|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je gaat party-en ... verdien je een nekschot ... Party ... zeg dan gewoon feest man ... |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gewoon dope/chille/flexe en lauwe muziek. F*ck hippies |
|
quote:fifty? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Oud Vuil. |
|
quote: Niets mis met een massive party op zijn tijd, maar ja, mijn crib staat dan ook bekend als de party crib. |
|
quote: Weet je zeker dat deze post niet voor een ander soort forum bedoeld was? |
|
quote:www.cu2.nl/dies-irae...... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja, enig he |
|
quote: Darkane Moderne en vooral keiharde trashmetal (Zweeds). Het is thrash, homofiel. |
|
quote: Wat schrijf ik dan? |
|
quote: Trash. Maar let maar niet op CoenV, die heeft nogal veel nare dingen in zijn leven meegemaakt geloof ik. |
|
En die zul je dus nooit op een feestje tegenkomen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Tsja, altijd maar de beste zijn is ook niet alles. |
|
Mijn vrienden en ik draaien bij feestjes vooral metalklassiekers als: Samael - Ceremony of Opposites Fear Factory - Demanufacture Machine Head - Burn my Eyes Metallica - Ride the Lightning Moonspell - Irreligious Iron Maiden - Rock in Rio Death - Symbolic At the Gates - Slaughter of the Soul Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant Kreator - Cause for Conflict no text supplied |
|
Green Day Charly Lownoise & Mental Theo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Manowar. |
|
quote: Oh, geweldig, daar heb ik ook nog het een en ander van... |
|
Op feestjes komen meestal de crust klassiekers van oud weer tevoorschijn. Cryptic Slaughter, Larm, Discharge en bijvoorbeeld Crucifix doen het altijd goed op dat soort happenings. Lekker meeschreeuwen en d-beat spelen op de tafel. |
|
Painkiller! werkt prima als je het feestje ook weer wilt beeindigen |
|
Kraker uit mij dj-tijd : Falco - Jeannie |
|
Feest = blije mensen = gay Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Zo is het maar net, een leven zonder blijheid is hetgene waar we allemaal naar streven Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Hap. Of hap ik nu? Hmmm... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |