|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Epitaph van Necrophagist..daar maak je wel een feestje mee! en anders ga je maar naar huis... Suck my piss |
|
quote: En natuurlijk no sleep till brooklyn enne, girls, ennes he's crafty, enne slow and low, enne time to get ill, oftewel de hele LP License to Ill. Oud Vuil. |
|
Modern Talking..... geweldige muziek om bier bij te drinken en/of een groen gevuld sjekkie te roken, waarna "doe bist mien speklap mien laivert" opgezet kan worden...... [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 12-10-2004 12:23] |
|
SCROTUM |
|
Extreem harde industrial/noise en powernoise uiteraard! Kankerlul |
|
quote: hehe, zeker! Maar toch blijft Fight for your Right wel het betere feestnummer van het album. |
|
op dat nummer speelt slayer toch mee ? of kan ik dat verhaal naar het rijk der metalfabeltjes sturen? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 13-10-2004 18:55] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: zoiets dacht ik ook gehoord te hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, Kerry King heeft de gitaarpartijen van No Sleep Till Brooklyn gespeeld. "Frozen metal thanks to: Kerry King for Lead Guitar on "Brooklyn"" Staat in de cd. |
|
dus aan de 30+ers om ons uit ons lijden te lossen.! in de clip zit wel een gast met een hell awaits shirt! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hehe inderdaad, die krijgt dan toch een taart of zo in zijn gezicht? |
|
ja, maar ik meen zeker gehoord te hebben dat dave op dat nummer mee speelt (fight) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Iron Maiden - Running Free (live) Judas Priest - Living after Midnight Heerlijke pilschnummers dus. |
|
Lady Dana |
|
quote:Zoiets is wel gaaf inderdaad. |
|
Daft Punk en Fatboy Slim kan ik ook nog wel waarderen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
de Toy dolls natuurlijk en the living end -uncle harry pissing in the bath SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
Feest muziek is meeblerherrie zoals: Iron maiden, Brigade M, Ultima Thule, Heidevolk, etc. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
John, je vergeet Günther! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Kut hoe kan ik die vergeten. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: |
|
TURBONEGRO Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Scorpions (zolang het niet de ultra-zoetsappige nummers zijn) en oude Def Leppard. Sowieso alle sleazy 80's glam. Heersch bij de pilsch! |
|
quote: ROCK YOU LIKE A HURRICANE!!!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |