![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Epitaph van Necrophagist..daar maak je wel een feestje mee! en anders ga je maar naar huis... Suck my piss ![]() |
|
quote: En natuurlijk no sleep till brooklyn enne, girls, ennes he's crafty, enne slow and low, enne time to get ill, oftewel de hele LP License to Ill. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Modern Talking..... geweldige muziek om bier bij te drinken en/of een groen gevuld sjekkie te roken, waarna "doe bist mien speklap mien laivert" opgezet kan worden...... [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 12-10-2004 12:23] ![]() |
|
SCROTUM ![]() |
|
Extreem harde industrial/noise en powernoise uiteraard! Kankerlul ![]() |
|
quote: hehe, zeker! ![]() Maar toch blijft Fight for your Right wel het betere feestnummer van het album. ![]() ![]() |
|
op dat nummer speelt slayer toch mee ? of kan ik dat verhaal naar het rijk der metalfabeltjes sturen? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 13-10-2004 18:55] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: zoiets dacht ik ook gehoord te hebben ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nee, Kerry King heeft de gitaarpartijen van No Sleep Till Brooklyn gespeeld. "Frozen metal thanks to: Kerry King for Lead Guitar on "Brooklyn"" Staat in de cd. ![]() ![]() |
|
dus aan de 30+ers om ons uit ons lijden te lossen.! in de clip zit wel een gast met een hell awaits shirt! ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: hehe inderdaad, die krijgt dan toch een taart of zo in zijn gezicht? ![]() ![]() |
|
ja, maar ik meen zeker gehoord te hebben dat dave op dat nummer mee speelt (fight) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Iron Maiden - Running Free (live) Judas Priest - Living after Midnight Heerlijke pilschnummers dus. ![]() |
|
Lady Dana ![]() ![]() |
|
quote:Zoiets is wel gaaf inderdaad. ![]() |
|
Daft Punk en Fatboy Slim kan ik ook nog wel waarderen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
de Toy dolls natuurlijk en the living end -uncle harry pissing in the bath SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! ![]() |
|
Feest muziek is meeblerherrie zoals: Iron maiden, Brigade M, Ultima Thule, Heidevolk, etc. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
John, je vergeet Günther! ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Kut hoe kan ik die vergeten. ![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: ![]() |
|
TURBONEGRO Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Scorpions (zolang het niet de ultra-zoetsappige nummers zijn) en oude Def Leppard. Sowieso alle sleazy 80's glam. Heersch bij de pilsch! ![]() ![]() |
|
quote: ROCK YOU LIKE A HURRICANE!!!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |