|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: We happen beide volgens mij Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Waarschijnlijk. Ziet er goed uit Beli! |
|
quote: Tja, kon er nog taloloze leuke nummers bij zetten maar daar ben ik nu veel te brak voor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Tankard ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Val dood met je fucking sarcasme trendy uitwerpsel! Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Mwhaha, ik ben trendy, ik ben trendy *zet Michael Jackson op en doet dansje* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: En jij bent een kansloze homo, je smoel houwuh dus. F*ck hippies |
|
quote: Doet me denken aan de 'gay-attitude' van het Zenial forum waar ik ook vaak kom... |
|
Ben ik nu de enige die geen metal op feesten wil? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Emperor feestmuziek? ZO heb ik het nooit gezien! Skyclad daarentegen is zeker feestmuziek! Alle folk (metal) trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 12-09-2004 17:30] |
|
quote: Maak je geen zorgen ik ben al weg. Ga maar lekker met al je vrienden rondhangen enzo, en dan maar denken dat je niet trendy bent, like m'n aars. Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote:Ben jij ooit keihard in je kont geneukt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dus jouw aars is niet trendy? |
|
quote: Dat denkt zijn aars wel. |
|
quote:En ga jij maar in je eentje achter je pc hangen. Veel plezier F*ck hippies |
|
quote:En met wie zit jij achter de pc dan? |
|
quote: Hmmm, ik moet eerlijk zeggen dat het mij op een feest ook niet zo bar veel uitmaakt wat er gedraaid wordt. Ik vind het wel fijn als er op de hele avond 1 á 2 metal en of rock nummer (GnR oid) langskomen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-haa Ma-ia-ha ha Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Trendy = goed. Hip & trendy = beter! Party on, man! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: noteer: heden ben ik het met Jenje eens [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 12-09-2004 18:42] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik denk dat ik me maar aansluit bij dit rijtje, klinkt goed en gezellig |
|
o-zone en k3 (even voor de minder begaafden onder ons --> SARCASME ) Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
haha o-zone, vooral de 12 verschillende versies!! |
|
haha, ja daar kun je wel een avondje mee vullen Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |