|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:dat is Do What I Say |
|
easy: Finntroll Bruce Banner |
|
Vrijdag 17 september in Vera: Dismember! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Skyclad/Flogging Molly/Stryper/Sodom/Onkel Tom (hehe!) |
|
quote: mnee ozone dat zijn die lui van noema noemajeee Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: Die zijn VET goed! |
|
Zoals ik al zei: quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Is The Pogues al genoemt...Dat heerscht ook op feesten enzo... .. |
|
quote:Probeer eens niet stoer te zijn door te beweren dat je O-zone niet kent. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Al genoemd, en inderdaad! |
|
quote: Euh... ik ken ze écht niet... |
|
quote: Jij bent st0er. .. |
|
Ik weet het... |
|
de line-up van een kleinschalig festivalletje vrijdagavond in Eijsden (onder maastricht): Action in Dc, Rowwen Hèze, Beef + + [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 14-09-2004 18:37] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Oude rock Van Guns 'n Roses en Jimi Hendrix tot AC/DC, etc. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Action in DC spelfout weggehaald... |
|
GENIAAL! |
|
Garbage. The Prodigy. Livin Blues, is enorm relaxede muziek om bij te zuipen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: LB "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Én BZB heb ik afgelopen weekend gemerkt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
np: Flamman & Abraxas - Good to go Dát is pas partymuziek! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ah! Het is feest!!! valt bij mij meer in categorie-en. Hier wat uit lol/meezing-metal afdeling! onkel tom - es gibt kein bier auf hawaii (o.a.) vortex - open the gate iron maiden - run to the hills (o.a.) rammstein - alles wizard - the hall of odinn (aanrader! ) man-o-war - kings of metal barathrum - war metal vintersorg - tjill fjaells FALKENBACH!!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-09-2004 20:05] Bruce Banner |
|
Oi! Lekkere meebrulmuziek. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |