IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Immortal Death (sample) Volgende pagina
lycantrophy
Usericon van lycantrophy
Posted 12-09-2004 11:19 by lycantrophy Wijzig reactieProfiel van lycantrophyQuote dit bericht

Gisterenmiddag opgenomen met immortal death, en ja we hebben een drummer gevonden! Hier een kleine sample, hier en daar zitten wel wat dingen er naast.

http://www.angelfire.com/ab8/immortaldeath/Immortal_death_-_Lethal_winter_sample.mp3

[edit: titel aangepast om verwarring met een *goede* band te voorkomen ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-09-2004 6:42]

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-09-2004 11:30 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ok, dit was dus zonde van mijn tijd.
En ook zonde van jullie tijd.
Tering, wat een kankerherrie.
Ongestructureerde ellende.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denken dat het om oude Immortal opnames ging, nee, een prutsband zonder maatgevoel.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-09-2004 11:33 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kon jij t downloaden dan?

bij mij doet die link t niet, wat ik ook probeer

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 11:35 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Een tip voor jullie tweede opnamesessie, jongens: leer eerst je instrumenten te stemmen en zuiver en strak te spelen voor je de cassetterecorder aanzet...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-09-2004 11:35 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik krijg het nummer niet eens gedownload

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 12-09-2004 11:35 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

het lukt mij ook niet echt nee

[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 12-09-2004 11:37]

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 11:36 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:33 schreef Aaaarco het volgende:
kon jij t downloaden dan?

bij mij doet die link t niet, wat ik ook probeer

Rechtermuisknop -> 'Doel opslaan als...'

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-09-2004 11:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:36 schreef Hexegot het volgende:
Rechtermuisknop -> 'Doel opslaan als...'

Daar had ik zelf ook op kunnen komen idd hehe
nu dus geluisterd:

tja..

lycantrophy
Usericon van lycantrophy
Posted 12-09-2004 11:40 by lycantrophy Wijzig reactieProfiel van lycantrophyQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:35 schreef Airwolf het volgende:
het lukt mij ook niet echt nee

jij speelt in Soulreaver neem ik aan? Leuke band, heb julie al twee keer gezien.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 12-09-2004 11:41 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik hoor maar 13 seconden geluid, of hoort dit ook zo?

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

lycantrophy
Usericon van lycantrophy
Posted 12-09-2004 11:42 by lycantrophy Wijzig reactieProfiel van lycantrophyQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:41 schreef Airwolf het volgende:
ik hoor maar 13 seconden geluid, of hoort dit ook zo?

Nee, je hoort 52 seconden geluid te hebben

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 12-09-2004 11:43 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:40 schreef lycantrophy het volgende:
jij speelt in Soulreaver neem ik aan? Leuke band, heb julie al twee keer gezien.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-09-2004 11:45 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik krijg een bestandje van 10 kb wat ik ook doe..

oo en voor de grappenmakers, ik heb geen rechtermuisknop... ik hen helemaal geen knoppen op mn muis!!!!

http://www.johnlewis.com/jl_assets/product/230164944.jpg

lycantrophy
Usericon van lycantrophy
Posted 12-09-2004 11:45 by lycantrophy Wijzig reactieProfiel van lycantrophyQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:43 schreef Airwolf het volgende:

ehehhehhe, in rockefeller speelde je zo bruut, dat je snaar er aan ging !

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-09-2004 11:46 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kan iemand mij dat stukje sonische ondraaglijkheid even doormailen, ik wil ook wel effe horen wat ik aan concurentie heb te duchten ....

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-09-2004 11:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

onderweg

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-09-2004 11:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:32 schreef Jenje het volgende:
Ik denken dat het om oude Immortal opnames ging, nee, een prutsband zonder maatgevoel.

Idd. Wat doet dat f**king streepje in de topictitel daar???

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-09-2004 11:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wow dit is idd wel ernstig

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 12-09-2004 11:54 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:45 schreef lycantrophy het volgende:
ehehhehhe, in rockefeller speelde je zo bruut, dat je snaar er aan ging !

yep, dat was ik ja. ik heb een soort haat/liefde verhouding met snaren.

maar goed ik kan je muziek niet zo goed beoordelen aan de hand van een paar seconden. de computer geeft ook een soort foutmelding, maar dat kan ook heel gemakkelijk aan deze ouwe bak liggen. ik probeer het nog wel even verder...

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-09-2004 11:54 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

LOL Panda maakte nog betere herrie.

Bazzio Attacks!!!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 11:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:54 schreef bazzio het volgende:
LOL Panda maakte nog betere herrie.

Euh... en mijn (inmiddels gelukkig dode) poserbandje Mortbrand dan?

http://www.geocities.com/mortbrand666/Mortbrand_-_Midnight_Moon__rehearsal.mp3

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-09-2004 11:58 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:56 schreef Hexegot het volgende:
Euh... en mijn (inmiddels gelukkig dode) poserbandje Mortbrand dan?

http://www.geocities.com/mortbrand666/Mortbrand_-_Midnight_Moon__rehearsal.mp3

LOL, ik zet net die mp3tje aan en mijn vriendin meteen:

"Wat is dit voor puin?"

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 12:13 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:58 schreef Shredhead het volgende:
"Wat is dit voor puin?"

Groot gelijk - en we hebben destijds nog wel het beste uitgekozen om een mp3 van te maken...

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 12-09-2004 12:34 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ah, het is me gelukt. het eerste gedeelte (eerste riff) klinkt wel aardig, maar bij het tweede gedeelte loopt het inderdaad een beetje in de soep doordat de lead op een wat vreemd moment in komt vallen, netzoals de basisakkoorden. verder klinkt de lead aan het eind door de toonkeuze niet zo lekker meer.

gewoon een kwestie van wat meer oefenen denk ik. het begin is er.

ken je deze bands trouwens al?

Prima Nocte: sample:
http://www.prima-nocte.com/php/media/2004_aborted_divinity/Prima-Nocte%20-%20%20Aborted%20divinity.mp3

Warchitect: samples:

http://www.slagwerkwereld.com/releases/release.php?relNR=444922435c1627b2f34d42ee748b270e

ook bands van hier uit de omgeving. Die van Prima Nocte moet ik nog aanschaffen (meer mp3's hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1426404 ), maar die van Warchitect heb ik al. echt een aanrader, vooral ook wat strakheid betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 12-09-2004 12:38]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2004 23:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 11:19 schreef lycantrophy het volgende:
Gisterenmiddag opgenomen met immortal death, en ja we hebben een drummer gevonden! Hier een kleine sample, hier en daar zitten wel wat dingen er naast.

http://www.angelfire.com/ab8/immortaldeath/Immortal_death_-_Lethal_winter_sample.mp3

Als liberaal doet het me pijn om te moeten constateren dat de vrijheid van meningsuiting in sommige gevallen beteugeld dient te worden. Al is het maar om nietsvermoededende luisteraars te behoeden voor extreme bagger.

Dit is gewoon zo slecht dat ik er geen woorden voor heb en uitvlucht moet zoeken in een Lovecraftiaanse: 'unspeakable'.

Tering wat slecht! Gooi je instrumenten weg. Ik ben zelfs bereid om ze van je af te kopen als ik de kwelling om jouw bagger aan te horen nooit meer hoef te doorstaan.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com