|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
!!!!!!!!!!!!! !!!!! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-09-2004 17:10] |
|
Misschien wel aanwezig, altijd gezellig daar in Jonosh |
|
aanwezig! zzz |
|
Aanwezig, naar alle waarschijnlijkheid. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hier ben ik dus zeker bij...hell yeah Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: haha zwartCULTerij! zzz |
|
Ja, mooi feestje. En voor wie niet kan, 2 dagen eerder op de vrijdag: [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 09-09-2004 19:43] |
|
Zeker aanwezig ----Satan --------Demon -----------Blasphemy Total holocaust with bitches in leather and bullit-belts |
|
we hebben alleen ons plan om ons met vaginaal bloed in te smeren helaas moeten wijzigen omdat de bassist er allergisch voor blijkt te zijn Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: zo te horen is nu gij uit de hoeve vertrokken bent de gesteldheid van herr willem zwaar veranderd. |
|
Kan je zien wat een positieve invloed ik op mensen heb De gitarist van Nocturnal Breed vindt Manowar een homoband, nou heeft hij toevallig pech gehad mocht ik die dag een paar uurtjes de draaitafel beheren [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 11-09-2004 10:51] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Gaaf! |
|
Manowar sucks! Maar ze sucken veel minder dan willekeurige trendy house deun. |
|
Te ver. |
|
Te ver? Ik ben er wel eens heen gefietst! |
|
quote: tering, ik begin al te klagen als ik er naar toe moet fietsen +/- 15 a 20 minuten. |
|
Ik moet wel zeggen dat ik het toen zwaar heb onderschat vanuit Eindhoven. Fuck zeg; 2 uur fietsen in de (bijna) vrieskou. Ik weet nu iig wat ik aankan |
|
Eens kieken quote: Hehe, dacht dat je van die toch uit Bladel wel geleerd had [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 11-09-2004 16:45] |
|
twee uurtjes fietsen om Zwartketterij te kunnen zien is nog weinig Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
NOCTURNAL FUCKING BREED!!!! |
|
Nou .. geweldige eerste potst. |
|
ik vin er geen fuck aan... Suck my piss |
|
Ik ben er nu zeker bij, kreeg net mail van Kenneth dat ik op de gastenlijst sta Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ich bin dabei! don't mistake lack of talent for genius |
|
Hmm, ik moet zelf op deze dag ook optreden, helaas. Misschien als dit op tijd afgelopen is dat ik dan nog kom, maar ik ben bang van niet. don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |