![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() !!!!!!!!!!!!! !!!!! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-09-2004 17:10] ![]() |
|
Misschien wel aanwezig, altijd gezellig daar in Jonosh ![]() |
|
aanwezig! zzz ![]() |
|
Aanwezig, naar alle waarschijnlijkheid. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hier ben ik dus zeker bij...hell yeah ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: haha zwartCULTerij! zzz ![]() |
|
Ja, mooi feestje. En voor wie niet kan, 2 dagen eerder op de vrijdag: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 09-09-2004 19:43] ![]() |
|
Zeker aanwezig ----Satan --------Demon -----------Blasphemy Total holocaust with bitches in leather and bullit-belts ![]() |
|
we hebben alleen ons plan om ons met vaginaal bloed in te smeren helaas moeten wijzigen omdat de bassist er allergisch voor blijkt te zijn ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: zo te horen is nu gij uit de hoeve vertrokken bent de gesteldheid van herr willem zwaar veranderd. ![]() |
|
Kan je zien wat een positieve invloed ik op mensen heb ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 11-09-2004 10:51] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Gaaf! ![]() ![]() |
|
Manowar sucks! Maar ze sucken veel minder dan willekeurige trendy house deun. ![]() |
|
Te ver. ![]() |
|
Te ver? ![]() Ik ben er wel eens heen gefietst! ![]() |
|
quote: tering, ik begin al te klagen als ik er naar toe moet fietsen +/- 15 a 20 minuten. ![]() |
|
Ik moet wel zeggen dat ik het toen zwaar heb onderschat vanuit Eindhoven. Fuck zeg; 2 uur fietsen in de (bijna) vrieskou. Ik weet nu iig wat ik aankan ![]() ![]() |
|
Eens kieken ![]() quote: Hehe, dacht dat je van die toch uit Bladel wel geleerd had ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 11-09-2004 16:45] ![]() |
|
twee uurtjes fietsen om Zwartketterij te kunnen zien is nog weinig ![]() ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
NOCTURNAL FUCKING BREED!!!! ![]() |
|
Nou .. geweldige eerste potst. ![]() |
|
ik vin er geen fuck aan... Suck my piss ![]() |
|
Ik ben er nu zeker bij, kreeg net mail van Kenneth dat ik op de gastenlijst sta ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ich bin dabei! don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
Hmm, ik moet zelf op deze dag ook optreden, helaas. Misschien als dit op tijd afgelopen is dat ik dan nog kom, maar ik ben bang van niet. ![]() don't mistake lack of talent for genius ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |