|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Verkeerde topic. |
|
Dat maakt niet uit, misschien zijn mensen die geïnteresseerd zijn in Vara's vuurwerk ook wel geïnteresseerd in de Wachttoren |
|
quote: Maar alleen afl. 1 tm 10 en 12 of mis ik wat? |
|
Ik vind dat je alleen originelen moet verkopen en kopietjes ruilen. Zo verwacht ik binnenkort 22 afleveringen van Stampij. Ben benieuwd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
In ieder geval super bedankt voor de 12 delen die we hier al hebben... en nu maar hopen dat de rest ook voor iedereen beschikbaar komt... Is toch van ons allen een jeugdsentiment anders zit je hier in het verkeerde topic... [off-topic] Maar waarom is Aaaarco gebanned? Ik heb nogniet echt gezocht hoor... [on-topic] kan ook zelf ff zoeken hoor |
|
Eerste post, hmmm... Gewoon terug op de radio zou natuurlijk nog beter zijn. Bij voorkeur met Westbroek. |
|
Op de radio zou inderdaad prima zijn... Het mag van mij ook op KX radio van stenders op het internet... en ja het was mijn eerste post, en dit is de tweede [Dit bericht is gewijzigd door code323 op 21-04-2011 9:06] |
|
De Vara zou dit natuurlijk gewoon online/digitaal beschikbaar moeten maken. Publieke zaak. Uniek stukje kunst-/cultuurgoed. Anyway, veel dank aan Lionheart This is Zodiac speaking... |
|
Heb de Vuurwerk 50 van 1990 (Vuurwerk 65 dus) in de iPod staan. Mis alleen nog het introotje "steek aan die lont bla bla" met rock n roll shower Heeft iemand dit intro als mp3 oid? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Jawel [Dit bericht is gewijzigd door lampje@WOD op 20-05-2011 8:12] |
|
Deze dan dus: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Weet iemand of er in 1987 en 1988 ook een Vara's Vuurwerk Top 50 was ? |
|
Ik heb een tas vol met bandjes waar 'Bad Grrrl' afleveringen op staan. Met hele handgeschreven tracklists. Die heb ik laatst al eens uitgezocht op 'luisterbaar' en 'helaas'. Staat best nog geinig spul op, een nieuw bandje uit Duitsland met 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen', een Noors collectief dat 'Fair and 'Guiling Copesmate Death' liet horen en ook het Zweedse Diabis, wat later The Abyss bleek te heten, met het nummer Satan's Majestic Empire, hahaha. Ja, iets opzoeken was lastig, toen. Oh, ik heb ook een tape van het programma 120 Watt, waarin bekend werd dat Sepultura uit elkaar was. Dit is allemaal pre-internet tijd Hafgufa |
|
quote: LOL! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Gaaf programma was dat! Destijds de live-opnames van Samael/Morgoth/Strapping Young Lad gig in Tilburg (als ik goed herinner) getaped. Super gave registratie. Maar die cassette heeft het niet overleefd. Online nergens te vinden... Dus mocht je die tegenkomen tussen jouw opnames, zou het te gek zijn als je ze wilt digitaliseren. |
|
Die heb ik niet, helaas. Het enige wat ik van SYL heb, is het nummer Oh My Fucking God. Ten minste, zo staat het op mijn lijst, hehehe Hafgufa |
|
Jammer, maar dank voor je antwoord! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |