite Sister Mary.mp3 14 - Manowar - Battle Hymns.mp3 13 - ACDC - Whole Lotta Rosie.mp3 12 - ACDC - Thunderstruck.mp3 11 - Megadeath - In My Darkest Hour.mp3 10 - Death - Leprosy.mp3 09 - Suicidal Tendencies - You Can't Bring Me Down.mp3 08 - Innerself - Inner Self.mp3 07 - Slayer - War Ensemble.mp3 06 - Iron Maiden - The Number Of The Beast.mp3 05 - Metallica - Master Of Puppets.mp3 04 - Sacred Reich - Surf Nicaragua.mp3 03 - Anthrax - Got The Time.mp3 02 - Slayer - Angel Of Death.mp3 01 - Metallica - One.mp3 |
|
quote:En op dinsdagmiddag 'beton' met Alfred Lagarde En later nog op radio drie een hardrock kwartiertje op woensdag middag. Ben de naam even kwijt maar heeft ooit nog eens gratis kaarten voor metallica/twisted sister in leiden opgeleverd. [Dit bericht is gewijzigd door strix40 op 30-12-2008 20:00] |
|
ik heb opeens enorme zin om een paar ouwe vara's vuurwerk uitzendingen te beluisteren.... moet ik dan aarco mailen? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Tering dat is jeugdsentiment. Heb nog tig cassette-bandjes thuis liggen met opnames van VARA's Vuurwerk. De nostalgie! =) |
|
Pure nostalgie ja, op een gegeven moment gingen ze ook standaard elke aflevering Dennis Bushman lopen dissen. -Je loopt over de camping, hoe herken je de tent van Dennis Bushman? -Aan het schoongewassen pleepapier dat aan de scheerlijn hangt te drogen. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Het mag van mij wel weer terug op de radio, inclusief Westbroek als presentator... |
|
Deel I: http://rapidshare.com/files/303298873/vuurwerk__001.rar.html http://www.megaupload.com/?d=VX0T1N4G |
|
Deel II: http://rapidshare.com/files/303306842/vuurwerk__002.rar.html http://www.megaupload.com/?d=51G2445W |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |